Агарофібія, безкінечний потік різних хвороб
Хто працює з агарофобією і допоможе справитися з нею за короткий відрізок часу?
І ще до того,почала дуже часто хворіти,лікарі кажуть ,звернутись до психолога,бо всі хвороби в голові.В мене за 2 останніх роки,ще не було дня,коли я була повна здорова.Зранку,після пробудження,настрою вже немає,а коли лягаєш спати,то почуваюсь зле.Що робити?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Маргарита Древаль
Добрый день!
У Вас запрос на терапию и для этого нужно разбираться с причинами. Если есть возможность, то обратитесь индивидуально. Формат консультирования Вам не поможет. Вы обращались к врачу за обследованием? Для этого может быть несколько бессознательным причин
психолог онлайн
В короткий отрезок времени такие сложности практически невозможно изменить. Вам показана длительная терапия, которая будет направлена на выявление причин фобий, на изменения в вашей личности.
Вы обращались к психиатру по этой причине? Есть ли какой-то диагноз конкретный?
психолог онлайн
Доброго дня.
У вашому повідомленні одочасно два запити- агарофобія та іпохондрія(пошук хвороби та хворобливе самопочуття без соматичних на те підстав)
Краще звернутися індивідуально та попрацювати над причиною такого стану.
Зазвичай- пошук хвороби це захисна реакція, інштми словами- або ви підсвідомо прагнете уваги, турботи, допомоги близьких людей і це є засобом для цього, або це є внутрішнім виправданням для себе самої- чому я щось не роблю, не приймаю рішення чому я знаходжуся в умовах які мені не подобаються, але я з цим нічого не роблю.
В будь якому випадку, це не причина, а наслідок.
Щоб позбутися такого самопочуття і стану треба зрозуміти- чом у він виникає, який пусковий механізм спрацьовує,від чого ви біжите..
психолог онлайн
Marichka, добрий день. Що для вас
цитата:
короткий відрізок часу
? Я з агорафобією
ще не працювала, але гарний досвід у роботі з ПА.
Результат, зазвичай, залежить від клієнта, його готовності працювати та змінювати своє життя.
психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, что-нибудь травмирующее в вашей жизни было два года назад, перед возникновением ряда заболеваний? Или болезни начали возникать из ниоткуда, просто так?