Думки про смерть панічні атаки
Як боротися з думка про смерть я дуже втомилася постійно думаю що помираю в мене щось заболить і я думаю що вже все я незнаю що зімною відбувається живу як в тумані головні болі дуже сильні що робити незнаю
Вопрос от: ; Возраст: 22
Дополнение от автора
Я незнаю як жити далі в мене 2 діток а я постійно думаю про смерть я думаю як вони будуть без мене я себе загнала в кут з якого небачу вихід

психолог онлайн
Доброго дня. По-перше, слід зрозуміти що від панічних атак не можливо померти. Проте, вони можуть значно погіршувати якість життя. Рекомендую Вам звернутися до психолога, за психотерапією.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Пётр Алексеевич Соколов
Доброго вечора. З такими думками не потрібно боротися, а, навпаки, потрібно піти їм назустріч в зрозуміти, що за ними стоїть і з яких причин вони виникають. Цей стан щось хоче вам сказати, потрібно твльки дізнатися що.
Абсолютно згідна з колегою, вам обов’язково потрібно звернутися до психолога і впоратися з цим. Подбайте про себе, щоб вам було спокійно, і щоб в діток Буда спокійна щаслива мама, адже вони відчувають вашу тривогу.
Коли у вас такий стан почався?
Якого характеру головні болі? У молодих матерів часто бувають мігрені, це про вас?
психолог онлайн
Здравствуйте. Вы обращались к врачу по поводу головных болей, делали общее обследование?
Как вы поняли, что у вас ПА, вы обращались за помощью по этому поводу к психиатру, психотерапевту?
психолог онлайн
Доброе утро!
Ваши страхи скорее всего связаны с повышенной тревожностью. До рождения ребенка Вы переживали чрезмерно за что-либо, свойственно ли Вам беспокоится? Когнитивно-поведенческая терапия успешно справляется с тревожными расстройствами, паническими атаками. Чтобы снизить тревожность нужна личная терапия, можно по скайпу, с удовольствием помогу. Техники есть, но Вы снимите только симптомы, причины Вашей тревожности не будут проработаны, поэтому рецидивы неизбежны. Ваши мысли по поводу смерти только лишь мысли и не более. Сядьте и очень хорошо подумайте, что сейчас рухнет дом, в котором Вы находитесь. Получилось? Рухнул? Ответ, нет.От того, что Вам приходят негативные мысли, ничего плохого не случится - плохо лишь то, что это сильно отравляет Вам жизнь. Вместо того, чтобы наслаждаться жизнью, Вам надо думать плохую мысль, а мысль эта о том, что скорее всего не произойдет. Если Вы будете думать эти мысли, это убережет от смерти? Если смысл думать эти мысли. Вам надо сознательно взять на себя ответственность: перед Вами выбор -думать негативную мысль или нет (пользы все равно никакой, одни минусы). Мысль приходит, сознательно!!! переключайте внимание, займитесь тем, что Вам интересно, сосредоточьтесь на малыше. Моя любимая техника "Трамвай".Представьте себе, что Вы сидите на остановке и ждете трамвай (мысль), трамвай подъехал, но Вы говорите себе, что это не мой трамвай и не садитесь в него (сознательно не думаете эту мысль), но если все же сели в трамвай (начали думать), у Вас есть возможность выйти на первой же остановке ( перестать думать). Не боритесь с мыслями, пусть они будут, наблюдайте за ними, как за облаками, которые витают над Вами. Мысли не принесут Вам вреда. Если решитесь на терапию, с удовольствием помогу разобраться в себе. Удачи Вам!!!!
психолог онлайн
Доброго дня, Яся. З чим саме Ви пов'язуєте виникнення цих думок? Чи бувало таке раніше? Якщо даний стан триває, рекомендую звернутись за консультацією спеціаліста.
Дополнение от автора
Я живу з цим пів року і це нестерпно я кучу лікарів пройшла і ніхто незнає причини проходила мрт нічого нквиявили крім дистонії в мене дуже болять очі як ніби їх щось видавлює з середини я небачу так як раніше я невідсуваю радості я постійно плачу
Наприклад в мене заплакала дитина я думаю що вона замною плаче а в неї просто лізуть зуби і це нестерпно іноді здається краще померти ніж тирпіти але з ким залишаться діти я спілкувалася з психологом але вона зампосила велику суму якої в мене немає я незнаю що мені робити
психолог онлайн
Пётр Алексеевич Соколов
Вы обращались к психотерапевту, психиатру с этой проблемой?
психолог онлайн
Дуже схоже на психосоматику, якщо лікарі ніяких причин не знаходять, а у вас такий стан. Вам насправді дуже потрібна психотерапія, самостійно з такими симптомами впоратися практично неможливо. А на рахунок фінансів, то порівняно з постійними походами до лікарів, здачею аналізів та мрт, психотерапія коштує не так і дорого. В різних спеціалістів консультації по-різному коштують, вам не обов’язково звертатися саме до високооплачуваного психолога. Психотерапія - це одна година один раз на тиждень. Про сплату великої суми одразу не йдеться.
психолог онлайн
Схоже на те, що Ваш стан має психологічні причини. Зверніться за індивідуальною консультацією, діагностика та терапія неможлива у форматі форума.
психолог онлайн
Є розлад під назвою іпохондрія, або тривога про здоров"я. Цей розлад дорого коштує людині - багато хвилювань і реальних тілесних симптомів, що виснажують, плюс багато аналізів, досліджень, походів по докторах тощо - що багато потребує грошей. Когнітивно-поведінкова терапія достатньо швидко допомагає покращити якість життя і дає інструменти, щоб бути завжди собі психологом. У моїй практиці велика кількість людей за маленький період часу значно покращила якість свого життя!!!! Допоможіть собі, йдіть у індивідуальну терапію!
Дополнение от автора
Скажіть будь ласка а як звязатися з вами і скільки буде коштувати онлайн терапія
психолог онлайн
Натискаєте на ім‘я психолога, з яким хочете зв’язатися, вам відкриється його анкета. Там є дані про вартість консультації, телефон та електронна пошта
психолог онлайн
Напишіть мені на пошту, будь ласка.
Дополнение от автора
Скажіть будь ласка а різка відміна від алкоголю могла спричинити дипресію я до хвороби з щитовидкою вживала енергетичні напої алкогольні майже щодня а потім захворіла і припинила вживати і майже через місяць почалося це все
психолог онлайн
Якщо Ви вживали тривалий час психактивні речовини, то розладили психоемоційну регуляцію. Щоб іі відновити, треба час. Що у Вас з щитовидкою?
Дополнение от автора
Тиріотоксікоз я приймала тирозол
психолог онлайн
Це теж впливає на тривожність.
Дополнение от автора
Скажіть будь ласка а вона сама відновиться чи потрібно щось робити бо така слабость в тілі мене раніше енергетики спасали а зарас і незнаю що робити від цього можливі головні болі випадіння волос втрата ваги і скільки часу потрібно на відновлення
психолог онлайн
Ми не можемо на сайті діагностувати проблеми, тому я висловлюю гіпотези. Вам потрібна особиста консультація з психотерапевтом. Що говорить ендокринолог? Багато чинників - алкоголь,щитовидка, тоивожність. Що на що впливає зараз важко сказати, але, звичайно, все пов»язано.
Дополнение от автора
Дякую
психолог онлайн
Різка відмова від алкоголю не може спричинити депресії. Депресію спричиняють психологічні, психолого-неврологічні проблеми, а людина, як наслідок, може вживати алкоголь, щоб заглушити ці проблеми. Тобто вживання алкоголю - це наслідок, а не причина. Якщо ви відмовляєтеся від алкоголю, то просто перестаєте «глушити» ці відчуття і даєте депресії проявитися. Але відмова від енергетиків, у вашому випадку, швидше за все, не могла спричинити ні панічних атак, ні депресії. Хоча, насправді, ми не знаємо, чи на справді у вас є панічні атаки чи депресія, бо для цього потрібний діагноз психіатра. Вживання алкоголю може сприяти погіршенню психологічного стану, а відмова, навпаки, сприяє покращенню здоров’я. Окрім випадків, коли є алкогольна залежність, але тоді ви б самі не змогли припинити вживати.
психолог онлайн
Що берете із спілкування з психологами?