Розійшлись із дівчиною......
Доброго дня. Деякий час назад,тут, я писав і просив поради ..ось ссилка на це прохання:
https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=41816 ...а вчора,вона сказала,що нічого не відчуває до мене,не має хімії і вона нічого не можу з собою зробити...Вибачалась і бажала мені всього найкращого......А Я УЖЕ СХОЖУ З РОЗОМУ ВІД ВТРАТИ...БО ДУЖЕ ЛЮБЛЮ ЇЇ...моя нервова система уже не витримує...мене тягне на сон,а як тільки закриваю очі - виринають думки про неї і з нею...я не спав,не їм...мені дуже дуже дуже погано...
Вопрос от: ; Возраст: 32
Дополнение от автора
https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=41816

психолог онлайн
Доброго дня, Юрій.
цитата:
а вчора,вона сказала,що нічого не відчуває до мене,не має хімії і вона нічого не можу з собою зробити...Вибачалась і бажала мені всього найкращого......
Дуже Вам співчуваю. Насправді для любові потрібні двоє людей, а у ваших стосунках, на жаль, цього не було. Ми не можемо змусити іншу людину нас покохати. Поивіться на цю ситуацію з іншого боку: добре що ви обоє зрозуміли це зараз, а не пізніше. Зараз Ви будете переживати основні стадії кривої втрати: шок, заперечення, гнів, торги, депресія, прийняття. Дозвольте собі пережити їх повністю (осообливо гнів і депресія), щоб відпустити ці стосунки.
- напишіть листа цій жінці, описавши всі свої переживання та висловивши їй все, що Ви хотіли б їй сказати наостанок. Після цього перечитайте лист і порвіть його, викиньте чи спаліть.
- якомога більше говоріть про свою втрату із іншими, попросіть у інших людей мпро емоційну підтримку;
- подбайте про себе: займіться улюбленою справою яка Вам подобається, поспілкуйтеся із друзями тощо;
- якщо Ви побачите, що Ваш стан лише погіршується і Вам дуже важко - зверніться індивідуально до психолога-психотерапевта для того, щоб екологічно перепрожити втрату.
Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!
Дополнение от автора
ДЯКУЮ ВАМ
психолог онлайн
Крім цього, сприймайте, що Вас не покинули, а що Ви той, хто боровся до останнього у цих стосунках і зробили свій максимум (а це хороша якість для розбудови гармонійних стосунків). Вірю, що Ви ще знайдете чудову людину, з якою будете щасливі.
психолог онлайн
Втрата - це страждання. Ви це відчуваєте і вам необхідно створити для себе можливість розділити цю біль. Чим більше ви в ній закриваєтесь тим більше ці страждання вас руйнують.
В цьому болю є дуже багато емоцій. Вони дуже різні і важливо їх випустити.
Попереду вас чекає шлях - віднайти своє Я. Дайте собі таку можливість.
Чим більше ми утримуем переживання, тим більше вони володіють нами. Схоже і відносини ви вибираете з людьми яким ви можете себе віддати. Поправте мене якщо я помилилась.
психолог онлайн
Расставание это всегда сложно и больно, и нужно время, чтобы стало легче.
Важно дать время себе и прожить эту боль, обиду, разочарование.
Перечитала ваша предыдущую тему. Обратила внимание про то, как стремительно вы влюбились в человека, которого, по сути, знали только по переписке.
При встрече вы торопились сблизиться. А девушке нужно было время и постепенное сближение. Вы всегда так быстро влюбляетесь и с таким напором?
Дополнение от автора
Доброго дня. Це не було шкидко...десь місяці два
Дополнение от автора
І так.Я завжди всього себе віддаю стосункам
психолог онлайн
2 месяца переписки?
Что значит всего себя отдаю отношениям?