Як перестати ображатись??
Разом з хлопцем 1,4 року,турбується про мене,дзвонить,допомагає,але цього літа в нас склалась ситуація,в нього є сестра ,якій 35 років і в неї є 2 дітей та чоловік,і вона постійно просить хлопця сидіти з ними ,на це раз попросила 2 місяці,він погодився ,так як сказав вона йому за це грошей дасть(він попросив), були проблеми з житлом,він як жив там,був відсторонений від них,казав,що йому там не подобається ,і він більше туди не піде ,так він уже не живе там ,але мені дуже образливо те що він мало гуляв зі мною,так як на його думку (я далеко живу),40 хв їзди ,і мало писав ,він уже каже більше нікому не буде допомагати(так як не бачить в цьому сенсу і сказав сестрі що це останній раз,і у нього особисте життя ),і буде зі мною ,але мені те що він дуже мало увагі приділяв ,дуже образило
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Доброго дня, Іра.
А яких би дій, у цій ситуації, Ви б хотіли від хлопця? В чому має проявлятися його увага? Ви казали йому про свою образу? Чи Ви підтримуєте зараз контакт (телефонуєте один одному, переписуєтеся)?
Які у Вас стосунки із його сестрою? Таке відчуття, що Ви конкуруєте із нею за увагу хлопця. У Вас є брати-сестри? Які у Вас стосунки із батьками?
Дополнение от автора
Доброго дня ,більше прогулянок і писама(спілкування),так казала,він сказав шо більше не буде такого,він навіть сестрі сказав що це останній раз,у нього особисте життя ,його це уже навіть сердить,каже що я багато про це говорю,але на ділі я бачу навпаки ,він пообіцяє наприклад,до такої години буде вільний але на ділі не вільний,так переписуємось.Ні не знайома,вона мені не подобається. просто чоловік їй помагати не хоче,помагає хлопець,а вона заступається за чоловіком,кричить на нього,наприклад шо він не вчиться,ак сама ж його відволікає,краде(мило коли гуляє),є брат і 2 сестри ,відносини з усіма нормальні...
психолог онлайн
цитата:
але на ділі я бачу навпаки ,він пообіцяє наприклад,до такої години буде вільний але на ділі не вільний
Ви не вірите, що хлопець більше не буде доглядати за племінниками?
цитата:
а вона заступається за чоловіком,кричить на нього,наприклад шо він не вчиться,ак сама ж його відволікає
Це Вам хлопець розповідав? Насправді, лише хлопець здатний відстоювати свої особистісні кордони. Ви зробити це за нього не можете. Ваш максимум - це висловити йому своє хвилювання щодо цієї ситуації, а рішення приймати лише йому.
цитата:
є брат і 2 сестри ,відносини з усіма нормальні...
Припускаю, що Вам не вистачало уваги від батьків і Ви конкурували із братом і сестрами. Саме тому Ви зараз так болісно переживаєте цю ситуацію із хлопцем. Рекомендую Вам обговорити ситуацію із хлопцем, встановити "усний договір", скільки разів на день ви зідзвонюєтеся і коли ви зустрінетеся у реалі + пропрацювати Ваші дитячо-батьківські стосунки на індивідуальній психотерапії.
Дополнение от автора
Та ні,просто він дуже часто щось пообіцяє і не виконує цього,зараз наприклад бути вільним до якоїсь там години,а на ділі ,немає такого,нашод племінників,він сестрі сказав це ,но мені кажеться ,він або сам піде як йому буде вигідно це,або сестра переконає,
Так це він розповідав,що вона свариться на нього.
Але в нас немає конкуренції з сестрами і братом
Дополнение от автора
І ще в нас є одна така ситуація,я буває інколи сварюсь ,і він після цього ігнорує мене,а я не знаю як себе вести
психолог онлайн
цитата:
зараз наприклад бути вільним до якоїсь там години,а на ділі ,немає такого
Тобто Ви встановлювали із ним усний договір, однак хлопець його не дотримувався. Ви запитували у нього, яка причина не виконання договору? І Чи Ви, попередньо, встановлювали санкції за невиконання договору?
цитата:
нашод племінників,він сестрі сказав це ,но мені кажеться ,він або сам піде як йому буде вигідно це,або сестра переконає.
Чому Ви так думаєте, що хлопець не зможе відстояти свої кордони самостійно? В чому для нього може бути вигода? Вас лякає, що хлопець залишиться там і ви перестанете зустрічатися?
цитата:
Але в нас немає конкуренції з сестрами і братом
Зазвичай це проявляється несвідомо. Коли у сім'ї є сиблінги, то дуже важливо, щоб батьки приділяли однакову увагу кожному члену сім'ї і, на практиці, це не завжди виходить.
цитата:
І ще в нас є одна така ситуація,я буває інколи сварюсь ,і він після цього ігнорує мене,а я не знаю як себе вести.
Припускаю, що це його стратегія виходу із конфлікту, яку він засвоїв від своїх батьків (уникнення). А як Ви б хотіли, щоб він реагував у стуації конфлікту? Через що, зазвичай, у вас виникають конфлікти і як Ви поводете себе в конфлікті?
Дополнение от автора
Приблизно я здогадуюсь чому так,він каже що я останнім часом дуже сворюсь на нього за це ,відстояти то може ,але я ж кажу ,точніше він сам сказав,він спочатку спитав моєї точки зору,чесно мені не сподобалось,але я попросила не забувати про мене(уділяти увагу)він погодився сказав немає де жити(буде в неї),і плюс вона йому грошей дасть,тобто є такі моменти коли хлопець так робить,якщо чесно мене більше лякає те що на мою думку він непостійний у словах(наприклад,він сказав вона сама просила і гроші пропонувала)а далі (вже каже -він попросив за це сам грошей ),ось такі моменти мен лякають більше ,
Дополнение от автора
Обговорювати ситуацію,намагатись вирішити її,зазвичай через те що мій хлопець,робить щось навпаки коли я прошу ,або на мою думку хітрить,ну мене це сердить,я злюсь і сварюсь на нього
психолог онлайн
цитата:
він спочатку спитав моєї точки зору,чесно мені не сподобалось,але я попросила не забувати про мене(уділяти увагу)
А чому Ви не сказали про свої переживання ще на початку, коли хлопець заявив про свій намір? Що Вас зупинило?
цитата:
якщо чесно мене більше лякає те що на мою думку він непостійний у словах(наприклад,він сказав вона сама просила і гроші пропонувала)а далі (вже каже -він попросив за це сам грошей ),ось такі моменти мен лякають більше ,
А яка різниця, чи він попросив гроші, чи вона сама запропонувала? Що це особисто для Вас? Що для Вас означає "непослідовність"? Що Вас лякає у "непослідовності"?
цитата:
Помітно, що у вас нерозвинені навички конструктивного обговорення конфліктних ситуацій. Рекомендую Вам почитати в інтернеті про техніку асертивної поведінки, ведення переговорів. Припускаю, що хлопця лякає Ваш "емоційний заряд" і саме тому він відсторонюється від дискусії, щоб Ви і він "охололи".
Дополнение от автора
Мені здавалось він буде увагу уділяти і плюс не хотіла щось йому забороняти ,
Ну бо ,спочатку я спитала про це він каже ,я пішов до неї,мол вона попросила допомогу і запропонувала грошей ,але він відмовився,бо він з родичів грошей не бере(ніби він допомагати хоче),а потім коли я була не в настрої бо він мені уділяє мало увагі,він мені уже сказав що це він їй сказав мені потрібні гроші і немає де жити,ніби він заради цього,а так би не був би там ,тому дивно,спочатку допомагав,а потім йому грошей дадуть і немає де жити ,
психолог онлайн
цитата:
тому дивно,спочатку допомагав,а потім йому грошей дадуть і немає де жити ,
Ви сказали про це протиріччя хлопцю? Можливо хлопець, першопочатково, не хотів Вам казати, що у нього є фінансові труднощі, або, під час Вашої останньої розмови, він відчув критику і, таким чином, хотів знову попередити "емоційний вибух". Краще перепитати хлопця.
цитата:
У стосунках важливо проговорювати всі свої переживання і бажання для того, щоб у Вас не накоплювалася фрустрація (адже це призводить до роздратування та більших конфліктів). Після того, як кожен із Вас висловить свою точку зору, ви шукаєте спільні шляхи вирішення проблеми, які задовільняли би вас обох.