Як справитися з агресією?
Мене дратує коли мені роблять зауваження і читають мораль. Я стаю агресивною і кричу на близьких, але потім мені дуже важко помиритися з ними. Я завжди розумію що так поводитись не потрібно, але нічого з собою не можу вдіяти. Я часто конфліктую з людьми, особливо з молодшим братом. В мене виникає відчуття, що його люблять більше, ніж мене. Я з ним не можу порозумітися. Я не знаю що робити, я хочу з ним знайти спільні інтереси, але не виходить.
Вопрос от: ; Возраст: 11

психолог онлайн
Агресія може бути сигналом того що не розуміють та не приймають твоїх потреб. Наприклад, потреба щоб поцікавились: як ти себе почуваеш?... на скількі тобі боляче переживати те що відчуваеш?...
Це пов*язано звісно ж з тим що близьким теж, в свою чергу взаємодіяти з особистими переживаннями та розуміти свої реакції.
Ти можливо в цих відносинах відчуваєш себе дуже самотньо та покинуто?
психолог онлайн
Добрий ранок! Агресія - це поведінка, яка нам дається, щоб захистити себе, своє життя. Перед поведінкою людина відчуває злість, гнів. Ви маєте абсолютно нормальні почуття. Коли нас критикують, порошують таким чином межі, з»являється злість, яка мобілізує тіло, щоб ми захищались, з іншого боку, зовнішність злоі людини попереджає, що зараз буде захисатись - межі порушені. Існую імпульсивна агресія - неконтрольована, дитина, якаторає у сумермаркеті, якій не купили іграшку, і ігструментальна агресія - коли ми захищаємо себе в адаптивний спосіб. Кажемо, наприклад, я дужа розізлилась, у такому тоні розмовляти не буду. Є поняття - асертивноі поведінки, так званоі дипломатіі, коли ми не даємо себе образити , але при цьому, не порушуємо меж особистості. Цьому мистецтву варто вчитись . Бо Ви бачите негативні наслідки агресивноі поведінки. Напишіть мені на пошту, укажіть « гнів», надійшлю літературу! Будьте здорові!
Дополнение от автора
Так Ольго Анатолівна.
Мені здається що мене не любить тато. Він серйозний мало коли він сміється, обнімає, говорить приємні слова. Він робить приємне справою а не словами. Він ніколи не приходив на мої концерти у школі, дитсадку. Мало коли мене підтримував. Я стараюся зробити так щоб він мною пишався. Я стараюся вигравати у конкурсах або отримувати хороші оцінки. У мене на думці враження що він мене не любить, не пишається мною. Він ніколи не казав що любить мене або пишається. Я не знаю що робити. Я так не можу. У мене буває враження що я йому не потрібна. Хоч мама мені говорила що коли я була маленька він мене заспокоював. Але що це міняє? Він мене не любить. ::crying::
психолог онлайн
Причини проблеми, дійсно, у дитинстві. Але цього знання лише замало, щоб змінити сьогодення.
психолог онлайн
Просто твоїм батькам, в особливості татові, тяжко проявляти свою любов.
Ти пишеш про те, що "він робить приємне справою, а не словами", тобто це означає що він бажає тобі добра, але говорити йому про сво відчуття можливо некомфортно.
Знаєш, люди стають дорослими але серед них дуууууууууже багато, навідь більшість, про головне - про почуття - не вміють говорити, нажаль.
Ти спробуй час від часу говорити твоєму татові, що ти потребуеш його уваги. І що в конкурсах ти хочеш перемагати, щоб він звернув на тебе увагу.
Вір в себе. Твоє гарне самопочуття залежить в першу чергу як ти до себе відносишся, чи приділяеш собі увагу.
Впевнена що в таємному куточку серця твого тата ти для нього найкраща та найулюбленіша донька.
....
Ш ще справа в тому, що дорослим звично випускати словами негативні свох переживання. знай, що в тій критиці, яку ти чуеш він рідних може бути багато їхнього особистого роздратування, яке від тебе ніяк не залежить.
А з молодшим братом нормально мати конфлікти. Всі їх переживають і це дійсно не просто і не хочеться. Конфлікт виникає коли є незадоволення потреб і виникае фрустрація, або роздратування, або злість. Це теж необхідні нам неомії які допомагають нам згорозуміти, що є щось що нам дуже неподобається.