Сімейні проблеми з алкозалежною людиною
Доброго вечора.Нажаль так склалося,що в моїй сім'ї є алкоголік і це моя мама.Зараз їй 50 мені 28.Проблема в тому ,що вона не хоче міняти свій образ життя,і скільки я її не витягувала з страшних приступів ( епілепсії) вона продовжує це робити. А я із за цього маю нервове виснаження,і ніяк не можу прийняти цю ситуацію.Якщо далі буде так продовжуватися ,я просто теж зведу себе в могилу.
Я все розумію,потрібно взяти себе в руки і жити своїм життям.Воно лише починається.
Про те,переключитися не можу...мені потрібна допомога.Допоможіть будь ласка!!!!
Я живу не своїм життям а маминим.Весь час в голові вона і її поступки,а ще страшніше,що часто перед очима ті страшні приступи судом і їх наслідки,які також прийшлося переживати одній.Мені дуже потрібна допомога спеціаліста.Допоможіть!!!Будь ласка!!!
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Доброго дня. Щиро хочеться вас підтримати, адже найбільше ранить складнощі у стосунках з найближчими.
Ваша історія про сильну емоційну залежність від матері, травматичне минуле, та стресовий стан у якому ви перебуваєте.
Щоб справитися з цим потрібна індивідуальної працювати з психологом.
Пропрацьовувати ваше минуле, зокрема в контексті стосунків з мамою.
Особливість емоційної залежності від іншої людини полягає в тому що вам необхідно прийняти дійсність не тільки розумом, а й духовно, емоційно.
Ви все розумієте самі, але складність ситуації полягає в тому, що вам потрібно усввдомити це і прийняти для себе.
Також гадаю що ви досі не відділився від мами і відчуваєте себе як одне ціле.
Тому її життя, проблеми, труднощі= ваші.
Щиро раджу вам обрати спеціаліста і індивідуально, глибоко розібратися в собі, стосунках з мамою і емоційній залежності яка має місце.
психолог онлайн
Співчуваю вашому положенню.
Ви з вашою мамою в созависимых відносинах. Вам потрібна індивідуальна робота з психологом.
Також, можливо у тому місті, де ви живете, є відповідні групи з підтримки созависимых. Сама ви з мамою нічого не вдієте. Вам потрібно себе рятувати.
Маму намагалися відправити на реабілітацію?