Хочу разобраться в образе жизни.
Добрый день. Мне 20 лет и я женат. Я музыкант,учусь в консерватории по желанию родителей, а сам потерял желание учится в связи карантином, нет вдохновения.
Хочу работать, а родители не разрешают, мол учись.
И днями на пролет я занимаюсь музыкой, и чувствую что я уже сам не свой. Депрессия. Хочу работать , зарабатывать . Хочу жить как обычный человек.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, какой у Вас вопрос?
психолог онлайн
Доброго дня! Це дуже добре, що Ви шукаєте відповідь, адже це Ваше життя а не батьків... На скільки я зрозуміла, бажання стати музикантом не Ваше? І хто утримує Вашу молоду родину, якщо Ви не працюєте? Адже, чоловік розвивається саме за допомогою праці! Бо саме це дає можливість відчувати себе значимим, на щось здатним... Єдине, потрібно все дуже добре обміркувати, адже якщо у Вас є талант - його потрібно розвивати... Я б Вам радила, поки Ви вчитеся, зайнятися спортом: більше бувайте на природі, бігайте, багато ходіть... Це додасть сил, а вже потім прийде і правильне рішення!
психолог онлайн
Добрый день.
цитата:
Хочу работать , зарабатывать .
Хотите - делайте.
Какой у вас вопрос к психологам сайта?
психолог онлайн
Добрий день
Хто утримує вашу сім’ю? Ви живете з батьками?
Яке пояснення у батьків, що забороняють вам працювати? Де ви б хотіли працювати і ким?
психолог онлайн
цитата:
Хочу работать, а родители не разрешают, мол учись.
Что будет, если Вы пойдёте работать против воли родителей? Какой реакции с их стороны опасаетесь?