Общение с другим
Был парень , все было стабильно хорошо . Начала общаться с другим как друзья, но другой начал чувствовать ко мне что-то больше чем дружба . Общалась дальше , давая понять, что ничего быть не может . Было даже жаль как-то его . Про парня не говорила ,так как это личное и я не говорю о личной жизни со всеми . Виню себя за это общение и возможно за то , что могла дать надежду на большее . Ну и за то, что просто общалась и делались какими то ситуациями из жизни .
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго дня, nik2d5.
цитата:
Был парень , все было стабильно хорошо .
На скільки я зрозуміла, Ви розлучилися із хлопцем? Як давно, хто був ініціатором і яка причина?
цитата:
но другой начал чувствовать ко мне что-то больше чем дружба .
Він Вам це сам сказав?
цитата:
Общалась дальше , давая понять, что ничего быть не может . Было даже жаль как-то его .
Як саме Ви "давали це зрозуміти"? Ви бачите себе разом із цим хлопцем?
цитата:
Про парня не говорила ,так как это личное и я не говорю о личной жизни со всеми .
Ви не казали про хлопця партнеру?
цитата:
Виню себя за это общение и возможно за то , что могла дать надежду на большее . Ну и за то, что просто общалась и делались какими то ситуациями из жизни .
А що особисто Вам давало спілкування із ним? Запам'ятайте, що Ви не відповідальна за почуття іншої людини, а лише за свої. Ви написали, що хвилюєтеся, через те, що ділилися із ним якимись ситуаціями зі свого життя. Що Вас саме лякає у цих розмовах? Що він може комусь щось розповісти чи щось інше?
На скільки я зрозуміла, Ви вже не спілкуєтеся із цим хлопцем? Чому, що трапилося?
Що б Ви хотіли отримати від психологів тут, на форумі?
Дополнение от автора
Ні , зі своїм хлопцем я не розставалася .
Я не казала іншому хлопцю про свого постійнггг партнера , так як не бачила , що я мушу це сказати и взагалі , це особисте . Я спілкувалась з ним як з другом або знайомим . Але бачу вину , сто можливо дуже на позитиві спілкувала і через це він міг подумати , що може щось бути .
Дополнение от автора
Я бачу себе досі зі своїм постійним партнером , а того хлопця було дещо шкода і можливо це також вплинуло на моє спілкування , намагалась підтримати постійно
Дополнение от автора
Не що може комусь щось розповісти , а те , що можливо не потрібно було взагалі спілкуватися і відразу жорстоко сказати про це , але обіжати людину , яка не зробила нічого поганого не хотілося
Дополнение от автора
Вже не спілкуюся і досить давно , хотіла б зрозуміти , чи достойна я бути зі своїм постійним партнером чи ні , чи я поступила з ним не красиво , що тоді спілкування вела з іншим
психолог онлайн
цитата:
намагалась підтримати постійно
Ви намагаєтеся підтримати того хлопця? Я правильно Вас зрозуміла? В чому саме полягає ця підтримка?
цитата:
Я не казала іншому хлопцю про свого постійнггг партнера , так як не бачила , що я мушу це сказати и взагалі , це особисте .
А Ви всім друзям не говорите, що у Вас є хлопець? Що може найгірше трапитися, якщо Ви розповісте?
цитата:
Я спілкувалась з ним як з другом або знайомим . Але бачу вину , сто можливо дуже на позитиві спілкувала і через це він міг подумати , що може щось бути .
Ви йому вже сказали, що не бачите Вас разом як пару і, крім цього, у Вас є хлопець?
Дополнение от автора
Не всім звичайно , тих , кого вважаю друзями кажу , якщо це потрібно і якщо ми говоримо за особисте життя
Дополнение от автора
Казала , що взагалі не роздивляюся його як хлопця , а просто як знайомого до якого гарно відношуся
психолог онлайн
цитата:
Як давно Ви не спілкуєтеся із тим хлопцем? Вас весь час хвилювала ця тема, чи це "всплило" лише зараз? Ви казали про Ваше хвилювання хлопцю?
цитата:
Ви чітко дали зрозуміти хлопцю, що не розглядаєте його у якості партнера - Ви свій максимум зробили. Водночас, Ви не здатні керувати почуттями, надіями іншої людини.
А як саме Ви припинили із ним спілкування?
Знаєте, мені здається, що необхідно розібратися, чому Ви не говорите всім своїм знайомим, що у Вас є хлопець. Що Вас лякає у цій ситуації?
Дополнение от автора
Не спілкуюся давно , хвилювати чомусь ця тема почала зараз тільки , не знаю чому , завжди думаю , що дала надію наче і тим самим зрадила своєму хлопцю морально
Дополнение от автора
Я не люблю говорити про особисте . Тому що це особисте . Не вважаю за потрібне усім знайомим казати :»привіт, до речі у мене є хлопець». Якщо питають - кажу . Але не всі питаюсь і якщо і питають , то казати потрібно не всім підряд . Не люблю , коли люди знают те , що знати не потрібно
психолог онлайн
цитата:
хвилювати чомусь ця тема почала зараз тільки , не знаю чому , завжди думаю , що дала надію наче і тим самим зрадила своєму хлопцю морально
Можливо у Ваших стосунках із партнером щось трапилося (якісь конфлікти чи відчуття "прохолоди")?
цитата:
Не вважаю за потрібне усім знайомим казати :»привіт, до речі у мене є хлопець». Якщо питають - кажу .
Звісно, що не потрібно про це казати, якщо не запитують.
цитата:
Але не всі питаюсь і якщо і питають , то казати потрібно не всім підряд . Не люблю , коли люди знают те , що знати не потрібно
Мені здається, що тут у Вас якась негативна батьківська установка. Що Вас лякає, якщо Ви відповісте деяким людям, що у Вас є хлопець? Що може найгірше трапитися? Звідки у Вас це "потрібно не всім казати"? Можливо це стосується і якихось інших сфер Вашого життя (успіхи, гроші і т. д.)?
Дополнение от автора
Так і в других сферах також, не даю багато інформаціі. Не всі люди хороші і не у всіх позитивні думки і наміри . Тому , чим менше інформації , тим краще .
Дополнение от автора
Батьківської установи взагалі нема такої . Просто ввжаю не завжди доречним казати особисту інформацію усім . Якщо питают - це вже інша справа .
Дополнение от автора
В стосунках з партнером все добре , звичайно , є свої моменти , коли щось не так як я собі уявляла , або він , але все добре
психолог онлайн
цитата:
Не всі люди хороші і не у всіх позитивні думки і наміри . Тому , чим менше інформації , тим краще .
Помітно, що у Вас існує установка, що "Світ небезпечний" і, на жаль, вона заважає Вам (можливо Ви несвідомо засвоїли її від когось або ж у Вас був негатиний досвід). Як саме? Ну наприклад, навіть і в цій ситуації із цим хлопцем: через цю Вашу установку Ви не сказали йому, що у Вас є партнер і це, в свою чергу, призвело до того, що Вас зараз хвилює ця ситуація і Ви її обдумуєте, що, безумовно, впливає і на Ваші стосунки (хоча Ви можете цього і не помічати). Якщо Ви не пропрацюєте цю установку, то Ви і надалі будете зустрічатися із труднощами у інших ситуаціях.
Припускаю, що Ви напевно є і тривожною людиною. Крім цього, Ви не вірите, що можете захистити себе (якщо якась ситуація і трапиться). Ви намагаєтеся все передбачити наперед, однак, по перше, це неможливо, а, по-друге, це лише Вас виснажує, вводить більшу незрозумілість у Ваше життя і заважає Вам насолоджуватися існуванням вже "тут і тепер".
цитата:
Ви казали партнеру про це Ваше хвилювання і ситуацію із хлопцем?
Дополнение от автора
Партнеру не сказала . Як мені пропрацювати цю ситуацію ?
психолог онлайн
цитата:
Партнеру не сказала . Як мені пропрацювати цю ситуацію ?
Перш за все, стосунки - це відкритість і взаємодовіра, тому я б рекомендувала Вам розповісти йому про своє хвилювання і цю ситуацію. Мені здається, що партнер відчуває, що Вас щось хвилює, однак не хоче порушувати Ваші особистісні межі, тому і чекає, поки Ви поділитеся із ним. Крім цього, можете сказати, що Ви навіть анонімно консультувалися на психологічному сайті і здається зрозуміли причину такої поведінки. Це вже буде першим кроком не лише у покращенні ваших стосунків, але і першим кроком для боротьби із непродуктивною установкою.
Якщо говорити про те, як пропрацювати цей момент, то це лише можливо зробити на індивідуальній психотерапії, адже це глибинні особистісні зміни. Припускаю, що Ваша проблема багатошаровіша, крім цього, саме терапевтичні відносини будуть для Вас тим першим "безпечним досвідом" спілкування, де Ви нарешті відчуєте захист, а потім перенесете його на Ваше соціальне оточення.
Дополнение от автора
Дякую . Для себе хочу зрозуміти , чи зробила я щось погане , що я можу давати собі негативну оцінку , як людина . Що я зробила не гарну річ і так далі ..?
Дополнение от автора
Я наче розумію , що проблема якась ніяка і це просто мої внутрішні хвилювання , але і розумію , що за почуття іншої людини я не відповідаю і давала це зрозуміти . Але мені здається , що не до кінця в могла б раніше це пусте спілкування завершити , але була якась жалість , і я не могла наче цю людину образити
психолог онлайн
цитата:
Ви не порушили його особистісні межі, не знецінили його як особистість - Ви не зробили нічого поганого. Чи можна було сказати якось по-іншому? Так, однак це знання не змінить ситуацію. Головне, щоб Ви зробили висновки і надалі працювали над собою.
Чи Ви поступили якось "негарно" перед партнером? Я б взагалі не використовувала таку неоднозначну оцінку як "гарно-негарно", існує багато градацій. У цій ситуації не було зради, Ви чітко дали зрозуміти хлопцю, що не бачите із ним стосунків, розтавивши кордони. Водночас, сумно, що Ви не обговорюєте із хлопцем все те, що Вас хвилює та намагаєтеся якось "приховати Ваші відносини" (напевно негативна установка як по прислів'ю "щастя мовчить"). Мені здається, що це може спричиняти напруження у Ваших стосунках і важливо цей момент із ним обговорити. Так, Ви побачили, що в деяких моментах існують певні недоліки, головне їх визнати і тепер змінити.
Також запам'ятайте раз і назавжди наступне: Ви апріроно ОК і всі люди також ОК. Якщо Ви робите помилки, то це не робить Вас "поганою". Ви не можете бути "ідеальною".
цитата:
Але мені здається, що не до кінця в могла б раніше це пусте спілкування завершити , але була якась жалість , і я не могла наче цю людину образити
А це вже говорить про якійсь Ваші внутрішні конфлікти. Вам давало це спілкування хоч якесь задоволення, чи воно зводилося виключно до того, що Ви його просто терпіли і жаліли? Ви зараз можете займатися самозвинуваченням, що лише зажене Вас у прірву, а можете проаналізувати ситуацію і зрозуміти, що Вас зупиняло припинити це спілкування і над чим Вам потрібно попрацювати, щоб це надалі не повторювалося.