К чему это сон
Часто стал сниться квартира, в которой проходят консультации с псианалитиком. К чему это?. В квартире 4 комнаты из них я видела 2. Действия происходят в комнате которую я не видела. В пятницу я пришла с сессии. В спокойном состоянии. О, сессии не думала..... спасибо 🙏
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Доброго дня, Алена.
А чому Ви не запитаєте у свого психотерапевта? Тут, на форумі, ми не знаємо всієї історії Вашої сессії та що Вас туди привело, тому найкраще обговорити цей момент із спеціалістом. Сни - це продукт Вашої психіки (переживання, думки, емоції). Можливо дві кімнати - це якісь інсайти, які Ви здобули під час співпраці, а дві інші - це ті сфери, які для Вас ще є невідомими і які Ви ще відкриєте. Однак, це лише припущення, а повну картину бачить лише психотерапевт, який Вас веде.
Дополнение от автора
Она выходная.на сессию на недели...::crying::
Дополнение от автора
3 комната это "детская" ее я видела. Ничего интересного я там не увидела
Дополнение от автора
Сон:
Иду по коридору у вас в квартире. ( Без курточки). Подхожу к комнате.
Дверь открыта.
Стою на пороге и спрашиваю Марину Витальевну можно зайти ( она в комнате)
Ответ ее НЕТ.
В комнате уютно, теплый свет, она обжита
Почему я не могу зайти спрашиваю ее : потому что я уезжаю совсем и это не ее комната уже......😵.
И мысли а что она делает в этом комнате.... Это же не ее комната
психолог онлайн
Скажіть, будь ласка, а що Вас настільки хвилює у цьому сні, що Ви не можете почекати до наступного тижня?
Дополнение от автора
Меня злит что я не могу изменить место расположения. ( Комнату)
Дополнение от автора
Головки понимаю, но принять не могу
психолог онлайн
Що саме не можете "прийняти"?
Дополнение от автора
Я, не имею власть, примущества над псианалитиком. Она выбирала квартиру, комнату... Я, хочу выбирать себе место расположения. Не огранивать себя одной комнатои...
психолог онлайн
Ваш сон перегукується із тим, що Ви не можете почекати до наступного тижня, щоб проаналізувати його із психотерапевтом. Ви хочете мати "владу" у самому процесі психотерапії (припускаю, що це перегукується із Вашими дитячо-батьківськими стосунками і запитом, з яким Ви прийшли), аналізувати і йти в тому напрямку в якому хочете Ви, а Вас туди "не пускають", або ж Ви не хочете йти в тому напрямку, в якому Вас веде спеціаліст через захисти.