Втома
Доброго вечора
Допоможіть порадою або контактами:
сама виховую дитину,3 роки все було добре. Останнім часом бачу,що вона мене дратує - вона не грається сама,цілий день то віднеси,то принеси,то пограйся (4 роки).Не можу зосередитись на роботі,все дратує.
Колись у мене були бажання,цілі,мрії,а зараз цілими днями знервована(
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Вам важливо створити для себе так звані - свої простори.
Виховувати дітей це не просто, навідь якщо в двох, а вам одній звісно буде дуже виснажливо це все. І роздратованість це наслідок, як ви пишите, втоми.
Це наслідок того що на ваші бажання просто напросто немає часу та простору в вашому житті. Можливо немає ні задоволення, ні спонтанності...
Негайно маєте віднайти СЕБЕ!!
Як? Найпростіше: прописати ваші бажання і зпланувати їх можливість реалізації.
Здається що все це має існувати саме собою. Наше гарне самовідчуття і задоволення - це в першу чергу - приділяти собі можливий ЯКІСНИЙ час. Для цього важливо вміти розуміти себе і свої базові потреби.
Тоді і з дітьми простіше взаємодіяти і витримувати та еффектно організовувати їх потреби.
Намагайтесь не падати у відчай, а активізуйте ваші внутрішні ресурси на ціль - відчувати себе емоційно добре. Мені здається ви смілива особа та дуже відповідальна, дозвольте собі попіклуватись про вашу внутрішню хрупкість. Там, здається, накопилось багато самотності, відчаю, напруги, відчуття должності....
психолог онлайн
Добрий ранок, Віка! Ви стомились, це об"єктивно важко бути з маленькою дитиною, відмовлятися від своїх планов і цілей. Щоб бути хорошою мамою, важливо потурбуватися про себе. Хто може Вам допомогти? Як ви спите, харчуєтесь? Як би Ви могли почати реалізовувати свої плани? Розповім Вам анекдот. Стомлена мама зачинилась у ванній, налили собі шампанську, запалила свічки, налила теплу ванну і насолоджується життям 3 хв. Діти стукають у двері:"Що ти там робиш, мамо?" "Роблю для вас хорошу маму!" Тобто Вам важливо потурбуватися про себе!!!!!!!!!!!!!!!