Як нам знов заговорити ???
Доброго ранку дорогі психологи.В мене ВЕЛИКА проблема.Після однієї ситуації ми з братом перестали розмовляти.Тому чи зможете ви мені порадити якийсь дієвий спосіб.Який допоможе нам знову з братом почати говорити???
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрий ранок! Чому и перестали розмовляти? Може вибачитися і почати розмову - найкоротший і найпростіший шлях, іншого не придумали. Що думаєте про це?
психолог онлайн
Просто взять и заговорить. В чем сложность?
психолог онлайн
Розумію, що вам важко в цій ситуації, але для отримання полегшення вам варто спокійно і відверто розповісти брату про свої почуття і обговорити все безпосередньо з ним. Розкажіть йому наскільки важливим для вас є спілкування з ним.
психолог онлайн
Доброго дня, Іра.
Перш за все, щоб Вам допомогти, потрібно зрозуміти, що у Вас сталося із братом, що Ви перестали розмовляти один з одним? Давайте уявимо гіпотетичну ситуацію, Ви підходите до брата і починаєте розмову - що найгірше може трапитися?
Дополнение от автора
Якщо гіпотетично приставити.То найгірше перед розмовую зним , це дивитися йому прямо в очі.Томущо після того що сталося рік назад.Ми неможем навідь поглянути один одному в очі.
Дополнение от автора
І як повернути все до тих кращих часів що в нас були , я уви незнаю...Допоможіть , дайте якусь дієву пораду.
психолог онлайн
А что у вас случилось год назад?
психолог онлайн
Для более конкретного совета надо больше конкретной информации от вас. В разном контексте разные подходы к диалогу. И как кажется вам, брат тоже хочет диалога, но не знает как начать или он категорически против?
Дополнение от автора
Ні звісно він не проти.Просто це все дуже тяжко , як і для мене так і для нього.Розумієте нам тяжко зробити перший крок.І все це через ту дурацьку поїздку з родиною на шашлики рік назад.
психолог онлайн
Що для Вас важче: зробити перший крок чи і далі носити тягар цієї ситуації?
Дополнение от автора
Перший крок звісно.Але......ситуація непроста.Пойміть ну неможу я зробити перший крок.......Ну незнаю я які правильні слова підібрати.Ех......все тяжко , дивно , і непросто.Поможіть.
психолог онлайн
Как можно помочь и что-то сказать, если вы пишите какие-то обрывки фраз и ничего не понятно?
В чем сложность здесь написать, что произошло и почему не можете сделать первый шаг?
Дополнение от автора
Розумієте ...... я незнаю чи можна таке розказувать.Раптом нетак зрозумієте......Ладно ось в чому моя ВЕЛИКА проблема у відносинах з братом.Просто рік назад ми з братом та нашою родиною та із іншими родичами зібралися щоб якраз поїхати на шашлики , до будиночка біля моря річки.Дорога була довга довга і в результаті ми приїхали туди вечором , хоча ми так і хотіли , тому що найкраще готувати шашлики вечером.Ми любимо сідати навколо багаті багаття їсти шашлик та розмовляти з одним одним.Все начебто добре але якби не сама поїздка , так вийшло що поламався бус і ми їхали простим фольсвагеном через що мусили сидіти один в одного на колінах , але цієї поїздки так вийшло що я мусила сідати в брата на колінах.До речі звати Андрій йому 18 , а на той момент йому було 17 , а мені 19.Впринципі все було нормально але так сталось що мій братик трішки ...... возбудився і в нього встав і нажаль я це відчула бо він був в шортах , а я в тоненькій юбці.
Дополнение от автора
Потім ми всю дорогу так їхали поки не сталось дещо жахливе і бридке , слизьке ......він кінчив і це все оце відчув як він так І я ...... Після чого я прикрилась кофтинкою і побігла до хати щойно ми приїхали , ну а він пішов одразу купатися на річку.Загалом після того ми друг на друга не можемо дивитися.Що робити не знаю.Допоможіть мені будь ласка.
Дополнение от автора
Бо я незнаю що мені робити в такій нетипічній ситуації .....
психолог онлайн
Ситуация и правда не типичная.
Что для вас означает, что брат возбудился и кончил, когда вы сидели у него на коленях?
Какие чувства это вызывает?
Дополнение от автора
Ну для мене це нічого такого не означає .Тим паче в його віці це природніьо , і я це розумію , але ситуація від того легше не стає.Здебільшого це викликає відчуття огиди , тому що якби ви знали як це було жахливе відчуття , а особливо в той момент коли ми всі приїхали нарешті на дачу , і я прикрившися кофтинкою побігла до хати.Та у своїй кімнаті найбільше що я боялася , це те що його сім'я може попасти туди куди не треба.Я дуже сильно ненавиділа його за це ......коротше це змішані відчуття.
Дополнение от автора
Що порадите ???
психолог онлайн
Что именно у вас вызвало ощущение, что это гадко?
Был ли у вас сексуальный опыт до этого случая? Были ли отношения с парнями?
Не поняла по поводу вашего страха, когда вы были в комнату. Чего именно вы боялись?
Дополнение от автора
Тому що мені було гидко відчувати цю слизь яка проходе через його і мій одяг на мої сідниці.
До того випадку в мене небуло сексуального опиту , і хлопця тоді у мене теж небуло.
Зайдя в кімнату я відразу побігла до ванної еімнати і цеж логічно.А боялася я того що його кінча може потрапити до моїх статевих органів чи в анал.
Дополнение от автора
Гидко мені від того.Що саме відчуття нез приємних.Коли ти сидиш в нього на колінах , його стояк уперається тобі в сідниці , а його кінчу в тебе на сідницях.І ти відчуваєш як вона розпливається по всьому тілі ....... фее.Особливо в той момент я ДУЖЕ боялась.Щоб його кінча кудись не туди мені залізла......
Дополнение от автора
Розумієте ??
психолог онлайн
У вас основной страх был забеременеть?
А что сейчас чувствуете к брату?
Вы не встречались, но общались ли хотя бы через переписку?
Чего бы сейчас хотели от брата?
Дополнение от автора
Так я сильно боялася завагітніти.Але також мені ДУЖЕ нехотілося відчути його кінчу всередині свого тіла.Незнаю чому..
Всмислі.Ну просту братську любов.Нічого такого непристойного.
Навідь непереписувались.Хотя я навідь незнаю чому.Я тільки зараз замислилась , що можливо це єдиний вихід що в нас залишився.
Для початку просто поговорити.Розумієте ? Не дурацьку переписку , а живу розмову.В мені за цей рік скільки накопилось тем для розмов , скільки всього йому маю розповісти......але незнаю як.Переписки це якось тупо...хотя хто його зна.
Дополнение от автора
А ви як вважаєте ?
психолог онлайн
Ви самі розумієте, що треба "для початку просто поговорити ", а для того, щоб розмова відбулася треба наважитись і таки зробити перший крок. Можливо, запропонувати йому зустрітись вам дійсно буде легше за допомогою переписки.
психолог онлайн
цитата:
Тобто Ви навіть не вітали його із Днем народження?
Ок, що саме Вам заважає зателефонувати брату і поговорити? Що найгірше може трапитися, якщо Ви зателефонуєте? Можливо переписка - це просто хороший перехід для "першого кроку"?
психолог онлайн
Сексуальные фантазии и игры между братом и сестрой в подростковом возрасте случаются часто. Ваша история не единичный случай. В современном обществе секс между родственниками действительно табуирован и вызывает неловкость, стыд. Ваши чувства понятны. Чтобы снять эмоциональное напряжение, что возникло в ваших отношениях вам для начала надо внутри себя понять, что вы чувствуете к брату сейчас? И возможно с этого и начать разговор с ним. Например так, Привет, Андрей. Уже год как между нами какое-то напряжение и недоговорённость, мне это не нравится. Я тебя ценю и уважаю как брата и мне бы хотелось прояснить что происходит. Давай обсудим?! Знаешь, возбудиться можно на все что угодно (тем более что физиология мужчин отличается от женской, они даже утром часто просыпаются в «стояке», а тряска в маршрутке механически поднимает пенис). В тот раз я испугалась, что между нами не только братско сестринские отношения, а какой-то романтический подтекст. Скажи, то было просто механика и ничего личного или как? Мне неловко об этом с тобой говорить, но и молчать уже сил нет. Что скажешь?
психолог онлайн
Захотелось спросить какие переживания вызывает вся эта история, то, что вы не общаетесь?
Поймала себя за на злости, что из-за такой неожиданной, неприятной для вас ситуации вы лишились общения, возможности поделиться чем важно, потеря близости душевной. И грустно от этого.
Мне кажется было бы хорошим вариантом написать и попробовать наладить общение. Онлайн общение помогло бы преодолеть стыд, страх и вместе с тем, рассказать о своих переживаниях, о важности брата в вашей жизни, желании снова общаться. И узнать как он это переживает.