Відносини з чоловіком
Він мене ігнорує не розмовляє зі мною,старається десь поїхати від дому,а інколи і не розповідає про свої плани і кладе перед фактом.Але це ще не все проблема в тому що він мене не ревнує а може і не показує навіть не цілує і не обнімвє просто так ...в чому причина????
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня! Як давно ви одружені? Як давно така поведінка у вашого чоловіка? Чи пробували ви поговорити відверто, але спокійно, без зайвих емоцій?
психолог онлайн
А як ви самі пояснюєте собі ,чому чоловік так поводиться з вами?
Дополнение от автора
ДОБРОГО ВЕЧОРА ми одружені вже 3 роки.Така поведінка почалася рівно 3 місяці після весілля і погіршилася після народження дитини.Ми розмовляли на багато тем інколи це було спокійно а інколи мої емоції пересилювали мене і я не могла себе зупинити.Задаю йому одне і теж питання ти щасливий зі мною у відповідь так.Але по поведінці цього не бачу він холодний по відношенню до мене.Я вже все перепробувала і частіше почала іти на поступки йому більше почала дослухатися але переважно виходить що краще треба було послухати моєї поради а не робити по своєму а він цього не визнає.Як з цим боротися і правельно висловлювати свою думку???
Дополнение от автора
Мені здається він мене не любить або і не любив а одружився щоб бачити ту яку дійсно кохає просто вона теж заміжня і в них нічого не може бути окрім спілкування. Його рідного брата жінка ми живемо в одному місті і інколи мені здається що він до неї має якісь почуття..навіть страшно про таке думати((((
Дополнение от автора
Дійсно інколи хочеться вити від такого сімейного життя.Я просто тупо вяну і помираю із середини від всіх своїх думок і від його вчинків.
психолог онлайн
Доброго дня, nike20.
цитата:
Мені здається, що у цій цитаті корінь проблеми - у ваших стосунках відсутня взаємодовіра (саме тому Ви починаєте хвилюватися, чому чоловік Вам не повідомляє куди їде, що він охолов і т. д.). Напевно основні сварки зазвичай виникають через те, що Ви намагаєтеся контролювати чоловіка (куди він їздить, з ким спілкується і т. д.) через страх його втратити, а чоловік, водночас, гнівається, що Ви порушуєте його особистісні межі та надмірно контролює.
Скажіть, будь ласка, звідки Ви знаєте, що чоловік кохав жінку свого брата? Коли Ви про це дізналися? Він сам Вам про це розповів? Як саме, на Вашу думку, ваше одруження допомогло йому частіше бачити цю жінку?
У Вас негативний досвід зради, або Ви спостерігали такий досвід (попередні партнери, батьки, родичі, друзі)? Які у Вас стосунки з батьками (особливо татом)?
цитата:
Але по поведінці цього не бачу він холодний по відношенню до мене.
Як саме це проявляється у його поведінці? Ви казали про свої переживання та хвилювання чоловікові? Ви казали чоловікові, що хотіли б більше проявів уваг и (обійми, поцілунки і т. д.) з його боку?
Дополнение от автора
Історія дуже довга загалом його брат одружився на мої однокласниці 6 років тому .І якщо потрібна була якась допомога він дз до свого старшого брата (тобто до мого теперішнього чоловіка)Мій чоловік мене знав ще задовго до нашого весілля,але чомусь не казав що подобаюсь .Але 4 роки тому він сказав мені це і приїздив до мене ми так прозустрічалася 3 місяці і він зробив мені пропозицію я була здивована що так швидко але погодилася.і через пів року ми побралися.А після цього все почалося (Ми живемо в одні багатоповерхівці з моєю однокласницею і її чоловіком тобто братом мого чоловіка. але різні номери квартири)Чоловік звичайно що переїхав до мене.Спочатку дз йому лише брат,а потім почала дз і вона могла подз.з любого приводу без різниці .навіть дз вечером коли її син розбив губу щоб він приніс пластир а я була на 8 місяці вагітності і він побіг я навіть нічого не встигла сказати .Ну скажіть як це називається ????
Дополнение от автора
Після весілля сказав що ласкаві клички не можна казати бо у нас є імена які нам дали наші батьки.А до весілля весь час кликав то киця то сонечко.Перестав приділяти увагу цілувати і обнімати ,на день народження взагалі нічого не дарує .Хоча до весілля дарував квіти і не раз .Людину ніби підмінили.Я не бачу взагалі ніяких проявів любові окрім того щоб в ночі зайнятися сексом.Все
Дополнение от автора
Я вам скажу я взагалі його ніколи не контролювали просто через ці дз він міг сам піти кудись і мене не попередити..Аж після такого я почала питати куди їдеш чи хто дз....бо він сам чи не хоче сказати чи не вважає за потрібне казати....
психолог онлайн
цитата:
Мій чоловік мене знав ще задовго до нашого весілля,але чомусь не казав що подобаюсь .Але 4 роки тому він сказав мені це і приїздив до мене ми так прозустрічалася 3 місяці і він зробив мені пропозицію я була здивована що так швидко але погодилася.і через пів року ми побралися.А після цього все почалося (Ми живемо в одні багатоповерхівці з моєю однокласницею і її чоловіком тобто братом мого чоловіка. але різні номери квартири)Чоловік звичайно що переїхав до мене.Спочатку дз йому лише брат,а потім почала дз і вона могла подз.з любого приводу без різниці .навіть дз вечером коли її син розбив губу щоб він приніс пластир а я була на 8 місяці вагітності і він побіг я навіть нічого не встигла сказати .
На скільки я зрозуміла, Ваш чоловік ніколи не казав Вам, що йому подобалася Ваша однокласниця - це лише Ваші припущення. Водночас, помітно, що Ви ревнуєте його до брата і його дружини тому, що він приділяє їм більшу увагу, ніж Вам. Скажіть, будь ласка, а які у Вас стосунки із братом та його дружиною?
цитата:
Після весілля сказав що ласкаві клички не можна казати бо у нас є імена які нам дали наші батьки.А до весілля весь час кликав то киця то сонечко.Перестав приділяти увагу цілувати і обнімати ,на день народження взагалі нічого не дарує .Хоча до весілля дарував квіти і не раз .
А Ви казали чоловікові, що Ви б хотіли більше проявів уваги та любові з його боку у вигляді поцілунків, обіймів, подарунків на день народження? Якщо так, то що він відповів? Ви вже три роки одружені, а у психології, зазвичай, існує поняття "криза 3-ьох років стосунків", коли з'являється враження, що почуття наче "згасли", що це звичка і не вистачає любові, яка була раніше. У цю кризу важливо відкрито обговорювати із партнером свої переживання та бажання (насправді, це необхідно робити на всіх етапах). Якщо ви побачите, що діалог не йде то найкраще - звернутися спільно до сімейного психолога + помітно, що у вас існує проблема із взаємодовірою та "кордонами сім'ї".
цитата:
Людину ніби підмінили.
А коли Ви помітили цю "зміну"? І, як Ви гадаєте, з чим це пов'язано?
Дополнение от автора
Це почалося 3 місяці після весілля а не тепер .Відносини були хороші поки моя однокласниця не почала казати що наш син не схожий на мого чоловіка .В мене складається таке уявлення що вона спеціально все це говорить.Хоч всі знайомі кажуть що він дві краплі води тато).Я просто не можу всього описати що було ....Так я багато вступали на початку сімейного життя поки не помітила що він взагалі перестав дослухатися мене і робити те що скажуть вони.До речі навіть як брата не було він теж їздив і допомагав її без видимої на то причини.І взагалі я була присутня при такій ситуації що бачила як він над нею тряметься.Хоча за мене так не переживав а ми вже жонать 3 роки..То як це назвати ???
Дополнение от автора
трясеться
Дополнение от автора
я би хотіла від вас поради як мені діяти бо просто дуже важко на душі і хочеться зберегти сім'ю. Так ми вже говорили на тему обнімашок цілувашок я йому казала в обличчя але більше ніж на 3 дні це не продовжується.Потім все стає так як було.
Можливо мені треба щось в собі змінити в характері стати не менш поступливою..просто не знаю що вже робити???
психолог онлайн
цитата:
Відносини були хороші поки моя однокласниця не почала казати що наш син не схожий на мого чоловіка. В мене складається таке уявлення що вона спеціально все це говорить.
А як чоловік відреагував на цю заяву Вашої однокласниці? Ми можемо лише припускати, чи вона робила це спеціально, чи це була проста "світська бесіда", чи Ви проектуєте на однокласницю свою власну нелюбов до неї. Проте те, що Ви не довіряєте чоловіку, ревнуєте його + у сім'ї немає чітких кордонів - це факт.
цитата:
Так ми вже говорили на тему обнімашок цілувашок я йому казала в обличчя але більше ніж на 3 дні це не продовжується.Потім все стає так як було.
По перше, важливо як саме Ви подаєте це повідомлення. По друге, немає нічого поганого у тому, щоб нагадувати про це чоловіку, ініціюючи прояви уваги зі свого боку.
цитата:
я би хотіла від вас поради як мені діяти бо просто дуже важко на душі і хочеться зберегти сім'ю.
Ми як психологи не даємо порад. Єдине, що я можу Вам рекомендувати - це звернутися спільно із чоловіком до сімейного психолога, щоб подивитися на проблему з позиції кожного та вибудувати ваші сімейні кордони. Запропонуйте чоловіку. Якщо ж він не погодиться - Ок, це його вибір, тоді зверніться індивідуально до психолога-психотерапевта, щоб краще зрозуміти звідки у Вас ця недовіра та пропрацювати себе (припускаю, що, можливо, з Ваших дитячо-батьківських стосунків, попереднього негативного досвіду стосунків).
Дополнение от автора
Я взагалі проста людина і я ніколи нікому не завидувала не зневажала.ітд.Це була проста розмова на вулиці бо я гуляла з сином я її нічого не питала вона сама це сказала.Чоловік не став заперечувати її а погодився але як ....чому..(Я була здивована.зараз не ідеться про нашу дитину,а про те що я відчуваю і бачу що я йому байдужа.Так він мені казав що хоче щоб я теж приділяти йому увагу я більше того скажу я так робила сама обніиала і цілувала казала що кохаю сама а у відповідь сухе я тебе теж або простий поцілунок а інколи просто далі дивився тв ...
Дополнение от автора
До речі йому вже 36 років і списувати на те що він ще молодий не досвідчений або щось типу того не будемо бо це неправда.
Дополнение от автора
Я знаю що психологи не дають порад адже сама вчилася на психолог але ви маєте дати хоча б декілька варіантів а я вже буду вибирати сама ...мені треба зрозуміти як це виглядає зі сторони 3 людини...
психолог онлайн
цитата:
Чоловік не став заперечувати її а погодився але як ....чому..
Він відкрито погодився, чи просто промовчав?
цитата:
я більше того скажу я так робила сама обніиала і цілувала казала що кохаю сама а у відповідь сухе я тебе теж або простий поцілунок а інколи просто далі дивився тв ...
Ви казали чоловіку, що відчуваєте його прояви уяваги як "сухі"? Як би Ви зрозуміли, що його прояв уваги є "не сухим"?
цитата:
Цікаво те, що Ви про це вказали. Хтось вже казав Вам, що Ваш чоловік є недосвідченим (виправдовуючи його цим)? Або, можливо, Ви чули це у свій бік? Будь-яка людина відповідальна за свою поведінку, життя від народження, однак остаточно це досягається після настання повноліття. Якщо людині і справді бракує досвіду, то лише вона відповідальна у тому, щоб його набути.
цитата:
Мені важко сказати, як виглядає ситуація з боку, адже я побачила лише невеликий шматок із вашої точки зору + я не знаю всю історію ваших попередніх, дитячо-батьківських стосунків і т. д. Поки що можу сказати лише наступне: помітно, що у вашій сім'ї проблеми із взаємодовірою, особистісними межами, вмінням відкрито виражати свої переживання, бажання та інтереси, конструктивно розв'язувати конфлікти.
Варіанти вибору, які я можу запропонувати:
- відкрито конструктивно поговорити із чоловіком про цю ситуацію із його братом та його дружиною, асертивно заявити про свої переживання та потреби (сказати, що Вам не вистачає уваги з його боку та сказати, яких саме проявів уваги б Ви хотіли; сказати, що Вам здається, наче він віддаляється і Ви ревнуєте його до брата і його дружини; сказати, яких конкретних дій від нього Ви б хотіли + після цього, спокійно вислухати позицію чоловіка щодо цього питання, а потім - знайти спільний консенсус);
- піти разом із чоловіком до сімейного психолога;
- піти самостійно на індивідуальну терапію до психолога-психотерапевта.
Дополнение от автора
Так він прямо сказав що не похожий на нього .....але приблизно 5 міс тому почав змінювати свою думку лише тому що я старалася менше спілкуватися з його братом і жінкою
Дополнение от автора
Я знаю який він був до весілля він просто літав на крилах сам обнімав старався приділити мені кожну вільну хв.тому це дивно писати що як я можу знати чи сухі чи не сухі прояви уваги з його боку я все бачу і відчуваю(((
психолог онлайн
цитата:
Зазвичай період "до весілля" - це період симбіозу та романтичного затьмарення. Після цього інтенсивність почуттів та їхнього прояву падає і це нормальна практика (особливо, коли народжуєтьмя дитина). У кризу 3 років стосунків це відчувається найбільш інтенсивно, адже тоді вривається "побут".
Дополнение от автора
Стосунки з батьками
на цей рахунок можу сказати я не татова доця і ніколи нею не була він просто є так він не вміє говорити зі мною і ніколи не вмів я і не дивуюся адже хто його навчив би якщо він з багатодітної сім'ї.просто не було часу.Мама в нас все і всіх контролює вона емоційна людина а тато пасивний і безініціативний.З мамою я швидше за все не подруга а хороша знайома ...інколи можемо поговорити на різні теми...
психолог онлайн
Задам вам запитання...
Що ваш чоловік отримує в стосунках з вами такого, щоб йому хотілося поводитися так:
цитата:
літав на крилах сам обнімав старався приділити мені кожну вільну хв.
Дополнение от автора
Якщо чесно навіть і не знаю ми просто більше були разом і не сиділи дома кудись їздили
..і В той час я найменше проводила часу на кухні і більше приділяла увагу собі ...напевно
психолог онлайн
коли ви більше приділяли увагу собі...чоловікові хотілось приділяти увагу вам....
а зараз щось змінилось...
Дополнение от автора
так часу на себе немає +дитина +майже весь час дома
психолог онлайн
ви
цитата:
майже весь час дома
а чоловік весь час кудись ходить....