Я її люблю,а я для неї друг...
...Я уже писав свою історію знайомства із дівчиною...Минулого тижня ми розійшлись... практично(я писав,в останньому питанні) але наступного дня,розмовляли і я сказав таку фразу,що можливо їй замало три тижні і пару зустрічей,щоб відчути щось до мене і можливо потрібно більше часу?? Вона сказала,що можливо я правий...і ось,вчора,вперше зустрілись,після всього того і...і я хочу взяти її за руку і поцілувати у щічку,як завжди я це робив в передніх зустрічах,а вона не дає ні те ні те...Я питаюсь,а в чому справа, а вона: ну ми ж друзі..........і вході розмови,я чую,що проблема все таж,що їй потрібен час і т.д....Але,до цього, коли вона таке говорила,то ішла на тактильний контакт, а тепер ні...І я взагалі запутався і не знаю,що робити і думати...Чому пішло саме так? Чи це через те,що ми практично розійшлись були? Чи все знову потрібно починати - з дружби і помаленько,крок за кроком, якось зближуватись з нею??? Вона Риби я Телець...Може,це якось допоможе у пораді..не знаю...Вибачте,якщо уже набрид!!!
Вопрос от: ; Возраст: 32
Дополнение от автора
https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=42181
https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=41816
...це ссилки на два попередні питання.Спершу останнє,а потім..ну Ви зрозуміли

психолог онлайн
Доброго дня, Юрій.
цитата:
Чому пішло саме так?
Про причину поведінку дівчини може знати лише сама дівчина, а ми можемо лише припускати - що є неефективно.
цитата:
але наступного дня,розмовляли і я сказав таку фразу,що можливо їй замало три тижні і пару зустрічей,щоб відчути щось до мене і можливо потрібно більше часу??
А хто був ініціатором поновлення контакту? Яка основна причина звернення у повідомленні?
цитата:
Вона сказала,що можливо я правий...і ось,вчора,вперше зустрілись,після всього того і...і я хочу взяти її за руку і поцілувати у щічку,як завжди я це робив в передніх зустрічах,а вона не дає ні те ні те...Я питаюсь,а в чому справа, а вона: ну ми ж друзі..........і вході розмови,я чую,що проблема все таж,що їй потрібен час і т.д....
Дівчина попередньо сказала Вам, що не відчуває почуттів до Вас, при новій зустрічі зазначила, що Ви лише друзі, однак Ви всерівно намагаєтеся заперечити факт розірвання цих стосунків та порушуєте її особистісні межі. Навіщо? Дівчина прямо Вам сказала, що проблема у тому, що вона недостатньо часу Вас пізнала і хотіла б взяти ще трохи часу для розвитку цих стосунків? Якщо ні, то це знову Ваш захисний механізм заперечення ситуації.
психолог онлайн
Добрий день! Можливо, дівчині просто потрібен час? Куди Ви поспішаєте?
Дополнение от автора
Дівчина прямо Вам сказала, що проблема у тому, що вона недостатньо часу Вас пізнала і хотіла б взяти ще трохи часу для розвитку цих стосунків?
---
Приблизно її слова: ти розумієш, ми надто мало бачились..всього пару разів...мені цього замало...
психолог онлайн
цитата:
По перше "приблизно" вже означає те, що Ви додали трохи суб'єктивізму у переказ повідомлення. По друге, я не бачу прямої заяви дівчини, що вона хоче і далі пізнавати Вас для того, щоб продовжувати стосунки. Запитайте її про це.