Сварки з коханим
Я із своїм хлопцем зустрічаємось майже рік. Ми часто сваримось. Причина сварки може бути будь яка і вже доходило до того що хлопець хотів розстатись через постійні сварки, хоча я їх починаю дуже рідко, в основному його щось невлаштовує. Скажіть будьласка, як нам уникнути конфліктів? І налагодити відносини?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго вечора
На якій підставі зазвичай виникають ваші сварки?
Дополнение от автора
Буває по різному, але більшість через мене, мою поведінку. Наприклад, мала я йому в вечері зателефонувати, але в мене змінилися плани і я не змогла, і він почав ображатись бо в мене немає на його часу. Хоча до того я йому дзвонила майже кожного дня, або принаймі переписувалася з ним.
психолог онлайн
Доброго дня, Natacha.
Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Сварки були ще на початку стосунків, чи почалися на якомусь етапі? Можливо за цей час щось трапилося (великі конфлікти, стресові ситуації, значні зміни)?
цитата:
але більшість через мене, мою поведінку.
Опишіть детальніше, які саме прояви "Вашої поведінки" (окрім телефонних дзвінків)?
цитата:
Наприклад, мала я йому в вечері зателефонувати, але в мене змінилися плани і я не змогла, і він почав ображатись бо в мене немає на його часу.
Таке відчутя, що хлопець боїться чогось і хоче Вас контролювати. В яких ще сферах Ви відчуваєте його контроль? Можливо Ви знаєте про його попередній досвід стосунків (де були зради), або він спостерігав такий?
А Ви писали йому повідомлення, що "плани змінилися"?
цитата:
Хоча до того я йому дзвонила майже кожного дня, або принаймі переписувалася з ним.
Ви встановлювали із хлопцем усний контракт, скільки разів на тиждень Ви зустрічаєтеся із ним очно, спілкуєтеся через відеодзвінок, переписуєтеся тощо? Як у вас справи із спільним часопроводженням?