Что делать с созависимыми отношениям, которые длятся 8 лет?
Что делать с созависимыми отношениям, которые длятся 8 лет? Что делать с созависимыми отношениям, которые длятся 8 лет?
---
Подробнее на «У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/#online Вопросы психологам онлайнЧто делать с созависимыми отношениям, которые длятся 8 лет?
---
Подробнее на «У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/#online Вопросы психологам онлайн
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Ирина Новитная
Доброго дня, kattttara.
Перш за все, хотілося б дізнатися, що Ви вкладаєте у поняття "созалежні стосунки"? Що б Ви хотіли зробити?
психолог онлайн
Если вы хотите что-то менять в своей жизни, но не знаете как, то лучший способ - это обратиться к тому, кто вам сможет помочь разобраться в себе. Выберете психолога и начинайте разбирать как вы оказались в таких отношениях, что с вами происходит, каких отношений вы хотите, что мешает этому и как изменить можно в лучшую для вас сторону
психолог онлайн
Добрый день.
цитата:
Что делать с созависимыми отношениям, которые длятся 8 лет?
Разбираться в отношениях в индивидуальной работе с психологом.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня! Найперше, що загалом можна порадити - це спробувати все ж зберегти себе та свою психіку, а вже потім вирішувати, що робити із залежною людиною. Тому, що як правило, співзалежна на стільки виснажується у намаганні допомогти, підтримати та знайти вихід, що повністю втрачає сили та себе. Адже, допоможете Ви чи ні залежить не тільки від Вас, а ще і від бажання залежної людини щось змінити. Тому, що беручи на себе непомірний тягар, Ви ще й спробуєьте керувати долею залежного... А це вже, перепрошую, переймання на себе, волі іншої людини... І дуже часто такі дії закінчуються плачевно для співзалежної... На моїй пам'яті, як психолога та терапевта, є випадок, коли жінка, нам агаючись здолати алкогольну залежність, втомилася і почала пити сама... Чоловік отямився і пити перестав сам! А от жінці знадобилася джуе серйозна допомога спеціаліста... Так що думайте самі! Але я Вам раджу не тягнути зі зверненням по допомогу... Бо чим далі, тим важчими можуть бути зміни...
психолог онлайн
цитата:
Что делать с созависимыми отношениям, которые длятся 8 лет?
Работать над этим в терапии. Долгосрочно. Это поможет разобраться, почему так происходит в Вашей жизни, как это началось и что с этим делать. Терапевт поможет, увидеть характерные для Вас паттерны поведения и поискать возможность изменить поведение.
Удачи!
психолог онлайн
С созависимыми отношениями нужно разобратся в индивидуальной психотерапии.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Очень важно понимать в чем Вы видите эту созависимость и что Вы хотите с этим сделать. В таких случаях лучше обратиться к специалисту за помощью
психолог онлайн
Проработать их на психотерапии с психологом.