В декреті з двома 11 місячними дітьми.Дипресія, нерозуміння і відсутність підтримки від чоловіка
В декреті з двома 11 місячними дітьми. Накриває депресія , перепади настрою
Не відчуваю підтримки і розуміння від чоловіка. Мені практично ніхто не допомагає, чоловік краще допоможе чужим людям чим мені
Все ніби і не так все погано, але відчуваю себе емоційно нестабільно, відчуваю що втратила себе
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброго дня, nik482.
Дуже Вам співчуваю, доглядати за двома 11 місячними дітьми самостійно - дуже тяжко + побут. Скажіть, будь ласка, чи Ви казали чоловіку про тяжкість Вашого стану і що Ви б хотіли від нього допомоги (наприклад, чергувати у догляді за дітьми)? Ви розглядали варіант допомоги бабусі чи найняти няню, або зменшити хатні обов'язки (наприклад, періодично купувати готову іжу тощо)?
Розкажіть, будь ласка, детальніше, як проходить ваш звичний день? Чи є у Вас час на себе, хоббі, професію? Я б також рекомендувала Вам звернутися індивідуально до ендокринолога.
Дополнение от автора
Я говорю прямо йому що мені важко, але толку з цього мало
Зараз моя мама захворіла і не може допомагати, тай і раніше багато інтузіазму не було. І я розумію що їй теж важко
Свекруха також особо бажання, здоров’я і часу немає
Мій день як по графіку( з 2ма дітьми так лекше, бо тоді я знаю коли хто що хоче і не приходиться грати в угадайку)
Я можу виділяти на себе час, але мені і це не особо вже допомагає
І всеодно хатньої роботи від цього менше не стає
Няня, прибиральниця і т.д. фінансово на даний момент не реально
Ну ще є різні робочі моменти які я вирішую в телефонному режимі но це більше зараз напрягає чим допомагає відволіктись
Ну і від чоловіка отримую більше критики по роботі бо ніби я то не зробила, то затягнула і так далі
Тай відкритись нема особо перед ким, бо я ж бачу що всім якось не до чужих проблем( ну і начинають давати тоді тупі поради)
Хоча перед чоловіком я доволі відкрита та чесна
психолог онлайн
Виктория Костюкова
Добрый день!
Думали ли Вы обратиться за профессионально помощью к специалисту? Какую помощь Вы хотите сейчас получить? Очень важно, чтобы Вы могли могли сохранить свое психическое здоровье сейчас, потому что оно передаётся детям. Мне показалось, что Вы боритесь просить о помощи, чтобы не мешать кому-то. Вы говорили об этом с мужем или близкими подругами?
психолог онлайн
цитата:
На скільки я зрозуміла, Ви ще і працюєте, допомагаючи чоловіку із телефонними дзвінками, тобто, по суті, Ви працюєте 24\7 без відпочинку. Також важливо детальніше розібрати Ваш діалог з чоловіком (адже багато чого залежить від форми подачі повідомлення). А тепер давайте подумаємо разом, до чого призведе такий темп життя, якщо Ви не потурбуєтеся про своє психологічне здоров'я: виснаження, депресія чи неврози, психосоматика, збільшення роздратування + цей весь стан буде впливати на Вашу взаємодію із дітьми, адже щасливі батьки - це щасливі діти. Уявіть, що у Вас відкритий перелом: Ви б також не йшли до травматолога, а накладали шину самостійно? Психічне здоров'я так само важливе, як і фізичне, тому, будь ласка, цінуйте, потурбуйтеся про себе і розгляньте варіант індивідуального звернення до психолога. Якщо у Вас значні фінансові труднощі - зверніться у соц. службу за безкоштовною психологічною допомогою.