Проблемы с ребенком
Дочке 1 год. Очень своенравная. Орёт постоянно, чтобы только всё было по её. Сейчас лезут зубы клыки. Ор без конца. У меня сносит крышу от криков. Начинаю срываться. Как успокоиться?
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Здравствуйте, вам жизненно необходимо давать себе отдых. Уходить из дома и уделять время себе.
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, vitamin na202222.
цитата:
Очень своенравная.
В чому саме проявляється її "своєнравність"?
цитата:
Орёт постоянно, чтобы только всё было по её. Сейчас лезут зубы клыки. Ор без конца.
Так, як дитина ще не вміє говорити, це нормально, що вона плаче, адже таким чином вона повідомляє, що якісь її потреби фрустровані - це еволюційний механізм. Ви зверталися із цим запитом до педіатра?
цитата:
У меня сносит крышу от криков. Начинаю срываться. Как успокоиться?
Дитинка ще досить маленька для того, щоб контролювати свої переживання і саме Ви є її регулятором спокою (Ваш емоційний стан). Крик доньки може свідчити і про те, що і Ви не спокійна і тому перше завдання - це "вдягнути кисневу маску на себе, а потім - на дитину". Скажіть, будь ласка, у Вас є час на себе, чоловік допомагає Вам у догляді за дитиною, які у Вас з ним стосунки, Ви достатньо спите?
Дополнение от автора
Спасибо. Думаю Вы правы.
Дополнение от автора
Нет. На себя времени нет. Муж постоянно на работе. Спасибо за совет.
психолог онлайн
цитата:
Дуже Вам співчуваю. Догляд за дитинкою, побут - це важка робота, яка триває 24/7. Ви цінна тому, будь ласка, потрубуйтеся про себе, поговоріть про свій стан із чоловіком. Як би Ви могли задовільнити свою потребу у відпочинку? У Вас є якісь ідеї?
Дополнение от автора
Уехать на день в лес. Поговорю с мужем о своём состоянии. Может получится отдохнуть денёк. Спасибо огромное.
психолог онлайн
цитата:
Уехать на день в лес. Поговорю с мужем о своём состоянии. Может получится отдохнуть денёк.
Чудова ідея! Повністю її підтримую, проте Ви маєте розуміти, що це має бути не "одноразова акція", а "налагоджена система". Ви маєте мати хоча б одну годину кожного дня на себе.
Дополнение от автора
Спасибо. Я постараюсь выделить этот час. Спасибо, что ответили и поддержали. Для меня это очень важно.