Кого обрати?
Доброго дня.Заміжня 13 років,двоє дітей.Думала що була щаслива у шлюбі,поки не зустріла його ,старшого від мене на 25 років.Не уявляю тепер свого життя без нього,сильно люблю і скучаю без нього,бачимося з ним щодня,крім неділі,ми настільки закохані один в одного що не уявляємо свого життя один без одного,з нетерпінням чекаємо зустрічі щоб впасти у обійми один одного...Як поступити не знаю,душа розривається на двоє між чоловіком і коханням всього мого життя
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Доброго дня, які саме варіанти рішень ви розглядаєте? Які наразі відносини у вас з чоловіком?
психолог онлайн
Здравствуйте.
Какие у вас сейчас отношения с мужем? Что вас не устраивает в этих отношениях? Какие чувства к нему испытываете?
Дополнение от автора
Відносини між чоловіком та мною завжди були спокійні та врівноважені,але я розумію що все менше хочу проводити з ним часу, не хочу щоб торкався мене ,не хочу відпочивати з ним ,боюсь що для мене він просто тато моїх дітей
психолог онлайн
Ви обмірковували, які подальші сценарії можливі.
Якщо ви скажете чоловіку?
Якщо не будете казати і далі будете продовжувати такі відносини?
Яких відносин прагне з Вами ваше чоловік в якого ви закохалися? Яких відносин він прагне? Чи пропонує вам щось?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Какие у Вас отношения с мужем? Как давно Вы знаете нового мужчину и как долго Вы в отношениях?
Дополнение от автора
Наразі я не готова у всьому признатися чоловіку так як боюся зробити йому боляче,я знаю що мені немає виправдань...але безмежно кохаю іншу людину.Він готовий жити зі мною,готовий чекати і не хоче мені нашкодити,переживає щоб у мене був спокій,переживає щоб через нього я не посварилися з своїми батьками,з якими я і проживаю,говорить що час все розставить на свої місця
психолог онлайн
Доброго вечера.
Все на свої місця розставляє не час, а ми самі, приймаючи рішення. Це просто спроба зняти з себе відповідальність: я не буду приймати рішень і брати за них відповідальність, хай це зробить час.
Скажіть, які у вас стосунки з батьком? Такі раптові закоханості в старших чоловіків часто бувають у дівчат, недолюблених татом.
психолог онлайн
Как давно вы знакомы с новым мужчиной?
Влюбленность в начале отношений окрыляет и заставляет идеализировать партнера.
Если вы не готовы принимать решение сейчас, дайте себе время, узнайте человека лучше, пока вы не вернетесь в свое ясное состояние ума и не остынет страсть возможно не стоит принимать какое-либо решение о котором потом можете пожалеть.
Дополнение от автора
Знайома з ним 2 роки але стосунки почалися 6 місяців тому.З кожним днем люблю його все більше ,і він готовий вже мене забрати з собою разом з дітьми , він не знімає відповідальності з себе за мене, рішення з його сторони вже прийнято,але переживаючи за мене не тисне на мене і дає час мені оприділитися,каже що вперше так закоханий,що не може жити без мене настільки кохає мене і це все взаємно
З батьком в мене стосунки середні,не такі вже як б і хотілося,любові та уваги від нього ніколи особливо і не відчувала,
психолог онлайн
Добрий ранок! З ким Ви себе бачите у майбутньому?
психолог онлайн
Скажите, а что Вы знаете про прошлые отношения этого мужчины? Была ли у него семья и какая причина расставания? Вы говорите, что Вам не хватает внимания родителей, возможно, что в этом мужчине Вы ищите родительскую фигуру, которая о Вас позаботиться и даст поддержку и любовь, которой Вас не хватает
психолог онлайн
Обычно любовь к мужчинами, намного старше, это больше про желание получить отеческую любовь, которой не было в детстве.
У вас большая разница в возрасте. Видите ли вы себя в отношениях спустя 10 лет, когда мужчине будет 60, а вы будете еще вполне молодой женщиной?
Как давно у вас начался разлад в отношениях с мужем? Что вас не устраивает в отношениях с ним?
Какой возраст детей? Как думаете как они примут мужчину, который для них по возрасту как дедушка?
психолог онлайн
Добрый день, вы описываете состояние влюблённой женщины. С одной стороны легкость, невесомость-это то, что вам долго не хватало в своих отношениях с мужем. Важно понимать, что с другой стороны - вы сейчас под действием гормонов, а это обязательно закончится, идеализации спадут и есть вероятность разочарования.
Со своим мужем вы испытывали такую влюбленность вначале? Если да, тогда вам знакомо, что гормоны бушуют, а потом затихают в любом случае. Если нет, возможно, из-за отсутствия такого опыта с мужем, вам сейчас кажется, что это и есть любовь. Но, к сожалению, это не так.
Дополнение от автора
Всім дякую за увагу і допомогу)))
психолог онлайн
Що берете із спілкування з психологами?