Не розумію що сталось
Близько місяця тому познайомилась з хлопцем в соц мережі. Переписувались щодня, бачились кілька разів, розмовляли про ціль знайомства, оскільки я бачила, що секс йому дуже важливий, а я в свою чергу боялась бути просто використаною. На моє запитання чи шукає він дівину на ніч, чи для стосунків, почула відповідь, що стосунків на ніч ніколи не шукав..... На останній нашій зустрічі ми переспали....для мене це була катастрофа, крім страшної фізичної болі нічого не відчула ( хоча він не був грубим зі мною), про свої проблеми з інтимом я йому натякала, хоча без конкретики і деталей, поміж слів..... так от після цієї ночі від нього жодного повідомлення, чи дзвінка, взагалі нічого....я почуваю себе роздавленою, і хочу зрозуміти проблема в мені? Це я десь не правельно пояснила, повелась, сказала щось не те, чи зробила....чи він отримав що хотів, і без пояснень зник....чи варто написати чи позвонити йому для з'ясування стосунків?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрий ранок! Марія, співчуваю, що Ви опинились у такій ситуації. Ви пишите, о він зник - як це давно відбулось? Чому вирішили, що зник?
Дополнение от автора
Ми щодня переписувались, протягом дня....на даний момент від нього жодного повідомлення я не отрмала, дзвінка теж.
психолог онлайн
Доброго дня, Марія.
цитата:
я почуваю себе роздавленою, і хочу зрозуміти проблема в мені? Це я десь не правельно пояснила, повелась, сказала щось не те, чи зробила....чи він отримав що хотів, і без пояснень зник....чи варто написати чи позвонити йому для з'ясування стосунків?
Якщо хлопець перестав з Вами спілкуватися, після проведенного спільного часу, то очевидно, що це його вибір. Ми насправді не можемо знати, які цілі він ставив перед собою, спілкуючись з Вами. І це може бути ніяк не зв'язано з Вашою поведінкою, а скоріше з його відношенням до стосунків з дівчатами взагалому.
Щодо того, написати, позвонити. А якби Ви хотіли? Що для Вас зараз важливо? Прояснити, що відбувається у ваших стосунках, чи чекати поки хлопець перший Вам напише?
Дополнение от автора
А зараз він змову появився. Спілкується, як б нічого не сталось....чи варто починати розмову про ситуацію, яка мене тривожить?