Відносини?
Доброго дня. Шановні психологи, таке питання чи проблема, зустрічався з хлопцем, спочатку ніби все було добре, а чим далі я відчуваю що в мене нема почуттів до нього, напр. коли давно не бачимо ь то я не сумую за ним, навіть вже догодить до того, що його дії мене дратують, не знаю, що робити, просто вже і вік такий, що зі сторони давлять, що треба вже сімю, і сама думаю, щоб самій не лишитись потім, він мене, ніби любить і готовий багато зробити, но не знаю, бо вже даже мелочі дратують, що він наприклад, може в кафе прийти в шортах, айуі простій, бо каже, що він такий простий хлопець, дякую,.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Тая, доброго времени суток!
Чи є то пролема чи нє - то Вам вирішувати, бо то Ваше життя і йти по ньому вашим нозям і саме по тій дорозі яку Ви для них виберете. Тож що Вам робити - це вирішувати Вам.
цитата:
просто вже і вік такий, що зі сторони давлять, що треба вже сімю, і сама думаю, щоб самій не лишитись потім, він мене, ніби любить і готовий багато зробити
Ви перерахували декілька причин, заради яких Ви готові вийти заміж. А чи є з тих причин, особисто для Вас, бодай одна яка має сенс для одруження?
психолог онлайн
Доброго вечера.
Виходити заміж чи ні- виклично ваше рішення.
Жити з хлопцем доведеться не вашим родичам і друзям- а вам!
Тож і при роздумах слухайте тільки себе і свої бажання.
Дополнение от автора
Дякую гарно за відповідь, Я то розумію, що то моє життя, і що вирішувати, просто якось не склалились відносини, я сама не ідеальна, може просто забагато вимагаю, хоча нічого такого сверх, врядчи, просто в деякі моменти, мені з ним добре, але їх мало, він приїжджає до мене з далеку, бо сумує, а я ні, взагалі, не відчуваю, що сумую, якби він інакше себе може вів, то я б мала інакші почуття, не знаю, якиїсь занадто простий, чи наївний, хоча вже 32 роки і був одружений, наприклад, на першу зустріч він приїхав прям з роботи у робочому одязі, формі, я розумію що життя з роботою пов'язане але не до того ж, мене то відштовхнуло і інші подібні дії