зрада
доброго ранку шановні психологи.
зіштовхнулася зі зрадою хлопця. ми зустрічалися 5 місяці. Три з них були щасливими, далі я почала ревнувати і підозрювати що він сидить на сайті знайомств. вирішила зареєструватись під чужими фотографіями але зі своїм імям.
він зреагував на мене за 5 хвилин після реєстрації. запропонував зустрітися. я запиталася скільки тривали твої останні стоунки на що він відповів 5 місяців.
зараз дуже важко все ще сприйняти. у нього є мої речі, розумію ще троеба забрати.
а також виникла ідея, прийти на зустріч яку він запланував з тою підставною особою, і на цій зустрічі сказати йому все що я про нього думаю.
Хочу поради, як краще завершити ці стосунки?
мені зараз дуже боляче. і я хочу щоб йому було також боляче
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Яна, доброго дня
Безумовно, ви можете обрати на й більш прийнятний варіант для вас.
Проте задайте собі питання, чи може бути боляче людині яке не цінує стосунки з вами? І навіщо вам чужий біль?
Що відчуваєте якщо приїдете на побачення таким чином, чи змінить це щось для вас?
психолог онлайн
Яна, доброго времени суток!
Співчуваю - це дуже боляче зіткнутися з вероломством коханої людини.
Може має сенс напочатку поговорити з хлопцем, зясувати як він до Вас ставиться? Чи є у нього плани для вас як пари? Які саме плани?
Підтримую колегу, Ирину Андрієвну Терещенко - Вам треа розібратися чого саме Ви хочете досягти? Я смніваюся, що в цих обставинах хлопцю буде боляче. а от що буде з Вами?
Що Ви будете відчувати, коли він прийде на те побачення?
А якщо він поведе себе грубо з Вами?
психолог онлайн
Доброго дня, Яна.
Дуже співчуваю Вам, адже зрада - це велика біль.
цитата:
Три з них були щасливими, далі я почала ревнувати і підозрювати що він сидить на сайті знайомств. вирішила зареєструватись під чужими фотографіями але зі своїм імям.
А яка саме подія трапилася після трьох місяців стосунків, після якої Ви перестали довіряти партнеру і навіть зареєструвалися під фейковим аккаунтом, щоб перевірити вірність хлопця? У Вас був попередній негативний досвід стосунків із зрадою, або Ви спостерігали такий (наприклад, у батьківській сім'ї)?
цитата:
Хочу поради, як краще завершити ці стосунки?
мені зараз дуже боляче. і я хочу щоб йому було також боляче
А що саме Ви б хотіли йому сказати? Насправді, ми не здатні вплинути на почуття іншої людини без її бажання, водночас, Ваші очікування щодо реагування хлопця можуть не справдитися і це завдасть Вам ще більшого болю. Ви маєте, перш за все, турбуватися про себе. Так, Ви маєте право гніватися на хлопця, однак важливо, щоб цей гнів не поранив Вас саму. Перш за все, Ви маєте розуміти, що те, що Ви йому хочете сказати Ви робите не для нього, а для себе.