Не можу наважитися на секс
Мені 25 , звичайно що в мене були інтимні стосунки, але особливої радості я від них не відчувала. Я взагалі нічого не відчувала під час сексу. Мені його просто не хотілося. Після кожної близькості я вважала , що повністю розчаровую у цьому плані партнера. Повторного сексу не було з тим же.... Кілька років живу без інтиму. Зараз познайомилась з хлопцем, декілька разів зустрічались, тут я розумію що сама хочу близькості, але опираюсь йому, щоб знову не розчарувати. Я ж як виявилося зовсім не вмію займатися коханям. Як себе зараз повести? Я боюсь....
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
15-06-2020
Мені 25 , звичайно що в мене були інтимні стосунки, але особливої радості я від них не відчувала. Я взагалі нічого не відчувала під час сексу. Мені його просто не хотілося.
С этим лучше разбираться индивидуально на терапии. Есть ли у Вас возможность обратиться индивидуально?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго вечора! Ваша проблема може бути пов’язана із травматичним першим досвідом, низькою самооцінкою. Варто дослідити установки, очікування та самоставлення на індивідуальній терапії.
психолог онлайн
Lily, доброго времени суток!
В сексуальных отношениях, как и в любых отношениях участвуют двое. И, когда один из партнёров не получает удовольствия - это вопрос к двоим. Так что вот это заявление:
цитата:
Я ж як виявилося зовсім не вмію займатися коханям
На каком основании сделано?
Немного выше Вы написали, что:
цитата:
Після кожної близькості я вважала , що повністю розчаровую у цьому плані партнера
Это были ваши умозаключения, или Вам кто-то что-то говорил?
Поддерживаю коллегу, Александру Олеговну Гоцуляк, возможно у на вас влияет неудачный первый опыт. Возможно, вы что-то негативное слышали о сексе в детско-подростковом возрасте. Как-бы ни было - нужно искать "крючёк" из прошлого, который не даёт Вам расслабиться и получать удовольствие. Очень бы рекомендовала вам поработать со специалистом.
Мудрости Вам!
психолог онлайн
Вы пишите, что полностью разочаровываете партнера.
В чем именно может быть это разочарования? Из каких побуждений соглашались на секс?
Какой себя чувствуете во время секса?
Какой себя чувствуете просто в общении с мужчинами?
психолог онлайн
Добрий день! Згодна з колегами. Вашу проблему можна розв'язати в індивідуальній роботі. Бажано з психологом-сексологом.
Причин Вашого стану може бути дуже багато: від біологічних чинників, травматичних подій (навіть не пов'язаних із сексом, а, можливо, і пов'язаних) до особливостей виховання і власних упереджень. Визначите причину, зможете діяти і отримувати задоволення.
У теперішніх стосунках краще не поспішати. Якщо чоловік Вас кохає, він буде уважним і обережним. Секс важлива, але далеко не головна складова кохання.
Будьте щасливою!