Відносини
Благаю допоможіть. Зустрічаємось ж дівчиною рік і 4 місяці, якраз сьогодні, але є дуже велика проблема. Я не можу відпустити минуле, не її, наше, точніше проблеми які колись в ньому були. Все було чудово, перших 8 місяців, потім вона пішла за свідка до подружки на весілля, і з цього все почалося. Я їй завждм довіряв і ми ніколи не сварились, взагалі, а коли після весілля вона мені сказала шо її там свідок по п’яні чмокнув в губу мене переклинило. Після весілля вже пройшло багато часу, місяців 7, після нього почались підозри і недовіра. Одного разу я зірвався і дізнався що на початку наших стосунків вона не обмежувалась спілкуванням лише зі мною, а будучи разом ходила з якимись сумнівними друзями які до неї фліртували гуляти, ба більше була зареєстрована на баду, знайомилась з хлопцями, а на самому початку наших стосунків їздила на побачення, давала комусь надії, сиділа з кимось суші їла. Хоч і більшість вона мені сама розказала я не можу з тим змиритись, що це взагалі було таке, що вона собі дозволила бути зі мною і з кимось. Так це йде мова про моральний абюз, я творець насильства, але ментального. Я знаю, вона не моя вдаснімть. Ми з нею мільярд раз про це говорили, і вона каже що щиро жаліє, бо не знала як себе правильно поводити в серйозних стосунках, до слова - я в неї 2, а по факту перший, нормальний, попередні стосунки - 2 місяця, і то вона казала що це було з дурості і наївності, але не про це. Мене до глибини душі порізав факт того, хоч по суті ніхто нікому не зраджував і в любові вона нікому не признавалась, але чому коли вона признавалась в коханні мені вона підтримувала контакт з людьми які до неї фліртують. Я їй дуже часто це згадую, дорікаю, скандали, істерики. Я навіть не знаю чи люблю її... знаю, але деколи забуваю за стіною дорікань, вона найкраща людина яка в мене була і є, але я не хочу втратити наші стосунки бл я не можу сказати стоп минулому. Я її питаю чому ти не відвернулась на весіллі, чому ти так робила, нашо було мені в коханні признаватись і гуляти з кимось, а вона каже шо не знала як то когось по щиро к кохати. А за весілля казала шо просто то була доля секунди і вона не зреагувала. Мені прикро, бл в мене дикі трігери, Я можу від дрібної деталі трігернутись, допоможіть врятувати стосунки! Людина мені дуже дорога, але чомусь болюче минуле дорожче... насправді я головою розумію шо нічого поганого нема, ніхто нікому не зрадив, то було майже рік тому, я все шарю? Головою. Але не душею.. В мене враження що в мене ОКР.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго вечора.
цитата:
Так це йде мова про моральний абюз, я творець насильства, але ментального. Я знаю, вона не моя вдаснімть. Ми з нею мільярд раз про це говорили, і вона каже що щиро жаліє, бо не знала як себе правильно поводити в серйозних стосунках, до слова - я в неї 2, а по факту перший, нормальний, попередні стосунки - 2 місяця, і то вона казала що це було з дурості і наївності, але не про це. Мене до глибини душі порізав факт того, хоч по суті ніхто нікому не зраджував і в любові вона нікому не признавалась, але чому коли вона признавалась в коханні мені вона підтримувала контакт з людьми які до неї фліртують.
Ви називаєте свою поведінку в стосунках - моральним абьюзом. У чому він проявляється?
Наскільки я розумію, Ви відчуваєте образу на дівчину та ревнуєте її до інших хлопців через конфлікти, які були у Вас в минулому. Це Ваші перші стосунки? У Вас такі емоції - тільки стосовно цієї дівчини, чи у минулому були до когось ще?
Ви правильно зробили, що звернулися по допомогу до психологів, щоб краще розібратися в своїх почуттях. Ви кажете, що любите дівчину і вирішили залишитися з нею у стосунках, але не можете забути образу на неї і дорікаєте час від часу. Що викликає у Вас бажання це робити? Які "тригери" викликають образу та ревнощі?
Ви можете спробувати поговорити з дівчиною у формі "я посилань", не дорікаючи її і не намагаючись контролювати, а просто висловлюючи свої почуття щодо якихось подій. Наприклад "Я почуваюсь засмученим/роздратованим, коли ти фліртуєш з іншими хлопцями." Такі речі, як допустимість і близькість контактів з іншими людьми, краще обговорювати "з берега", коли стосунки тільки починаються. Бо у кожного з партнерів своє бачення, що являють собою стосунки і кохання.
цитата:
а вона каже шо не знала як то когось по щиро к кохати
Можна також обговорити тему того, що є кохання для вас обох, чого очікуєте від стосунків один з одним. Не засуджувати одне одного, а просто обмінятись очікуваннями на майбутнє і почуттями. Бо помітно, що у ваших стосунках наразі є багато невирішених конфліктів, і це провокує кризу в них.
цитата:
В мене враження що в мене ОКР.
Чому думаєте, що у Вас ОКР? У Вас є нав'язливі думки або нав'язливі-дії?
ОКР - це психічний розлад, який може поставити лише лікар-психіатр. У Вашій розповіді я бачу скоріше невирішений внутрішній конфлікт.
Дополнение от автора
Моральний абюз проявляється якраз таки в доріканні кожного разу невирішеним конфліктом. Образу - так відчуваю, але ревність майже ні, тільки образу, чому вона так робила і не розуміння. Як мала дитина коли її мама вдарила по дупі, не розумію за що і гніваюсь☹ Але я людина спокійна, і висловлюю свою образу монотонними лекціями, тим самим насідаючи на неї, вона вже і пробачення просила, і я казав що пробачив - насправді обманюючи і себе і її, бо не відпустив того. Ні це не перші стосунки, досвід у мене великий, і я знаю як і коли потрібно обговорювати близькість і присутність інших людей, але я настільки божеволів від людини що думав, що в неї і в думці нема такого.
Бажання це зробити викликає майже будь усе останнім часом, ми говоримо щось і я такий « от прям як тоді, влітку» тобто нагадуючи їй що вона таке робила, чи «мем» їй надішлю і підведу до її дій, в мене «тригери» дуже тонкі і глибокі, можу сидіти слухати музику, розуміти що під неї танцюють, а танцюють де? На весіллі, а весілля що? Погані спогади, розчарування, зневіра. Можу подивитись на нитку і піде логічний ланцюг що з ниток шиють плаття, а плаття це одяг, а одяг вдягають, а вдягають коли кудись йдуть, а вона ходила з кимось кудись.
Очікуваннями і почуттями ми давно обмінялись і обмінюємось, в нас серйозні стосунки, знайомі з батьками, обоє, її батьки люблять мене, я їх, мої її - вона моїх. Думали про весілля, але чим дальше тим гірше.
Думаю, що в мене окр бо маю нав’язливі думки. Все мені може нагадати про конфлікт, боровся з цим, на деякий час допомогло, далі знову те саме.
Чим більше я думаю про минуле і конфлікти зв’язані з ним, тим більше наше майбутнє під загрозою, а ще більше почуття
консультация психолога
Привіт, Михайло!
Почитав Ваші повідомлення і хочу сказати, що мені щиро шкода. Бачу як Ви страждаєте від цього всього. Мені це не схоже на ОКР. Однак і детальної відповіді писати не бачу сенсу. Я б рекомендував пошукати психолога та поступово з цим всім розбиратись. Я вірю, що з цим можна впоратись. Але це не буде швидко.
Бережіть себе і бажаю успіху!
психолог онлайн
Добрий день.
За почуттям образи ховаються багато різних емоцій. До прикладу злості- що не роблять так, як я хочу. Страху- якщо я викажу свою злість, то від мене відмовляться чи покинуть. Розчарування- ці люди не такі як я собі уявляю... Це я навела приклади для уявлення.
Ваші розумові роздуми і ваш логічний інтелектуальний аналіз, не полегшує ваш стан. Ви і самі це бачите. Саморефлексія тут не можлива. Емоції і почуття потрібно проживати в контакті. Бажано з психотерапевтом. Думали нарахунок консультації?
Дополнение от автора
На рахунок консультації думав і радо погоджусь, я професіонал в одній справі, і в ній допомагаю розібратись іншим. Так само і тут, мені потрібен професіонал який допоміг би розібратись.
психолог онлайн
Доброго дня Михайло! Співчуваю Вам, адже Ви самі страждаєте від своїх сумнівів та ревнощів навіть більше, ніж Ваша подруга... Як на мене, найбільша проблема в тому, що Ви в коханій людині бачите єдиний сенс свого життя. Ви "залипли" на ній, а отже хочете бачити її ідеальною... Тоді як в цьому світі немає ідеальних людей і кожний може помилитися або зробити помилку... А як Ви ставитеся до себе? Чи прощаєте Ви собі, коли помиляєтеся або, коли щось не вдається зробити? Як до Вас ставилися батьки, коли Ви помилялися або робили щось неправильно? Як на мене, причину потрібно шукати у Вашому дитинстві...
Дополнение от автора
Так ви праві, в мене просто є картина стосунків яка апріорі ідеал, і я хочу аби все було як на ній. Водночас розумію, що ідеальних нема і тд і тп, і коли вона помиляється не прощаю її, водночас коли я помиляюсь вона мене прощає, і себе спм відповідно я теж, бо «ну, не так дробив як мав, більше так робити не буду»
психолог онлайн
Дякую за Вашу щирість. І дуже добре, що Ви готові працювати з психологом - чим швидше розберетеся в собі, тим швидше налагодяться стосунки з дівчиною. Адже оце надміру критичне ставлення до себе автоматично транслюється і на стосунки з коханою. Теж саме можна сказати про "ідеальну" картину світу...