Стосунки між сестрою,мамою і мною....
Якщо коротко,то останнім часом (6років) ,а може і більше, в наших конфліктах із сестрою мама стає на сторону сестри (їй 37 р.),при вияві очевидної агресії , при недопустимих висловлюваннях на мій адрес - мама мовчить,зауважень їй не робить,а в результаті все як і завжди зводиться до того,що у всьому винна Я!
До появи моєї донечки на світ,в нас щороку протягом цілого літа гостювала моя похресниця з дворічного віку (дочка сестри,їй зараз12 років) Я з нею постійно проводила час.Та коли народилася моя Лізочка ,похресниця продовжувала приїжджати влітку на канікули...все норм. Тепер гуляли вже втрьох і бабуся.Але дітки ростуть , а між Лізою і Вірою 5 років різниці.Віра ніколи не хотіла ні в чому уступати моїй дитині. Почалися сварки ..зараз коли я Вірі роблю найменше зауження на кшталт: ,,Віра не можна так казати на сесру,що вона ще тупа чи дурна....,, то Віра зразу телефонує своїй мамі ,моїй сестрі ,жаліється їй ,а сестра в свою чергу дзвонить моїй мамі і без жодних питань чи пояснень зі мною ніхто не розмовляє ...Така модель поведінки мами ,сестри і Віри стандарт...
Коли починаєш питати мами чому все так ,та або не хоче говорити або розмова зводиться до того що я винна....Ви знаєте мені так все набридло..крик душі.
В останніх сварках сестра собі дозволила неодноразово сказати, що я і така і сяка найгірша хресна мама ,що не вмію з похресницею поводитися(це враховуючи те ,шо дуже часто Віра в нас була ,постійно гуляли ,уроки допомагала їй робити ,брала відпустку і їхала в інше місто два місяці її до садку водила,бо сестра пішла на нову роботу,подарунки і т.д.)
Найболючіше, що це все бачить моя доця, таке ставлення до мене...чоловік мене підтримую, але мені настіки вже нагадили в душу,що я не хочу спілкуватися з сестрою, з мамою буду бо це моя мама, хоч вона через силу говорить,я ж бачу. Допоможіть ,благаю ,щось порадьте.дякую щиро Вам наперед.
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
Добрый вечер!
Конечно, в Ваших отношениях дети не должны участвовать и слышать скандалы. Вам нужно это выяснить со своей сестрой и мамой. До появления Вашей дочери было внимание старшей девочке, но теперь они могут ревновать друг друга и бороться за внимание
психолог онлайн
цитата:
я не хочу спілкуватися з сестрою, з мамою буду бо це моя мама, хоч вона через силу говорить,я ж бачу.
Можливо вам дійсно треба взяти паузу у відносинах з сестрою і похресницею, вказавши істинні причини вашого рішення.
Як на мене, то вас більше турбує саме реакція мами, яка захищає одну дочку - не вас. Що для вас це означає?
З мамою важливо поговорити про все, що вас турбує у ваших взаємовідносинах. Про ваші почуття до конкретних ситуацій. Вам треба вчитися виставляти свої кордони: Почати говорити "ні", не дозволяти "користуватися" вашою щирістю,наприклад.
Схоже, що ви звикли бути Рятівником усіх. Прийшла черга зайнятися своїми особистими справами.
Дополнение от автора
Щиро дякую за пораду,ви все точно підмітили! Неодноразово намагалася порзмовл.з мамою ,але вона або нічого не говорить або каже ,,почалося...,, от так... Мої кордони сприймаються вороже.., бо я щось всім завжди ,,повинна,,Але це моє життя... Буде так як хочу я!
Дополнение от автора
Щодо стосунків між мною і сестрою,ьо від мами хочеться якогось нейтралітету. Хрчеться щоб вона була мудрим порадником в наших стосунках ,а не обирала сторону сестри завжди!!!!
психолог онлайн
Добре, що вам сталася у нагоді моя відповідь. Звертаю вашу увагу на те, що і в своїх доповненнях ви говорите саме про очікування від мами, які залишаються незадоволені :
цитата:
Неодноразово намагалася порзмовл.з мамою ,але вона
цитата:
Щодо стосунків між мною і сестрою,ьо від мами хочеться якогось нейтралітету. Хрчеться
Скоріш за все - ваша нагальна потреба у визнанні вас донькою, отриманні материнської любові та турботи. Мама на діалог не йде, то вам треба навчитися жити з цією реальністю. При цьому виявити почуття, які супроводжують ці процеси. Прожити ці почуття у кабінеті психолога, паралельно зрошувати свою самоцінність та особистісні кордони.
І хто знає як зміняться ваші стосунки з мамою та сестрою, але ви станете інша і з любов'ю для себе🤗
Дополнение от автора
Щиро дякую за пораду! У Вас дійсно талант відчувати людей!
Так, працювати є над чим!