Чому вона себе так веде
Сестра попросила допомоги в хлопця,переставити меблі і зробити ремонт,так як в неї в чоловіка часу нема на це,він постійно працює,і хлопець мався переїхати до неї,вони домовились про день,коли він переїде ,та взяла поменше годин на роботі ,але він не прийшов і так 3 дні,та звонить йому каже я в тебе попросила ,і почала матюкатись,далі він все рівно не пішов до неї,далі переїхав і дещо мені є дивним,наприклад,вона його не привітала з днем народження,але коли водила його по магазинах щоб вибрати планшет племінникам ,чому вона так себе веде що це означає
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Це може означати що ваша сестра дещо заплуталась у відносинах і не розумію як важливо поводитись в стосунках і що робити з тими емоціями, які ї переповнюють.
Вас що саме бентежить в цьому всьому?
Ви що думаєте про це?
Дополнение от автора
Мені просто дивно чому з одного боку не вітає з днем народження а з іншого коли необхідна допомога вона користується
психолог онлайн
А цей хлопець, це хто? Хто він для вас?
Дополнение от автора
Мій хлопець
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрый день. К сожалению, ответы на ваши вопросы знает только девушка.
Сейчас можно просто строить догадки, которые могут совершенно не иметь отношения к вашей ситуации.
Можно ли эти вопросы задать этой девушке? Парня эти вопросы интересуют? Или только вас? Вы обсуждали с ним ваше беспокойство?
психолог онлайн
Я все правильно розумію зараз: це сестра вашого хлопця?
психолог онлайн
Ольга Корбут
Добрый вечер!
В этой ситуации мы можем подумать о том, как это для Вас? Почему Вас это беспокоит, ведь это ее отношения и она сама должна их решать
Дополнение от автора
Так вірно це сестра хлопця
психолог онлайн
"Мені просто дивно чому з одного боку не вітає з днем народження а з іншого коли необхідна допомога вона користується"
А які саме відчуття вас наповнюють коли так відбувається? Це просто здивування, щи є якісь інші емоції?
А ваш хлопець що на це говорить?
Ви намагаєтесь зрозуміти його сестру, але в першу чергу, важливо було б зрозуміти, як на вас впливає ця її поведінка. Якою ви себе відчуваєте?
Дополнение от автора
Здивування,відчуття цікаві,просто те що він не прийшов її розсердило,і тому що не привітала з днем народження не дивно,але чому вона тоді його тягне коли їй щось треба,
Хлопцю байдуже ,єдине що тільки не хоче особо іти до неї ,та каже краще залишусь ще в гуртожитку,а сестра хай іде ...
психолог онлайн
"Здивування,відчуття цікаві,просто те що він не прийшов її розсердило" - можливо ъй дуже не сподобалось що невідбулось так як вона хотіла і вона розсердилась? Це означає що вона намагається задовольнити свої потреби.
"і тому що не привітала з днем народження не дивно,але чому вона тоді його тягне коли їй щось треба," Тому що їй не цікаво, або чомусь не потрібно приділяти уваги іншим (брату). І тягне його тому що їй потрібно і вона вважає що правильно користуватись іншими (братом).
"Хлопцю байдуже ,єдине що тільки не хоче особо іти до неї ,та каже краще залишусь ще в гуртожитку,а сестра хай іде ..." Ну якщо не хоче особо іти до неї значить що не байдуже. Це може означати що поведінка його сестри викликає в ньому неприємні відчуття. І що йому комфортніше де не має сестри.
Дополнение от автора
Ну он говорит нормально К этому относится
психолог онлайн
Возможно, что между ними есть какая-то обида или недосказанность, что они решают подобным образом
психолог онлайн
Добрий ранок! Ми ніколи не розгадаємо таємниць інших людей, їх поведінки. Чи треба цим займатися взагалі? Простіше зосередитися на собі. Що Ви можете і хочете робити у ситуаціях з цими людьми? Що залежить від Вас?