Стосунки
Після розставання, через певний час дівчина зійшлась з колишнім, він у іншому місті, що у них, я не знаю, але мені відомо те, що перші їхні стосунки закінчились через його батьків. Дівчина овен, складність цього знаку знаю, ми в одній компанії друзів, не спілкуємося толком, тільки привіт - пока, і я відчуваю що з нею щось не так, і у мене таке питання, чи можна повернути стосунки з нею, через це все?
Порадьте, як діяти, і що робити для цього?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Простите не правильно поняла пост
психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Доброго дня, Анонім.
Хто був ініціатором розлучення і яка причина? Як Ви переживали розлучення? В чому саме складність характеру дівчини?
цитата:
і я відчуваю що з нею щось не так
На основі яких спостережень Ви зробили такі висновки?
цитата:
чи можна повернути стосунки з нею, через це все?
"Через це все" - це через що?
Дополнение от автора
Ініціатором була вона, причиною почуття до колишнього, переживав складно, була депресія.
З нею щось не так, тому що почала вживати алкоголь частіше.
Через це все, це беручи до уваги її почуття до колишнього, + те що, ми говорили не один раз і вона казала , що найди іншу а я стояв на свому, що хочу повернути її, що вона не любить так як я, хоча я казав що зроблю усе для того щоб полюбила більше, і ще те що вона зараз з ним але хоче він у іншому місті.
психолог онлайн
На жаль, дівчинка чітко заявила свою позицію:
цитата:
почуття до колишнього
цитата:
те що, ми говорили не один раз і вона казала , що найди іншу
цитата:
вона не любить так як я
цитата:
вона зараз з ним
Вона не зацікавлена у стосунках із Вами і це необхідно прийняти. Ми не здатні вплинути на почуття, поведінку, ставлення іншої людини без її бажання, а лише на власні.
цитата:
я казав що зроблю усе для того щоб полюбила більше
Як саме Ви планували це робити? Ми не здатні "закохати" в себе іншу людину через силу.
цитата:
З нею щось не так, тому що почала вживати алкоголь частіше.
Ваш максимум - це висловити їй своє хвилювання, а що робити з цим - вирішуати лише їй.
цитата:
переживав складно, була депресія.
Скільки пройшло часу з моменту розлучення? У Вас є люди, які могли б Вас підтримати?
Дополнение от автора
Пройшло майже 3 місяці. Люди є, підтримували але я сам це пережив. Тяжко на душі від того, коли її бачу, хоча такого ніколи не було до неї.
психолог онлайн
Насправді, 3 місяці - це досить короткий період для переживання "кривої втрати": шок, заперечення, гнів, торги, сум, прийняття. Помітно, що Ви "застрягли" на стадії торгів (шукаєте можливість відновти стосунки з людиною, яка не хоче цього). Вам необхідно побути зі своїм сумом і гнівом, більше говорити про свою втрату з іншими, турбуватися про себе і дати собі час. Крім цього, я б Вам рекомендувала обмежити зустрічі з колишньою, видалити її із соц. мереж і т. д., щоб Ви могли пережити цю криву менш болісно і швидше.
Дополнение от автора
Та говорив, і не один раз, а потрібної відповіді чи допомоги не було.
Та ми і не так часто бачимось, але навіть якщо бачимось, то тільки у компанії друзів і все.
Але ж є можливість у тому, що вернуться старі почуття і відновити стосунки?
психолог онлайн
цитата:
Стосунки - це двоє партнерів, а як я Вам вже зазначала раніше, дівчина чітко заявила Вам про свою позицію: вона обрала стосунки не з Вами. Крім цього, я не здатна передбачати майбутні події.
цитата:
А якої допомоги і відповіді Ви хотіли?
Дополнение от автора
Моральної хватило б підтримки.
психолог онлайн
цитата:
Моральної хватило б підтримки.
В чому саме вона має проявлятися? Що Ви вкладаєте у поняття "моральна підтримка"?
Дополнение от автора
Допомога, підтримка, якось викинути це з голову, щоб переключили на щось інше, щоб відволікли від цього.
психолог онлайн
цитата:
Насправді, дуже важливо, щоб Ви не дистанціювалися від своїх переживань, а навпаки, виражали їх конструктивно, обговорювали їх. Якщо Вам важко робити це з друзями, то найкраще - індивідуальне звернення до психолога. Якщо для Вас так само важливо, щоб з друзями можна було весело провести час, займаючись якоюсь діяльністю, то скажіть їм прямо про це бажання (люди, на жаль, не вміють читати наших думок).
Дополнение от автора
Та я обговорював це з деякими друзями, від яких я очікував підтримки але такого не було, вони просто не розуміють всієї ситуації, хоча я розказував їм не один раз. І хочеться викинути це все з голови, забути але воно не дає покою, можу забути на день, два і знову одні думки лиш за неї: де вона, з ким вона, що і як, чого, нащо.
Психолог допоможе розібратись з цим? Бо для мене це дійсно важливо.
Та якби ми вміли читати думки, ми б знали, що дати людині, того чого вона хоче, або не робити того чого не треба, це було б просто, але на жаль воно не так.
психолог онлайн
цитата:
Психолог допоможе Вам зрозуміти та виразити свої переживання та почуття, підтримати Вас, розібрати Ваші нав'язливі думки та детальніше проаналізувати (можливо Ваш стан пов'язаний і з деякими подіями у Вашому минулому).
Дополнение от автора
Є такі події, які б я хотів розібрати, бо вони не даюсь покою мені і це впливає на життя.
психолог онлайн
цитата:
Тоді обирайте спеціаліста (можете зайти у вкладку "психологи - поиск психолога в Украине") та починайте з ним співпрацю. Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!
Дополнение от автора
Дякую, навзаєм.
психолог онлайн
Согласна с коллегой - нужна индивидуальная работа с психологом. Это поможет вам прожить и отпустить отношения. У проживания утраты есть свои этапы и важно их прожить, не зацикливаясь, не игнорируя реальность. Только так можно идти дальше и строить другие отношения.
3 месяца это не так и много и конечно же еще больно, грустно, теплится надежда. На проживание утраты уходит в среднем год
Дополнение от автора
Так за рік може багато чого змінитись, як і в доброму так і в поганому плані.
Просто мені інколи здавалось, що вона це робить навмисно, щоб позлити мене, щоб я добивався її повернення, але я в цьому на всі 100 не впевнений, хоча її подруга, казала, що вона любить гратись.
Хоча вона мене була запитала, чи я її прийму після того, як пішла до іншого, що вона так легко закінчила наші стосунки і перекинулась на іншого, на що я відповів подивимося по ситуації, поговорим і розберемося, хоча глибоко в душі я хотів сказати, так що я тебе прийму, хоча інколи бувають перепади, і хочу і ні.