Токсичні відносини
Доброго вечора! Рік тому я познайомилась з хлопцем, з першого погляду я розуміла, що у нас наврядчи щось вийде через різні погляди та інтереси, але він мені був дуже цікавий , якийсь не такий , як усі, не так говорив, не так себе поводив і якраз цим одночасно і притягував і відштовхував, тому що з самого початку міг собі дозволити хамство і ніяк не давав зрозуміти , як ставиться до мене, один день пише , інший ні. Пізніше виявилось, що в нього є дівчина, спитав чи йому розходитись з нею, я відповіла , що це його життя і його вибір. Через кілька днів він з нею таки розійшовся, через деякий час ми почали зустрічатись, але на цьому наші проблеми не закінчились, ми постійно сварились через його ревність, він не хотів щоб я кудись ходила з подругами , казав, що ревнує спочатку, а потім почав їх відкрити обзивати, навіть коли я виходила прогулятись з сестрою чи сама, йому це не подобалось. Він часто мене критикував, казав, що я не хочу розвиватись , що в мене в голові тільки мої подружки, а от він завжди ходить на тренування, читає, а я всім не така. Я довго шукала роботу за спеціальністю, потім попросили почекати на вакансію, а він говорив , що це все дурня і щоб я краще йшла вії нарощувати. Коли ми сварились і тиждень не спілкувались, я могла вийти погуляти з дівчатами, а коли мирились він мені це згадував і казав, що сам сидів вдома , а я така сяка. через півроку я з його колишньою (та, яка була перед мною) випадково попали в одну компанію і вона мені розказала, як насправді він сидів вдома і навіть показала фото, де він десь тусується на якійсь хаті. виявилось це було не раз і після того ми розійшлись зі скандалом. і я здружилась з його колишньою, а зараз вона ні з того ні з сього знову почала з ним спілкуватись, але запевняє мене, що це тільки один раз вони випадково зустрілись і нічого такого в цьому нема. а я не знаю чи варто їй в цьому вірити і чи дійсно там так все просто, бо вона за ним дуже довго ще переймалась після розставання. а я не хочу вкінцевому результаті вийти дурочкою.
---
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго часу доби! Яке у Вас питання до психологів?
психолог онлайн
Доброго дня. Ваше повідомлення починається зі слів
цитата:
ТОКСИЧНІ ВІДНОСИНИ
, про які й розповідаєте (до речі, Ви молодець, що все ж таки з них вийшли), а закінчується тим, що ви
цитата:
я не хочу вкінцевому результаті вийти дурочкою.
Як одне пов"язане з іншим? І якої допомоги Ви хочете отримати від психологів?
Дополнение от автора
я не знаю, як себе вести в даній ситуації з цією подружкою (його колишньою), як на це все реагувати? спілкуватись з нею чи ні? і тим більше тиждень тому я знову почала його постійно згадувати, а потім ще й дізналась, що вони почали спілкуватись, знов думаю про нього, хоч 2 місяці мені було всерівно на те, що ми розійшлись.
Дополнение от автора
чому я знов почала його згадувати, якщо 2 місяці такого не було, я ні сльозинки не пустила , а тут кожен день депресую
психолог онлайн
Доброго вечора.
Наскільки я зрозуміла, хлопець не поважав Вас як особистість, постійно критикував і зраджував. І Ви з ним розійшлися.
Тепер Ви цікавитеся, чи варто вірити колишній хлопця, що вона не поновила стосунків з ним. Чому для Вас важливе це питання? Що Ви відчуваєте з приводу цієї ситуації?
консультация психолога
Тетяна Вікторівна Олексійчук
Доброго вечора! Саме Ви вирішуєте з ким спілкуватись та залишатись, а з ким ні. У ситуації з, як Ви називаєте «цією подружкою/його колишньою», що насправді Ви відчуваєте, яка реакція на це? І що стримує Вас від того, щоб поговорити про Ваші думки, побоювання та почуття з нею? Що цінного у Ваших з нею взаємостосунках? Наберіться сміливості та дайте собі чесну відповідь на ці запитання. Від цього можна відштовхуватись та поговорити про це з нею.
Щодо Вашого доповнення «знову депресую» звертаю Вашу увагу, що пост-запитання Ви назвали «Токсичні відносини».
Також хочу доповнити, що факт у тому, що ми не маємо влади, щоб контролювати думки та вчинки інших людей, але ми є авторами свого життя і співавторами життєвих відносин (дружніх, сімейних, професійних). Прислухайтесь до себе та подумайте, яких відносин з подругами та своїм обранцем ви бажаєте!
психолог онлайн
Чому для Вас так важливо чи відновить стосунки Ваш колишній з Вашою подругою? Чи залежить ваша дружба від цього? Що буде якщо вони знову почнуть зустрічатися? Що це буде означати для Вас?
психолог онлайн
Уявіть, що хлопець, який Вас принижував,ображав, зневажав, дійсно тепер знову почав зустрічатись зі своєю колишнєю. Що тоді? Які у Вас почуття щодо цієї ситуації? Якби це була інша дівчина, а не колишня, яка також Ваша подруга, почуття були б такі ж? А якби це були Ви? Що саме Вас так "чіпляє"? Спробуйте відповісти для себе на кожне з цих питань. Зрозумівши свої емоції, гадаю, Ви зрозумієте, чи хочете далі спілкуватись з подругою. До речі, з нею варто було б відверто поговорити щодо цієї ситуації.
І залишається питання, чому Ви маєте почуватись "дурочкою". Яка саме думака наводить Вас на такі відчуття?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Скажите пожалуйста, замечаете ли Вы свой вклад в описываемые события?
Дополнение от автора
Уявіть, що хлопець, який Вас принижував,ображав, зневажав, дійсно тепер знову почав зустрічатись зі своєю колишнєю. Що тоді? Які у Вас почуття щодо цієї ситуації? Якби це була інша дівчина, а не колишня, яка також Ваша подруга, почуття були б такі ж? А якби це були Ви? Що саме Вас так "чіпляє"?
---
якби це був хтось інший , а не вона, то думаю, можливо мені було б десь в душі неприємно, але ненастільки. просто саме вона мені довгий час говорила, що якщо я з ним знову зійдусь, то буду зовсім дурною. а зараз сама з ним почала підтримувати якийсь зв"язок. якби я сама з нею не спілкувалась стільки часу, ми обговорювали це все і вона знає, як він зраджував їй коли вони були разом..я просто переймаюсь, що я ій повірила в якомусь сенсі, а вона буде за спиною моєю щось з ним крутити і тому сказала, що вкінці не хочу вийти "дурочкою"
психолог онлайн
цитата:
не хочу вийти "дурочкою"
А що для Вас значить - вийти дурочкою?
психолог онлайн
цитата:
просто саме вона мені довгий час говорила, що якщо я з ним знову зійдусь, то буду зовсім дурною.
Тобто повернутись до такого хлопця Ви вважаєте розумним?
Чому б Вам все ж не поговорити з подругою щодо цього?