Що робити, коли не можеш себе вбити?
Доброго дня! І так, почнемо зі знайомства. Я, особа чоловічої статі, мені 22 роки, зараз закінчую магістратуру (але напевно не закінчу((). І я повний невдаха по житті. Все починалось з того, що народився і виріс я в дуже малому селі, в дитинстві (тобто до того, як я пішов школу) я практично не спілкувався з особами протилежної статі(дальше ОПС) і на мою думку це вплинуло на мої теперішні навики комунікації з протилежною статтю, а мої навики настільки хороші, що я навіть не спілкуюсь з жодною ОПС...В 22 навіть не цілувався. Не потрібно мені тут писати, що в кожного в різному віці відбувається перший поцілунок, секс і це рормально, що в кодного по різному відбувається все це. Але коли в 22 ще не було поцілунку навіть, то це явно не може свідчити про нормальний психологічний чи навіть психічний стан будь-якої особи. Пішов я в 1 клас....це настільки стресова подія була для мене, що мене відвели в школу, залишили там і тупо починав плакати, поки не звик. Я не пам‘ятаю настільки детально дитинства свого, щоб проаналізувати щось, але я думаю, що така моя реакція це наслідок гіперопіки. Якось пройшов перший клас, почався другий і тут я так нормально розтовстів, напевно якийсь гормональний збій стався, але батькам було пофіг і ніхто не дівгностував, через що. В період мого жосткого ожиріння відбувається булінг по відношенню до мене. Я не пам‘ятаю той період, свої відчуття і як це тоді вплинуло на мою самооцінку, та і слова самооцінка я не знав тоді))). Пам‘ятаю, як я колись в 6 класі побився з шістьма чуваками з 4 класу, ну і звичайно що я переміг))) Але булінг все одно продовжувався поки в мене не настав період статевого Лоза і збільшення фізичної активності, в наслідок чого почалося збільшення тестостерону і якось так я схуд. Як на мене, то використання тесторену для спалювання жиру призвело до того, що в мене малий статевий орган.
Вопрос от: ; Возраст: 22
Дополнение от автора
Ну ок, якщо вірити офіційним даним деяких досліджень, то для чоловіків нашої місцевості 14см це середній розмір, також стверджують, що в більшості середній. Провівши власне дослідження в анонімних чатах, тільки в 7 людей статевий орган(СО)13-15см,менше 13 не попадались, в 36 людей СО більше 15 і менше 17, а в решти СО більше 17 і до 20, більше 20 не попадались. Тобто це малий розмір. Моя вибірка це 100 людей, і середній розмір це 16,5 ну і більшість людей із СО більшим 15см. Ну є якась похибка, але не в 2,5 см, та і не вміти правильно виміряти СО в ХХІ ст. це тупість.
Некст. Схуд я, почав займатися командним видом спортом, і в мене дуже добре виходило. Те, що я схуд і визнання того, що я дуже непогано граю зпобило мою самооцінку непохитною. Кароче моя самооцінка період: після закінчення 8 класу і до середини 10 була непохитна і взагалі прикольно мати нормальну самооцінку. Паралельно десь з 8 класу в мене почав псуватися прикус, який і так не був норм, але наскільки я пам'ятаб його можна було б виправити брекетами, якщо він би не зіпсувався. До середини 10 класу прикус став просто жахливим. Тоді перше невзаємне кохання і я почав помічати, що я не красивий. Закінчив я 11 клас.
І пройшов я по конкурсу в коледж на сисадміна і в універ на інженера консируктора. Хотів я піти в коледж, але мама і ще одна авторитетна особа чоловічої статі вмовили мене піти в універ. Так як я сам не знав чого хотів, бо який в селі можливий розвиток, якщо навіть інтернет в мене з'явився в 11 класі. Кароче вступив я в універ, мені спочатку не сподобалось там, а потім я втянувся і на другому курсі мені сподобалась професія і подобалась до кінця четвертого курсу. Потім я поступив на магістратуру. І в мене паралельно до вступлення почався синдром сухого ока і я зрозумів, що по професії я не працюватиму, так як там потрібно бути весь час за компом і це не перегляд фільмів, коли ти дивишся ненапружено, атам ти приглядаєшся, напружуєшся, задумуєшся не відводячи очей з екрана. Тобто за професією я фізично не змоду працювати, плюс в мене зараз кон'юнктивіти пішли, періодично через це поколюють очі, мушки перед очима, через що в мене погіршився зір при поганому освітленні і в темноті. І в мене зараз з'явився страх осліпнути, який дуже нав'язливий. Через це я купляю магістерську, а не сам роблю. Зараз не знайшов де проходити переддипломну практику, ніхто не хоче брати практиканта...і я хз що буде тепер. Напевно я просто просрав цей рік, як і перші 4 роки. Буду сподіватися, що хоч згідно нового закону "Про вищу освіту" мене з дипломом бакалавра не заставлять служити 1,5 року, так як бакалавр це перший ступінь вищої освіти...ну і це має вважатися вищою освітою, так як зараз є або вища, або спеціальна, неповної вищої немає. Хоча я сподіваюся, що вдасться щось порішати. Ну я б пішов, але якщо не вчився б в універі, а в якомусь ПТУ і пішов би, а так повернешся з армії 25 річним бомжем.
Дополнение от автора
Під час навчання в універі я ніяк не розвивася, просто ходив на пари, потім щось вчив, а потім дивився фільми...ну не було в мене фінансів для розвитку, а батьки в мене "бомжі" тому вони теж фінансово не могли допомагати. Ну та, я б міг піти на роботу...цікаво ким, якщо я з дипломом бакалавра не можу знайти роботу. Та і пари в мене закінчувались в 17:00, плюс повчитись, а там не просто почитати якісь тексти....Там десятки формул, які ти можеш разів 10 перераховувати, щоб вийшло те що мало б вийти. І свідомість моя тоді була інша, я б всі гроші які міг заробляти явне не на саморозвиток би пускав, але хоча б досвід був би. Ну і зараз я вже майже рік шукаю роботу, а досвіду то нема, хоча є певний досвід в ремонті спецтехніки і в роботі з різного роду верстатами, я навіть по програмування верстатів з ЧПУ на олімпіаду їздив. Ну типу дещо вмію робити і швидко вчусь, але це ніяк не допомагає мені знайти роботу. Вже майже рік шукаю. Кажуть, що якщо чоловік не може знайти роботу, то він не чоловік або просто неадекватний.
Або можливо через зовнішність, оскільки навіть одяг впливає на прийняття рішення роботодавця, що тут про фейс говорити. А ще думка суспільства така, що якщо ти не можеш знайти роботу, то ти ліньтяй. Ну можливо я ліньтяй, який в себе в селі може працювати безкоштовно і більше ніж 8 годин, а за гроші 8 годин мені лінь. І закордоном я працював через те, що я ліньтяй.
Дівчини в мене не було в 22 роки. Наскільки погану зовнішність потрібно мати. Ну можливо це через те що я не працював, але мої знайомі, які не працювали під час навчання мали дівчат.
Я знайомився зі своїми фото на сайтах знайомст і результати я вам скажу дуже погані, навіть якщо є взаємна симпатія, то спілкування все одно якесь тухле, немає зацікавленості від дівчат, таке враження, що суто через ввічливість спілкуються. Для порівняння я пробував знайомитись з фотографіями красивого хлопця, там і конверсія зовсім інша(більша) і спілкування інше, мені навіть не було проблемою позвести декількох дівчат на інтимні фото і познайомитись з 40 річною бізнесвумен теж не проблема. Одна людина, різна зовнішність, реакція зовсім різна. Так що неправда не тільки те, що 14 см нормальний розмір СО, а й те, що краса не важлива. Якщо краса була б неважлива, тоді для чого потрібно було стільки різних облич? Були б всі однакові, раз краса неважлива.
Дополнение от автора
!!!І так, чому я пишу.
Не знаю чому я пишу, але в мене таке відчуття ніби мене розриває зсередини. Я урод, роботи знайти не можу, напевно в армію попаду і буду в 25 років бомжем, все було б пофіг, пофіг хто ти, якщо в тебе нормальна зовнішність....Я ненавиджу
своє життя, я не хочу жити, але я не можу вбити себе((
Я практично завжди думаю про те, що я урод і я нікому не подобаюсь. Це не просто уродство, це і дефекти в мовленні, і носове дихання через це порушене і зморшки нетипові появляються, зуби псуються швидше, а грошей, щоб виправити все це немає ні в мене, ні в батьків, і закордон поїхати страшно, бо раптом в мене кон'юнктивіт закордоном виникне. А ще якщо армія , то буду бомж і урод в 25 і безробітний....
Для мене це безвихідна ситуація. Я ненавиджу своїх батьків, через те що вони бомжі...краще в мене не було б батьків, а була б красива зовнішність. Я їм бажаю смерті зараз і вони про це знають.
Блін, та я не зможу мати дівчат, які мені подобатимуться, бо я урод.
Я хочу померти...евтантазія в 4 рази дешевша, ніж виправити прикус. Якщо я збиратиму гроші на виправлення свого уродства я не зможу вкладати гроші в саморозвиток. Напевно я все таки вб'ю себе...якщо не зараз то в 25. Для мене йе кінець. Закінчу життя толком і непочавши жити. Для чого мені все це? Та і зараз я живий труп. Залишилось вбити лише фізичну оболонку(

психолог онлайн
Ирина Андреевна Терещенко
Доброго дня, чоловіче. Багато болю у вашому оповіданні про себе. Дуже багато відчаю. Але ж ви зовсім не лох, тому що пишите сюди. Ви дуже смілива людина. Зараз ваші труднощі ніби зліплені у велику-велику кулю, яка лежить у вас на плічах... Навіть уявити складно, як вам тяжко...
Послухайте, оберіть собі психолога та нумо у роботу! Складно, але можливо впоратися з тим, що зараз заважає вам дихати.
психолог онлайн
Доброго вечора. Дуже наполегливо раджу вам звернутися до психолога! Ваш стан не є нормальним! Але все можна виправити,головне ваше бажання! Все чудове тільки попереду! Дайте собі шанс! Повірте в себе!
Якщо ви пишете сюди, то знаю точно, що втрачено не все! Ви смілива людина! Візьміть себе в руки і зверніться до психолога!! Я вірю в вас!! Повірте і ви в себе! Щиро, бажаю успіху!
психолог онлайн
Добрий ранок! Погоджуюсь з колегами, Вам подтрібно зараз, щоб хтось підтримав Вас, підставив дружнє плече! Немає невдах! Всі люди всжливі і цінні!
психолог онлайн
Доброго дня! Що Ви маєте на увазі під словами "бомж" і "урод"?
Усе відносно. Я знаю дуже вродливих людей, які вважають себе потворними, а струнких - жирними. Також, я знаю людей на перший погляд непривабливих зовні, але шалено приємних у спілкуванні. Це залежить від іх ставлення до себе. Більшість наших проблем знаходиться лише у наших головах. Ми ті, ким себе вважаємо.
Вибір завжди за вами!
Знаєте, хто такий Нік Вуйчич? А інших особливих людей? Можете поглянути на фото найуспішніших і найбагатших людей (реальні без обробки).
Щодо члена: це великий міф навіяний порно індустрією, що жінкам подобаються великі пеніси. Насправді, більшість навпаки скаржиться на біль і неприємні відчуття від таких партнерів, тому що довжина піхви 7-12 см (пишу як практикуючий сексолог).
Думайте самі, вирішуйте самі, але для чогось Ви потрібні цьому світові, якщо з'явилися в ньому саме таким, яким є.
Будьте щасливим!
психолог онлайн
Не соглашусь про внешность и ее важность у мужчины. Испокон веков в мужчине ценились другие качество- надежность, ум, ответственность, умение заботиться о своей женщине и детях. Мужчине быть просто красивым ничего не даст. Разве что в модели можно податься, и то, недолго.
Вы пишите про то, что на сайтах знакомств с красивым лицом на фото было другое общение. Так то ж виртуальное общение. А дальше-то что, в реальной жизни? А дальше вас будут оценивать по другим критериям и внешность очень быстро уйдет на второй план.
И если вы посмотрите по сторонам, то увидите, какое огромное количество откровенно несимпатичных мужчин с красивыми женщинами. И при этом не обязательно они богаты.
Вам нужно работать в первую очередь на тему самооценки. Тогда и общаться будет легче, и интереснее вы будете. Кому ж хочется общаться с тем, кто в ник себе берет имя "Лох и урод"? Никому. Даже если вы сделаете десяток операций и будете красавцем. Это ничего не поменяет. Потому что в душе вы таким будет себя и дальше ощущать - страшным и глупым.
По поводу работы. А кто вас содержит этот год, пока вы не работаете?
И почему вы не можете найти работу, когда тьма вакансий? Да, не по специальности может, но заработать точно можно.
Я бы предложила вам работать с психологом, чтобы разбираться со своим состоянием. Тогда и отношения с девушками наладятся и все будет по другому