Страх
Добрый день, я инвалид по сосудам аномалия розвития ( болезнь мойя-мойя) я мучаюсь с 18 лет, постоянно на таблетках, а сейчас симптомы добавились, жуткий страх, тривога, панические атаки, не могу выйти на улицу, всего трясет, мимику леца карежит наче щас заплачу, хожу к психиатру пью разные пилюли но они помогают на 20% жить не хочется а надо, подскажите, есть какой нибудь способ побороть СТРАХ
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Доброго дня, Mas.
Скажіть, будь ласка, як довго Ви ходите до психіатра і як часто (дуже важливо, щоб Ви відвідували психіатра регулярно, адже він має слідкувати за Вашим психічним станом + підібрати Вам оптимальну дозу заспокійливого і діючу речовину. Ви казали йому, що ліки допомагають лише на 20 % (це важливо із ним обговорювати)? Крім цього, деякі ліки мають накопичувальний ефект і тому починають діяти лише після певного періоду систематичного вживання). Також, паралельно із психіатром, я рекомендувала б Вам пройти індивідуальну терапію у психолога-психотерапевта.
Бажаю Вам знайти чудового фахівця! Удачі!