Хто з нас аб‛юз?
Загалом мені 28 років . До декрету успішна людина. Чоловік має ігроманію. Любить випити. Він програв всі мої гроші ,які я відкладала 7 років. поїхав в Польщу на роботу, а я тут пахала на двох роботах. Щоб зробили весілля. З Польщі він мене систематично доводив ревнощами і контролем. Сам по собі він ревнивий, а на початку стосунків була брехня з моєї сторони, я зустрічалась з колишнім, який не давав спокою , щоб пояснити що все закінчено. Тоді ще майбутньому чоловіку говорила, що йду до подруги. Він про це дізнався. Після весілля були час від часу ставки. Знайшли тут роботу на будівництві . В були мене важкі роди. Я дотепер не вірю, що я народила, дивлюся на сина і не відчуваю нічого, ніби люблю і ніби ні. Чоловік на всі свята і навіть будні дні випиває , весь той час брав кредити на ставки, програвав, потім кредити на те, щоб відігратись. Вдома сварки на цій основі, його агресія виходить на вм'ятину в холодильнику, розбите вікно балкону і т. д. Перед родами ми почали працювати самі на себе на будівництві, купили машину за весільні гроші, там також не ладналось, але було трохи заробітку на це і жили. Настав карантин, чоловік сів вдома практично. Паралельно з тим всім почали займатись з чоловіком машинами. Дуже тішились, бо обміни йшли добре. В липні ми, маючи свою машину, взяли з кредитних карт всі гроші, взяли кредит 100 тис. Загалом 240 тис. грн. Купили бмв х5 2011 року, хотіли п продати дорожче. Через два тижні їзди клинить мотор, ми продаємо машину за копійки, купуємо дешеву машину і стараємось дальше крутитись. Робимо на одні відсотки і мінімальні платежі. Все. Вдома постійні сварки, разом з тим чоловік не може спати, нервовий, ставить ставки. Попри все, якщо чесно, ініціатором сварки є я. Я контролюю його кожен крок, гроші, телефон. Я сварюся з ним я через те, що він випив чи поставив ставку. За чоловіка: попри все він ідеальний батько, без сина не може, бавитися з ним, годує, може піти погуляти, все купує, ходить за покупками, може приготувати їсти, інколи прибрати, розвішати одяг, пропилосрсити, на всі свята в мене оберемки квітів, золото, дорогі подарунки. Але, якщо читати, то він наче є аб'юз, а наче і ні. От лише коли я відриваюся по повній зі скандалом, тоді виходить його агресія. Читала про жінок-аб'юзів...деякі характеристики про мене. Чоловік часто хвалить мене, проте може винити, що йому не щастить в ставках через мене, що я тисну за гроші на нього...Розлучення його не лякає. При сварках часто мовчить. Хто з нас аб'юз?
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
цитата:
я тисну за гроші на нього...Розлучення його не лякає.
цитата:
Я контролюю його кожен крок, гроші, телефон.
Добрый вечер. Вы пишите что контролируете каждый его шаг, давите на него, пугаете разводом. В чем тогда состоит абьюз от мужа? И зачем Вам его искать?
психолог онлайн
Доброго дня! Якщо ви хочете знайти винного, то навряд чи це вдасться. Бо відповідальність за стосунки - 50 відсотків ваша і 50 - чоловіка, тобто лежить на двох. Шлях до взаєморозуміння не пролягає через визначення "аб'юза", бо це термін з популярної психології, який не допоможе налагодити стосунки. В чому саме вам потрібна допомога психологів?
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Справа в тому, що для стосунків немає ніякого значення термінологія.
Яка різниця кого як назвати, адже головне – що є у вашому реальному житті.
Ваш чоловік має залежність (і не одну) і поводить себе відповідно.
Вам це не подобається (і це закономірно) і Ви сваритесь на нього.
Ось те, що відбувається.
Він залежний НЕ через Вас, але ваша поведінка сприяє закріпленню його способу життя.
Ви берете за нього відповідальність, контролюєте телефон, гроші, тощо. Він цього і не буде робити. Але тут так просто не вирішується все, адже це спів залежні стосунки, в яких все взаємопов’язане.
Можете почитати в Інтернеті про спів залежність, щоб краще розуміти нюанси.
Проблему чоловіка може вирішити тільки він, і якщо з алкогольною залежністю в цілому більш менш можна впоратися, то з ігровою, нажаль, ситуація набагато складніша. Не впевнена, що є фахівці, які можуть продемонструвати справжні результати в лікуванні ігроманії.
При цьому варто розуміти, що тільки якщо сам чоловік насправді для самого себе визнає, що алкоголь та ставки є великою проблемою, має сенс щось робити в цьому напрямку.
З вашого опису, нажаль, не виглядає так, що він вважає все це своєю проблемою.
Вам тільки 28 років, чоловік вже так багато разів доводив, що не несе відповідальності, та навіть витрачає вкрадене у Вас на свої розваги.
Так, він може бути татом, що вміє піклуватися «в деталях» (піти в магазин, змінити підгузки, нагодувати дитину).
А хіба це має дивувати?
Це ж норма, коли тато піклується про свою дитину, допомагає в побуті, всі нормальні татусі так роблять.
Хіба заради цього варто «закривати очі» на те, що це людина, яка так багато вже негарного для Вас зробила, і може в решті решт залишити Вас із дитиною без засобів існування, або ж навіть без житла (нажаль таке буває досить часто, адже ігроман не може сам спинитися)?
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
ХТО З НАС АБ'ЮЗ?
Я не зовсім розумію вашого питання? Що ви вкладаєте в це поняття і що вам дасть відповідь на ваше питання?
В вашій історії чітко видно ваш вклад у ваші стосунки, розвиток сім'ї, та деяку безвідповідальність вашого чоловіка.
Що ви, все ж таки, хочете для себе зрозуміти?