Незрозумілі стосунки
Познайомилася з хлопцем, розвивалось все добре, повільно але впевнено. Я відчувала його турботу, симпатію. Він постійно говорив про те що симпатія вже переростає у щось більше, і шо він готовий чекати скільки потрібно, адже, я не люблю поспіх у стосунках.....і от одного дня він просто зникає, на мій дзвінок не відповів, на повідомлення відповів сухо, короткою відповіддю. На питання, що сталося , та чому він мене ігнорує, відповів..-«ти чого, ми ж спілкуємось, я просто не знаю чи ти на роботі чи ні»..... два дні не звонить не пише, сьогодні я знову написала, і знову суха відповідь від нього.......Дати йому спокій, чи спробувати все ж з'ясувати в чому справа?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Здравствуйте.
Как давно вы знакомы, встречаетесь? Говорили ему о том, что замечаете как он отдаляется, игнорирует ваши звонки? Что он на это отвечает? Возможно у него есть сейчас свои какие-то дела, заботы, куда направлены его энергия и время.
Что с вами происходит когда он так себя ведет, что чувствуете, думаете, когда встречаетесь с таким его поведением?
психолог онлайн
Доброго дня, Марія!
Скажіть, будь ласка, а що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає?
цитата:
і от одного дня він просто зникає, на мій дзвінок не відповів, на повідомлення відповів сухо, короткою відповіддю.
За цей період, у вас були якісь конфлікти чи непорозуміння? Можливо у хлопця виникли якісь проблеми, тому він зараз знаходиться у стресі?
цитата:
На питання, що сталося , та чому він мене ігнорує, відповів..-«ти чого, ми ж спілкуємось, я просто не знаю чи ти на роботі чи ні»
А як давно Ви зустрічалися "в реальності"? Ви відповіли хлопцеві, що Ви вкладаєте у поняття "спілкування" зовсім інший сенс - відкрита розмова на певні теми, обмін переживаннями і т. д.?
цитата:
два дні не звонить не пише, сьогодні я знову написала, і знову суха відповідь від нього.......
Скільки вже триває така ситуація? І в чому полягає його "суха відповідь"? Якої відповіді від хлопця Ви б хотіли?