Що делать если в школе ребенок не хочет разговаривать в класе на уроке, отвечать на вопроси учите
В етом году набрала первоклашек. Все били в одной группе в детсаду. Все общительние, веселие. Одна девочка молчит. На переменах играет с детьми, общается, но на уроке не отвечает на вопроси учителя, просьби виполняет, работает. Как нпладить общение? Дети сказали что в саду било также. Спасибо огромное за внимание. Всего наилутшего.
Вопрос от: ; Возраст: 42

психолог онлайн
Добрый день
Насколько я понимаю, Вы - учитель?
Разговаривали с родителями девочки по этому поводу?
Дополнение от автора
Добрий вечір. Дякую за Вам за увагу.Так, я розмовляла з батьками дівчинки, вони пояснюють це тим, що вона ніби соромиться. Проте, мені здається, це своєрідна форма поведінки. Але коли я прошу її читай, чи назви слово, чи скажи так чи ні і т.д. Вона зціплює губи, повіки починають кліпати і сьогодні я помітила, що змінюються очі, вона ніби в прострації. Не знаю, цей погляд був якийсь незвичний і дивний. Тому я вирішила звернутися по допомогу. Немає сенсу звертатися до шкільного психолога. Тому дякую Вам, за будь яке пояснення
психолог онлайн
Добрий вечір. Важко сказати напевно, оскільки для цього треба бачити дитину. Можливо, це дійсно особливість її характеру- їй потрібно більше часу ніж іншим, щоб звикнути до вас. Також можливо для неї публічні відповіді це стрес,з яким її нервова система таким чином справляється.
Причин дуже багато.Починаючи від особливостей її народження, закінчуючи стосунками у родині. Але ви, як вчитель, на це ніяк не вплинете.
Що ви можете? Спробуйте встановити з нею контакт через спілкування поза уроком. На https://vkontakte.ru/share.php?url=https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=44928перерві спілкуйтеся з нею, розповідайте їй про себе. Спробуйте просити її про допомогу, давайте маленькі доручення. Зверніть увагу на те чим вона цікавиться, спробуйте через власну зацікавленість показати, що вона вам може довіряти.
Це може допомогти їй трішки розслабитись. Важливо на неї на давити
психолог онлайн
Добрий вечір! Що думають з цього приводу батьки? Як вони намагаються допомогти дитині?
Дополнение от автора
Батьки ,напевно, думають що я зможу допомогти.
психолог онлайн
Я думаю що данною ситуацією більше батьки мають перейматися, адже в більшості випадків все йде з родини.
І якщо така сама ситуація йде з садочку, то зрозуміло що скоріш за все це типова модель поведінки для дитини, захисна реакція.
Щодо вашої комунікації- спробуйте більше розмовляти на перерві.
Віч на віч з дитиною.
Про стороні речі- тваринок, відпочинок, дозвілля.
І звісно буде добре, якщо батьки відвідають психолога індивідуально, адже ви вчитель і при всьому бажанні і щирості- тут потрібен дитячий психолог.