Відношення до дітей
Так сталося, що батько моїх дітей помер
Зараз в мене є громадянський чоловік, з яким ми разом 7 місяців
Проблема в тому, що мій чоловік приділяє увагу своїм дітям, любить її, все для них робить, що б вони не захотіли
А з моїми все по іншому.
Не можу зрозуміти чому так.
Каже, що любить моїх
Але я бачу, що ні
Він радіє досягненням своїх дітей і завжди звертає увагу на все, що вони роблять.
А з моїми якось холодно
Вони йому як чужі
Вже й не знаю що робити
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго вечера.
Скільки років вашим дітям?
Які вони сприймають нового чоловіка?
Якої б саме уваги ви хотіли від чоловіка до дітей? Як вона має прояалятися?
Дополнение от автора
Доброго вечора
Дітям 8 р і 6 р.
Сприймали одразу добре
Зараз віддалилися від чоловіка.
Він завжди їм пояснює, що треба маму слухати(Діти мене часто не слухають), може їх посварити.
Коли чоловік приїжджає, радості ніякої це не викликає в них.
Кажуть, що він лиш її сварить.
Я б хотіла, щоб він питав як в них справи
Спілкувався з ними
Бавився.
Обіймав хоч інколи.
Але він увагу мені приділяє, не дітям.
психолог онлайн
Ви сказали чоловіку саме ці, конкретні речі?
Що коментує він?
Дополнение от автора
З чоловіком часто говорю про це.
Він каже, що старається.
Дополнение от автора
З чоловіком часто говорю про це. Він каже, що старається
Інколи злиться коли я починаю цю тему
Дополнение от автора
З чоловіком часто говорю про це. Він каже, що старається
Інколи злиться коли я починаю цю тему
психолог онлайн
Я б рекомендовала шукати можливості для більшої взаємодії.
Допомогти з інструментом, можливо спвльні дії, дозвілля..
Головне не критикувати, адже так можна вбити все бажання щось робити.
Дітям також дуже не просто, вони потребують саме вас як ніколи.
Дайте їм можливість побачити що вони для вас цінні, важливі.
Що ваші з ними стосунки непорушні.
І тоді можливо знизиться градус напруги.
Адже поведінка дітей це можливо захист, в тому числі вашої уваги, любові, своєї важливості.
По іншому подивіться на ситуацію, зокрема почніть з причин.
Якщо самій складно, зверніться індивідуальної до психолога за підтримкою.
психолог онлайн
Олена Сергіївна Лісова
Светлана Александровна Корытная
цитата:
А з моїми все по іншому.
Не можу зрозуміти чому так
А він і не повинен - це ж не його діти і його ніколи не будуть.
цитата:
Але він увагу мені приділяє, не дітям.
Скажіть, а Ви СОБІ чоловіка вибирали, чи батька ДІТЯМ?
Що було першим і головним?