Проблема с сыном
Я хочу чтоб он стал нормальным человеком по жизни , учебу в училище бросил ,девушка бросила,в армию не идёт сидит дома и ни чего не делает играет и все как паразит но я хочу чтоб он стал нормальным человеком развивался
Вопрос от: ; Возраст: 42

психолог онлайн
Доброго дня, nikbec.
Скажіть, будь ласка, а Ви намагалися говорити із сином на цю тему? Чи Ви питали його, що йому заважає "зробити старт"? Чому він кинув навчання і чому його кинула дівчина? Чому він не хоче йти в армію? На жаль, лише Вашого бажання не достатньо, адже не Ви володієте життям Вашого сина, а лише він за нього відповідальний (ми не здатні змінити іншу людину без її бажання). Водночас, Ви відповідальні за свою поведінку і можете спробувати зрозуміти сина і обговорити з ним цю ситуацію, психологічно підтримати його і тоді, можливо, у нього з'явиться "внутрішній ресурс" для страту.
Скільки сину зараз років? Він живе з Вами? Які у нього стосунки із мамою?
Дополнение от автора
Ему 20 лет живёт со мной ,отношения вроде нормальные но он со мной не открывается и ничего мне не рассказывает он очень закрытый
психолог онлайн
Доброго дня, Оксано.
Перше і найважливіше запитання - скільки років Вашому сину? Якщо він повністю доросла людина, в такій ситуації - основним поштовхом до дій іноді може стати розмова про те, що він уже достатньо дорослий і Ви не можете і не будете його забепечувати. Проте говорити про такі речі можна лише тоді, коли Ви будете повні рішучості це зробити на ділі, а не просто говорити на словах. Як і хто забезпечує його потреби на сьогодні?
І наступне запитання: він завжди був таким? Поки Ви продовжуєте як батьки, робити багато чого замість нього, у сина не виникає потреби і необхідності змінювати і самостійно вирішувати свої питання, діяти.Тільки тоді, коли він сам стикнеться з наслідками своїх дій і сам же буде з ними справлятись, у нього з'явиться необхідність щось вирішувати.
психолог онлайн
цитата:
А Ви самі ініціювали розмову? Якщо так, то що він відповідав? Ви йому пропонували, щоб він переїхав від Вас?
Дополнение от автора
Я его полностью обеспечиваю,но я говорю постоянно но не выполняю,но я не знаю что сделать что выгнать на улицу чтоб он начал сам действовать?
Дополнение от автора
Куда ему переезжать?без средств без работы?
психолог онлайн
цитата:
Куда ему переезжать?без средств без работы?
Перш за все, поговоріть із сином і спробуйте зрозуміти разом із ним, чому він досі пасивний (ситуацію із навчанням, дівчиною і т. д.) + обдумати разом, як йому діяти, де і яку роботу шукати і т. д. Якщо він не хоче йти на контакт і шукати ресурси, діяти, тоді єдиний вихід - це відкрита конфронтація, про яку зазначала колега. Він - доросла людина і має взяти відповідальність за своє життя, хоче він цього, чи ні. Також можете запропонувати йому варіант звернутися індивідуально до психолога (однак вирішувати лише йому).
Також скажіть, будь ласка, а чому Ви звернулися із цією проблемою саме зараз на форум?
психолог онлайн
Для начала сместите свой фокус внимания с «проблемы с сыном» на «проблемы в наших отношениях с сыном» В таком случае можно что-то решить, но пока вы думаете что проблемы только с ним ничего не измениться.