Сыну 7,5 лет
Добрый день! Моему сыну 7,5 лет, примерно с 6 лет мы стали замечать, что он дергает свой пенис. Тайно за ним наблюдали, как он смотрит телевизор и дергает пенис. Говорили с ним, что так не карсиво и т.п. Вчера заметила что он под одеялом доставляет себе так сказать маленькое удовольствие. Увидив что я заметила это, резко забегали глаза и стал тут же придумывать ответ на мой вопрос. Как мне поступать в таких ситуациях, подскажите пожалуйста?
Вопрос от: ; Возраст: 43

психолог онлайн
Инна Гречко
Валентина Михайловна Жемчужникова
Соломія Лехіцька
Доброго дня, Елена.
Перш за все, Ви не маєте пристиджувати сина або казати, що він є не ОК, слідкувати за ним. Насправді, це нормальний процес, коли діти починають досліджувати свою сексуальність, проте важливо поставити "рамки" де така поведінка доречна, а де - ні (Наприклад, "Я розумію, що цей процес приносить тобі задоволення і це Ок, що ти дослідуєш своє тіло, проте він є досить інтимним і тому необхідно це робити наодинці в не публічних місцях (у себе в кімнаті)". Ви проводили сину сексуальну просвіту (як з'являються діти, структуру статевих органів і т. д.)? Було б дуже добре якби про це з ним поговорив батько. Також самостимуляція може бути способом хлопчика впоратися із тривогою чи напруженням. Як у нього справи в школі, з батьками, друзями?
Крім цього, хочеться запитати у Вас: які почуття, думки, фантазії виникають у Вас у зв'язку з такою поведінкою сина? Що б Ви хотіли зробитИ? Чого найбільше боїтеся?