муж
Доброго дня, сваримося з чоловіком із-за його сестру. Вчора приїали додому від батьків де і була вона, зробили романтичну вечерю.і посварилися. Був у нас продукт, який мали розтягнути на неділю, кажу йому вчора за вечерею все зїмо і не залишимо. Він мені то може остав пригоасимо в гості мою родичку. Мене це вибісило, по перше ми бачилися з ними 2 дні поспіль, по друге наче не час про таке говорити поговорили б в інший день, по третє затримують зп у нас немає фінансів їх сім'ю зустрічати. Він каже вона нас приглашала ж, ми весь час були на вихідні разом, но вона сказала щоб ми приходили спеціально йому. Почав мені виказувати що я люблю обсирати його сестру, обідив мене но зробив вигляд що його образили.
Тепер про сестру,.я спілкуюся з нею із-за тогл що вона його сестра і все, так мені людина не подобається вона дуже двохособна, підступна і підла, хоче щоб весь.світ крутився навколо неї, а ще їй не подобається коли ми щасливі. Чоловік цього не баче, і я впринципі не хочу їх сварити. Але це так странно що наші відносини залежать хто до кого піде в гості вечерять. Вони рідня і не повинно такого бути. Чоловік все що зробе це пригласе їх а все остальне на мені, і він образився коли я сказала що разом приготовися тоді позвеш. Чоловік хоче догодити сестрі. Боїться що вона про нього шось погане подумає, но не боїться мене образити, це вже другі відносини де він з жінками сварить,ся із-за неї но говоре щл це жінки винні а не вона свого носа пхає. І морально дуже втомилася, і чесно я про них не хочу нічого чути і бачити мені вони не приємні, і якщо я бачилася з ними на вихідні чому я обовязана їх знову бачити, а чоловік нехай спілкується коли хоче. Вони не мають тактовності і поваги до інших в мене в уолі спілкуваннІ таких людей немає. В нас своя сім'я в них своя
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго дня, Інно! "В нас своя сім'я в них своя" - 100%. Ви поставили запитання - на нього ж і відповіли. Межі - це правильно і Ви це чітко розумієте. Інше питання: чому ж Вас, дійсно, чіпляє сестра чоловіка? Складається враження, що Ви конкуруєте.
психолог онлайн
Доброго дня, Інна.
цитата:
вона дуже двохособна, підступна і підла, хоче щоб весь.світ крутився навколо неї, а ще їй не подобається коли ми щасливі.
А звідки Ви зробили такі висновки? Були якісь конкретні інциденти між Вами та нею?
Вам вистачає проявів уваги збоку чоловіка? Які у Вас стосунки із чоловіком? Які стосунки Вашого чоловіка із сестрою?
цитата:
і чесно я про них не хочу нічого чути і бачити мені вони не приємні, і якщо я бачилася з ними на вихідні чому я обовязана їх знову бачити, а чоловік нехай спілкується коли хоче. Вони не мають тактовності і поваги до інших в мене в уолі спілкуваннІ таких людей немає.
На скільки я зрозуміла, Вам не подобається не лише сестра, а і ціла його сім'я. В чому саме проявляється їхня нетактовність та неповага по відношенню до Вас?
Ок, Ви маєте право не спілкуватися із тими людьми, з якими Ви не хочете. Водночас, чоловік має право спілкуватися із тими, з ким хоче. Ви казали йому цю тезу? Якщо так, то що чоловік відповів?
Звісно, сім'я - це окремий організм зі своїми межами та кордонами. При цьому, сім'я складається з членів, які мають і свої особистісні кордони. Саме тому сім'я має враховувати інтереси всіх її членів порівну.
Дополнение от автора
Так було багато ситуацій, скажу коротко їм дуже подобається коли в нас в сімї все погано від цього вони отримують задоволення, колись приїхали в гості до нас, чоловік позвонив мені поставив менн перед фактом, (я була не готова в квартирі не пртбрала і нічого такого не готовила)я кажу скільки є часу, він не сказав(було в мене 20хв)я кажк а що ж мені робити він мені кажи роби шо хочеш я зайнятий, потім приїхали вони і чоловік каже до мене ну накривай стіл, а я на тий час встигла пропилисосити. Тепер я терпіти не можу коли вони йдуть.у гості
психолог онлайн
цитата:
Так було багато ситуацій, скажу коротко їм дуже подобається коли в нас в сімї все погано від цього вони отримують задоволення
На жаль, ми не можемо"читати думки" людей, їхні почуття, бажання та переживання. Тому я Вас і запитую: вони конкретно сказали Вам, що їм подобається, коли у Вашій сім'ї все погано, або вони відкрито сказали Вам, що Вас не люблять? Можливо вони Вам щось сказали або зробили, що Вас ранило? Наведіть кокретний приклад.
Дополнение от автора
Как то муж начал на меня говорить какая я плохая вилил душу, так их чуть бы,не ращорвало от радости, как -то странно что бы,человек прямо сказал мне нравится когда у вас всё плохо, я тонко чувствую людей вижу реакции. Они ровняют если что-то у нас не так, хух хорошо что у нас не так. Поехали на море, звонили нам каждый день, Что вы там не ссоритесь? Мужу говорю наши проблемы есть нашими и всё. Мужу говорила как ты живёшь с ней, и никто не знает как я живу с ним. Очень много есть ситуаций. Смотрели за их квартирой, я полела цветы то она спрашивает они хоть не подохли теперь там