свербіж шкіри
доброї ночі шановні психологи, все дитинство і шкільні роки я була ідеальною дитиною в питаннях :
не гризла ручки, ногті, не брала інородні предмети до роту.
зараз мені 25, появився свербіж шкіри , до алергії або шкірних проблеми відсутні.
Єдине, що заважає трохи жити , так це нестабільна нервова система, я не лікар звісно але це поки єдина зачіпка чому , я розчісую своє тіло.
Якщо ще нещодавно це були дрібні подряпини, то зараз у них вигляд як для зйомок бойовика. Найбільше бентежить, що я навіть не одразу можу замітити подряпини, до прикладу після сну, або коли буде відчуття печіння, тобто дивлюсь на рани і не можу згадати яким чином , ніби ж не чесала шкіру. для початку записалась до невролога...
що робити ? що спонукає організм діяти не в правильному напрямку
Вопрос от: ; Возраст: 25
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Спочатку необхідна консультація терапевта, невропатолога.
Ви на правильному шляху.
Щось хвилює Вас?
Як загалом оцінюєте свій емоційний стан?
Якого кольору Ваші емоції?
психолог онлайн
Здравствуйте. Такое ваше поведение может быть проявлением аутоагрессии. Возможно вам сложно обходиться с какими-то вашими чувствами и эмоциями - злости, агрессии, например. Тогда стоит проанализировать, что с вами происходит в то время, когда вы расчесываете кожу - о чем в этот момент думаете, что при этом чувствуете? Какие эмоции сдерживаете? Для того чтобы поисследовать и детальней разобраться в том, что с вами происходит, обратитесь к психологу/психотерапевту для индивидуальной работы. А также стоит по этому поводу проконсультироваться у дерматолога, аллерголога и невролога.
психолог онлайн
Добрий ранок. Піти до невролога дуже карна ідея. Від чого відволікає вас ця історія із свербіжом? Ви весь час на цьому сконцентровані? Що ви маєте на увазі про нестабільну нервову систему?
Дополнение от автора
доброго ранку , шановні психологи .
приємно бути на взаємозв'язку.
наступив той момент коли організм дав збій у вигляді свербіжу , а причиною всьому цьому може бути , що я не вмію розслабитися навіть якщо візуально зі сторони все ОК. Я занадто сконцентрована на всіх сферах мого життя : робота , особисте життя, друзі. Кожною сферою не задоволена , найчастіше тримаю в собі, а як починаю аналізувати проявляється свербіж ((
До цього моя нервова система ні разу не давала побічні ефекти.