Залишив хлопець
Я переписувалася з хлопцем уже 2 місяці, і планували зустрітися. Но ви уже як тиждень він мені не пише, хоча я бачу що він є в мережі, і мені боляче від цього. Я розумію що він уже мене кинув. Но я відчуваю дещо дивні відчуття. Відчуття ніби пустоти. Я відчуваю усі емоції підряд. І злість на нього і на себе, розчарування, сум ( я хочу заплати Но не можу), втратила надію, складається таке враження наче я більше уже не буду щасливою, наче життя уже закінчене. Розумом я розумію що це не так, але душею не можу це прийняти. Я намагаюся це вилити у позитив. Наприклад пишу вірші, віддаю цю енергію у поезію. Але це не дуже допомагає. Дайте мені будь ласка якусь пораду. Я не знаю що мені робити і як позбутися цього відчуття
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Добрий ранок! Співчуваю, шкода що Ви у такій ситуації... Але чи вмієте Ви читати думи інших людей? Чи можуть бути інші причини :"Я розумію що він уже мене кинув"? Ви"я відчуваю дещо дивні відчуття. пустоти,відчуваю усі емоції підряд. І злість на нього і на себе, розчарування, сум ( я хочу заплати Но не можу"), бо думаєтк, що" втратила надію, складається таке враження наче я більше уже не буду щасливою, наче життя уже закінчене". Чи корисно так думати?Ви маєте раціо" " Розумом я розумію що це не так, але душею не можу це прийняти". У вас добрий план допомогти собі :" Я намагаюся це вилити у позитив. Наприклад пишу вірші, віддаю цю енергію у поезію". "Я не знаю що мені робити і як позбутися цього відчуття," По-перше, спробуйте з"ясувати причини його зникнення: як це можно зробити? По -друге, проживайте свої почуття, приймайте їх, з ким можете поділитися, хто може Вас підтримати?
психолог онлайн
Добрий день
Ви описала, що відчуваєте всі почуття підряд. Це нормально у такій ситуації.
Якщо для вас це можливо зараз- можете з ним поговорити, щоб не жити в здогадках? Якщо ні, то чому?
Чи є у вас коло підтримки? Чи є ті, з ким ви можете поділитися своїми переживаннями?
Дополнение от автора
Я не можузараз з ним поговорити. Адже я знаю що він буде виправдовуватися що був зайнятий і тд. У мене є моя мама і подруга яким я довіряю. Вони кажуть щоб я просто забула його. Але я не знаю як це зробити
психолог онлайн
Добрий день.
Найхибніший шлях у будь яких стосунках "додумувати" за партнера.
Треба виховувати в собі сміливість питати про нєудобноє та мати стійкість витримати правду. Укріпляти свою самооцінку. Вчитися розпізнавати свої емоції та почуття.
Навіщо ж у 17 років впадати у невротичні стани, коли із-за зникнення хлопця втрачати надію на щастя.
Збагачуйте себе та йдіть вперед до своїх цілей та свого щастя.
психолог онлайн
Я все ж таки думаю, що ви не знаєте, що він буде говорити- а допускаєте( фантазуєте) що саме ці слова.
Мама і подруга кажуть, щоб ви просто забули. Це не так просто зробити, як сказати. Це не зовсім та підтримка, яка потрібна в даний момент.
Ось стаття « Як прожити розставання» Там є інформація, як вибрати коло підтримки
https://upsihologa.com.ua/yak-prozhiti-rozluchennya-i-rozstavannya-26uliana40.html
Дополнение от автора
Я припускаю тому що раніше він говорив що не довіряє мені. А я вважаю що довіра це фундамент стосунків.
Дополнение от автора
І я просто непросто боюся написати.
психолог онлайн
Добрий вечір
Боїтеся, що не почути що?
Ви маєте надію на що?