Чому чоловік пішов?
Я вагітна другою дитиною і останній місяць ми з чоловіком часто сварилися через його відсутність вдома вечорами. Остання суперечка принесла важкі наслідки. Він пішов. Речі він не забрав і інколи приходить до сина, але ночує він в колеги по роботі, додому не повертається. Говорити про наші стосунки не хоче, розмовляємо лише про моє фізичне самопочуття (в основному запитує саме про ненародженого малюка) і про сина. Я не знаю чи він повернеться, адже дуже холодний і чужий. Не розумію такого різкого рішення піти тому що місяць тому все було добре. Можливо з'явилася інша жінка, а можливо просто почуття до мене згасли..... просить дати час подумати і не вирішувати стосунків, але уже минуло майже два тижні, а він тільки входить в цю роль татуся на відстані а мені про подружні стосунки нічого не каже, розлучатися офіційно не хоче. Як розібратися і на що сподіватись?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Добрый вечер. Сколько, по своим ощущениям, Вы готовы дать ему времени? Вы вправе поговорить с ним о том, что готовы дать ему время, но Вам необходимо понимать сколько.
психолог онлайн
Добрий вечір! Дуже співчуваю Вам! Які раніше були стосунки з чоловіком? Після чого вони погіршилися? Які були стосунки у Вашій батьківській родині?
психолог онлайн
Доброго дня.
Печально, що вам доводиться таке переживати, особливо зважаючи на те, що ви зараз носите дитину.
Думаю, що вам в даному випадку потрібно звернутися до психолога на індивідуальну роботу, потрібно детально розібратися і подумати, що можна зробити. Зараз дуже мало інформації, щоб вам щось рекомендувати чи робити певні прогнози.
Подбайте про себе. Вам потрібна підтримка в такий не легкий період.
психолог онлайн
Доброго дня, nik84e.
Дуже Вам співчуваю, зараз, перш за все, ви маєте подбати про себе і, відповідно, дітей. Чи є люди, які могли б Вас зараз підтримати? Звісно найкраще - це індивідуальне звернення до психолога.
цитата:
Остання суперечка принесла важкі наслідки. Він пішов.
Скажіть, будь ласка, якою була причина сварки?
цитата:
Я не знаю чи він повернеться, адже дуже холодний і чужий. Не розумію такого різкого рішення піти тому що місяць тому все було добре.
Відповідь на це запитання знає лише Ваш чоловік, а ми можемо робити лише припущення, що є неефективно.
цитата:
просить дати час подумати і не вирішувати стосунків, але уже минуло майже два тижн
А скільки Ви готові чекати і дати йому часу?