Чоловік поїхав в командіровку на рік,а мені ніби серце вирвали(
Як справитися зі своїми емоціями? Вчора чоловік полетів далеко і надовго,є дитинка 4 роки,не працюю,думки лише про нього,не можливо ні їсти ні пити.Як пережити цей період і не зійти з розуму?Потрібна консультація психолога.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Марія, доброго дня.
Розкажіть будь ласка, чи обговорювали ви з чоловіком відрядження, як сприймали це?
Які загалом відносини з чоловіком? Що вас турбує найбільше?
Якщо вам необхідна індивідуальна консультація психолога, ви можете звернутися в індивідуальному форматі і обговорити все що турбує вас, і разом зі спеціалістом знайти вихід і емоційну стабільність.
психолог онлайн
Доброго дня, Марія.
Скажіть, будь ласка, що Вас найгірше може трапитися за час відрядження чоловіка? Ви довіряєте своєму чоловіку? Чи були у Вас попередні прецеденти йому не довіряти? У Вас був негативний попередній досвід стосунків? Чи є зараз у Вашому житті люди, які могли б Вас підтримати (друзі, родичі тощо)? Як зараз проходить Ваш звичний день? Ви домовлялися з чоловіком, як будете з ним контактувати (через відеодзвінки тощо)?
У Вашому випадку найкраще - це індивідуальна співпраця зі спеціалістом. Ви можете обрати тут на сайті психолога і співпрацювати із ним (нею).
психолог онлайн
Доброго дня. Коли думаєте про чоловіка про що конкретно ваші думки? Мало інформації щоб дати рекомендацію. Я працюю онлайн. Можете звернутись в особисті повідомлення і домовимся про підтримки/супровід під час цього періоду.