ЩО РОБИТИ КОЛИ ЧОЛОВІК ЕГОЇСТ?????
Доброго дня,хочу попросити у вас поради,незнаю як поступати в такій ситуації....В мене чоловік егоїст дуже,думає тільки за себе,а в нас сім'я з трьома дітками,все повністю на мені,він відповідальності на себе не бере ніякої у всіх планах,от припустим недавна ситуація...Ми плануємо зараз їхати за кордон на роботу,моя ініціатива була шоб поїхати,там є моя родина,то його реакція була така шо йому мають найти роботу хорошу не абияку,житло і все готове,сам собі він не буде шукати,так ше й не задоволений шо треба їхати і робити,я шокована з такої поведінки,мені дуже тяжко,в мене таке враження шо в мене то 4 дитина,бо я все маю вирішувати,він на себе не бере ніякої відповідальності,я розумію що може і моя помилка була шо я позволила таке ставлення....але терпіння вже немає,допоміжіть порадою як можна хоть трохи його змінити,щоб не я все вирішувала,а й шоб він,щоб я мала хоть якусь підтримку і надійне плече....дякую напед за відповіді
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго дня. У будь-яких стосунках поведінка людей доповнює один одного (маються на увазі довготривалі стосунки). Якщо один керує, інший бере на себе роль підлеглого. Якщо ми йдемо у стосунки з думкою, що будемо рівноправними партнерами, то і інша людина має можливість проявити себе таким чином. Якщо ми не хочемо брати ініціативу, а погоджуємося з роллю підлеглого, ми очікуємо вказівок та керування від іншого. Проаналізуйте свої стосунки з чоловіком: ваша поведінка в них спонукає його до ролі керуючого чи, хоча б, рівноправного партнера?
психолог онлайн
Доброго дня, Kate30.
Ви жили з цим чоловіком скільки років, чому звернулися саме зараз? Що Вас спонукало? Що Вам взагалі дають ці стосунки, де, по Вашим словам, "Ви все тягнете на собі"?
цитата:
але терпіння вже немає,допоміжіть порадою як можна хоть трохи його змінити,щоб не я все вирішувала,а й шоб він,щоб я мала хоть якусь підтримку і надійне плече.
Ми не здатні змінити іншу людину без її бажання. Ваш максимум - щиро, з позиції власних почуттів (без критики) заявити чоловіку про власні переживання і потреби, а вирішувати, що з цим робити вже йому. Наприклад, "Мені дуже важливі наші стосунки і тому я б хотіла з тобою про дещо поговорити. Останнім часом я відчуваю, що мені тяжко реалізовувати плани і я б хотіла поросити тебе про підтримку у цьому процесі. Наприклад, розділяти обов'язки у реалізації. Як тобі така ідея?".
Водночас, хочеться запитати у Вас: "Якщо поведінка чоловіка не зміниться, Ви готові продовжувати ці стосунки?".
психолог онлайн
Здравствуйте.
А вы разговаривали с ним по поводу того как он видит ваши планы? Как он планирует зарабатывать и поддерживать семью?
Дополнение от автора
В наших стосунках я все беру на себе,бо мені здається що іншого виходу немає,порадьте будь ласка як можна змінити це,хочаб щоб були рівноправні відносини
психолог онлайн
цитата:
Помітно, що Ви обезцінюєте можливості чоловіка, тому не дивно, що його ініціатива "придушена", або ж його ця позиція навіть влаштовує. Ви можете делегувати чоловікові деякі обов'язки і хвалити його за їхнє виконання + говорити про свої почуття і потреби в конструктивній формі (приклад був вище).
Дополнение от автора
Це мій другий чоловік,2 дітей від першого шлюбу,а 3 дитина від нього,з ним живемо 4 роки,я одразу не замічала шо він такий егоїст і безвідповідальний,бо він працював за кордоном 3 місяці там 1 місяць тут,а тепер в нас в сімї змінилась ситуація і вже 4 місяці він дома,нічо не робить взаглі(їсть,спить і лежить цілими днями)діти,бит і все на мені,от описую навіть шо хочу шось змінити шоб поїхати закордон з сімєю заробляти і жити нормально а він не задоволений шо треба йти працювати,а якщо і піде то за нього мають все вирішити
Дополнение от автора
І коли я пробую на ньогоперекинути хоть якусь відповідальність або ініциативу то він зразу злиться,нервується і не хоче і получається шо він назад перекидує відповідальність на мене,а я і мовки беру бо не хочу шоб сварились і він злився,я зразу думаю краще я то сама скоро зроблю чим він помало і зі сварками,але мені важко тому прошу поради як можнашось змінити
психолог онлайн
Як писалось вище, щоб щось змінилося, треба застосовувати інші дії. Раніше ви все брали на себе, або віддавали йому вказівки. І отримувади відповідну реакцію, яка вам не подобається. Тож спробуйте давати не вказівку, а радитись з ним, запитувати як він бачить вирішення ситуації, певної проблеми. Наприклад, забезпечення сім'ї фінансами, або виконання певних обов'язків вдома. Постановка запитань замість прямої вказівки буде іншим способом вашої поведінки. Подивіться, як зміниться його реакція на це.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь