Як самостійно вилікуватися від депресії
Доброго часу доби. Депресивні настрої мене переслідують мабуть все моє життя. Спочатку, приблизно 3 роки тому, я звернулася до психотерапевта з яким просто вела бесіди на хвилюючі мене питання. Я не розуміючи в усіх тих підходах і техніках які застосовують психологи, не знаю який застосовував мій психолог, і мені лінь в цьому розбиратися, я просто хотіла щоб мені стало легше жити. Останній раз я в нього була мабуть десь на початку минулого грудня (а може і раніше). Основна причина чому я перестала з ним зустрічатися це моя особиста фінансова криза, хоча ціни в нього були досить низькі. Я просто по різним на те причинам більше не змогла працювати, все надіялась що зможу знайти собі якусь віддалену роботу.
Щодо того чи допомогла мені та терапія не можу сказати ні да ні ні, можливо я з ним просто не допрацювала. Легке полегшення після зустрічей з ним було, ну і відчуття залежності від нього у нього вдалося в мене викликати (мене досі манить спілкуватися саме з тією людиною). Але і були деякі теми які я розкрила в нього на сеансі, але потім здавалося що краще б я цього не згадувала, це як розцарапати рану яка вже майже затягнулася.
Після звільнення з роботи я майже всю зиму була в стані ліні та апатії яка мене вибішувала але заставити щось себе робити я не могла (я займалася лише елементарними побутовими справами і сином, але не могла себе заставити якомусь руху в напрямку саморозвитку і заробляння грошей). Весною мене за компанію подруга витягла на пробіжки в ліс і це мене злегка оживило доки не почалися проблеми з суглобами. Іще крім всього іншого всі ці років 3-4 в мене точно присутній розлад харчової поведінки, я їм не просто багато, я їм доки в мене не починають боліти внутрішні органи.
Я все ж не змогла самостійно вибратись із цього всього тому приблизно три місяці тому звернулася в державну клініку до психіатра. Мої наміри з самого початку були лише щоб вони призначили мені мекаментозне лікування.
Вопрос от: ; Возраст: 34
Дополнение от автора
Спочатку мені був назначений "Трітіко" + " кветіксол", але потім через кветіксол в мене усилилась тривога і мені не надто подобались ті снодійні ефекти. Мені кветіксол замінили на спітомін, який я по своїй безалаберності часто забувала пити 3 рази на день. А пізніше я перестала пити і Трітіко, попросила щось дешевше. Та той дешевший (дюксет) дав мені сильну побічну дію в перший же день. В мене сильно боліла голова, знеболювальні не допомагали і мене рвало. Після чого я не стала його пити і залишився лише спітомін.
Зв'язку з лікарем по телефону, який це назначав я не маю. Відразу поїхати до нього не змогла. Коли змогла то воеа виявилася в відпустці, а зараз я на карантині бо в сім'ї є Ковід, і я мабуть теж злегка ним хворію.
Раніше я не була впевнена що в мене депресія адже приступи відчаю і апатії були якісь хвилеподібні, не надто постійні. А зараз я вже два тижні а то і більше в дуже поганому стані. Думаю що це моя гра з фармацевтикою "допомогла" мені до иакого дійти. Сьогодні я вже перестала приймати і той спітомін.
Підкажіть чи може мені полегшать після того коли я кинула пити всі ліки і я просто перечекаю, перетерплю, чи потрібні якісь дії? Почала шукати різні статті в інтернеті що начебто є і природні антидепресанти. Чи це правда що може трішки допомогти якщо вживати певні продукти? Найшла статтю про звіробій, що він має властивості антидеприсанта - це правда? Як я можу сама собі ще допомогти?
Дополнение от автора
Якщо зимою я просто не могла заставити виконувати якісь дії спрямовані на заробляння грошей і саморозвиток, то зараз мені дуже важко навіть якусь побутову роботу виконувати. Я це роблю але з великими зусиллями. Майже не займаюсь сином, а він в мене в першому класі і із-за ковіда в сім'ї на домашньому навчанні. Сильно збився режим дня, не можу заснути в ночі і дуже важко піднімаюся в день. Здається витащити себе з цього сил немає взагалі.

психолог онлайн
Добрий ранок! Депресія це стан, що характеризується зниженим настроєм, що триває протягом двох і більше тижнів, що може випливати і як з реальних життєвих труднощів, так і ні; меланхолія стає життєвим фоном - радість, задоволення відчувати неможливо; життя супроводжується відчуттям кінця і зневіри, безнадійності - занепад сил і відсутність волі, скарги на свій стан, уникання інших людей, дратівливість, труднощі при прийнятті рішень, думки про самогубство, почуття тривоги ( схвильованість, нудота або запаморочення, приступи жару і холоду, потьмарення зору, прискорене серцебиття і пітливість, порушення сну - ранні пробудження, безсоння), зниження статевого потягу і самооцінки. , Негативні думки не викликають бажання щось змінити і призводять до бездіяльності; знижуються розумові здібності, загальні активності, втрачається інтерес до діяльності і до життя; людина відчуває сум, втрачає апетит, вагу; з׳являється самокритика - зацикленість на своїх промахах; вважає себе нікчемною, непотрібною, невдахою. Якщо є такі симптоми, необхідно звернутися до лікаря або до психотерапевта. Численні дослідження переконливо демонструють ефективність когнітивно-поведінкової терапії при лікуванні важкої форми депресії на рівні з антидепресантами. Протягом 20 сесій біля 75% пацієнтів відчувають суттєве покращення. Поєднання кпт та медикаментів підвищує ефективність до 85%. КПТ дає інструменти справлятися і попереджати рецидиви. Якщо перелічених симптомів немає, то це поганий настрій.
психолог онлайн
Напишіть мені на пошту, вкажіть "депресі" - надійшлю книгу по самодопомозі. Міцного здоров"я!
психолог онлайн
Доброго дня! А ви перевіряли щитовидну залозу та рівень йодовмісних гормонів? Недостача цих гормонів може призвести до депресії. Спитайте у терапевта чи можна Вам поприймати йод, селен, вітаміни..
Дополнение от автора
Анастасия Ивановна Полтавская, все гаразд зі щитовидкою.