Фальшиво...
Я не верила, тип как можно делать вид, что тебе хорошо
Просто нагло улыбаешься
Тип всё холосо, но где-то в душе ты на самом дне, хотя нет никаких проблем
Но что-то терзает твоё сердце
Это так странно
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброго дня, Джессика.
цитата:
Я не верила, тип как можно делать вид, что тебе хорошо
Просто нагло улыбаешься
Но что-то терзает твоё сердце
Это так странно
Не зовсім зрозуміло про кого йде мова: Вас чи іншу людину? Якщо говорити про "робити вигляд, що все добре, хоча, насправді всередині погано", то причин може бути безліч: захисний механізм заперечення, існування несвідомої заборони (взятої від батьків) проявляти сум, біль та інші переживання, а покривати це все "посмішкою", прагнення нікого не турбувати тощо.
Переживання - це завжди сигнал про щось, який нам потрібно розшифрувати, пізнати, а потім, змінити чи прибрати те, що викликає їх (якщо ці переживання приносять Вам страждання і Ви не хочете їх мати).
Яку допомогу Ви хотіли б отримати від психологів?
психолог онлайн
Какой вопрос хотели бы задать психологам?
психолог онлайн
Джессика, доброго времени суток!
В Ваших словах столько отчаяния - чем оно вызвано?