Постоянные мысли о плохом прошлом.
Прошлое плохое. Даже с самого детства все помнится,и действительно мешает жить полноценной жизнью. Подтянулись с этим всем навязчивости,их много,и они плохие. Что же делать? Пью Еглонил,не помогает. Все равно,то же. Прошлого много,и оно плохое. Каждый раз что то разное.
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Добрий вечір, nikcd1.
Співчуваю, що у Вашому юному віці Ви мали стільки поганих спогадів. Ліки Вам назначив лікар-психіатр? У Вашому випадку найкраще - це індивідуальне звернення до психолога-психотерапета для того, щоб пропрацювати Ваш негативний попередній досвід. Скажіть, будь ласка, які у Вас стосунки з батьками? Вони знають про Ваші труднощі? Чи могли б вони підтримати Вас у зверненні до спеціаліста?
Дополнение от автора
Добрий вечiр. Так,ми ходимо до психолога/психотерапевта,були 3 рази,Але результату мало,тобто зовсiм немаэ.До психiатра записалися,в цей вiвторок пiдемо. Скажiть будь ласка,що це може Бути? Батьки знають,пiтримують. Але,така ситуацiя,що ранiше все було добре,а тепер ось так. Навiть не знаю,шо робити. Еглонiл нам призначив невролог. На МРТ головного мозгу э тiльки невеликi вспишки,а так все добре.. Думки постiйнi. + Навьязливостi.Минуле погане,в мене було багато поганих вчинiв,Але вони не беспокоïли. А тепер постiйно. Шо ви попадете? Що за дiагноз може Бути?
Дополнение от автора
I iз-за цьго,из за них думок депрессивний стан,апатiя,постiйний стрес..
психолог онлайн
Перш за все, хочу сказати, що Ви велика молодчинка, що звернулися до психолога-психотерапевта і плануєте йти до психіатра - це зріла, відповідальна позиція. Крім цього, дуже радію, що батьи підтримують Вас - це цінно.
цитата:
Що за дiагноз може Бути?
"Діагнози" ставить лише психіатр при очній діагностиці, це не компетенція психологів. Крім цього, важко дати однозначну відповідь, не знаючи Вашу історію повністю.
цитата:
ми ходимо до психолога/психотерапевта,були 3 рази
Насправді, 3 рази піти до психолога-психотерапевта - це досить мало, особливо у Вашому випадку. Зазвичай говорять, що 1 рік життя людини - це 1 місяць психотерапії, проте рамки є індивідуальними.
цитата:
Але,така ситуацiя,що ранiше все було добре,а тепер ось так.
цитата:
Думки постiйнi. + Навьязливостi.
Важливо детальніше проаналізувати, коли саме почалися ці думки, що цьому сприяло (стресори). в якому середовищі Ви перебуваєте і т. д. Крім цього, необхідно з'ясувати зміст цих думок.
Рекомендую Вам відновити співпрацю із психологом-психотерапевтом + співпрацювати із психіатром.
Дополнение от автора
Почалося це усе мiсяць и 2-3 тижня тому назад. Може,це якось связано з пiдлiтковим? Все нове й Нове згадуеться,уже важко..Днi одинаковi,в цих думках..
Я б хотiла вас поблагодарити за пiдтримку,та швидку вiдповiдь. Ось буквально 2 хвилини тому згадалось Нове,погане,давно забуте минуле..
психолог онлайн
цитата:
Ось буквально 2 хвилини тому згадалось Нове,погане,давно забуте минуле..
Це цілком зрозуміла реакція, адже Ви прийшли сюди на форум з проблемою, писали про неї і цей процес запустив у Вас потік думок. Важливо обговорити ці думки, це минуле, це сьогоднішнє і майбутнє зі спеціалістом індивідуальнео