Мій мол.брат (12 р) зв‛язався з поганими людьми
Здраствуйте, мені потрібна допомога в мене є мол.брат йому 12 років, сьогодні я дізнаася що він гуляє, спілкується з луже поганою компанією ( в ній хлопці та дівчата віком від 17 до 24 років ) вони бухають, употрібляють наркотични речовини тобто дуже бандюги, я с братом не дуже добре спілкуюся та стосунки в нас нейтральні ( привіт, привіт, на добраніч і все) мені дуже соромно та я дуже стурбований мені страшно. допоможіть дуже прошу. що робити?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго вечора.
Бачу, що Ви дуже стурбовані девіантною поведінкою свого брата. А хто у Вашій родині займається його вихованням? Чи є у Вас батьки? Якщо так, то потрібно якось повідомити їм про проблему, бо її вирішення - їх відповідальність.
Ви можете тільки будувати довірчі стосунки з братом і своїм прикладом показувати йому здорові моделі поведінки, якщо, звісно, хочете і можете.
консультация психолога
Доброго вечора, Данило!
Ви молодець, бо видно з повідомлення, що Ви любите його та турбуєтесь. Ви хороший брат.
Не факт, що Ви можете якось вплинути на його дії. Але Ви можете зробити все, щл від Вас залежить.
Можна спробувати поговорити з братом. Відверто. Можливо це буде трохи незвично. Можливо він відмовиться говорити. Але спробувати сказати йому теж саме, що Ви сказали нам. Що хвилюєтесь за нього і як спілкування з цією компанією може йому нашкодити. Можливо він Вас почує.
Якщо брат не прислується до Ваших слів, а Ви впевнені в тому, що ця компанія може бути небезпечною, варто поговорити з батьками про це
Дополнение от автора
дякую за увагу, є мати але вона не дуже займаються вихованням вона дуже багато працює тому не встигає!
психолог онлайн
цитата:
Солідарна з колегою щодо поради поговорити спочатку з братом, а якщо не вийде - то вже з мамою.
Ви можете поділитись із братом власним досвідом з підліткового віку, щоб той зрозумів, що він не один зі своїми проблемами і йому є з ким поговорити у разі чого.
психолог онлайн
Доброго дня, чи Ви намагались поговорити з братом? Запитати що важливо для нього, які його мотиви?
психолог онлайн
Доброго дня! Як на мене, вам потрібно поговрити з братом, але... У цьому віці підлітки шукають тих, хто може стати авторитетом у житті і до кого стануть прислухатися... дуже шкода, що ні Ваша мама, ні Ви таким авторитетом не стали... батька, я так розумію, немає? Вашого брата потрібно відривати силоміць від т акої компанії - чи є можливість його кудись відправити жити в інше місце? Тому що одні розмови з братом не допоможуть... Хлопці сприймають лише дії... Мама повинна знати, що відбувається, адже вона несе відповідальність за виховання та життя Вашого брата... Окрім того, потрібно знати, хто в ту компанію входить, може там батьки так само не в курсі чим займаються їх діти? І діяти тоді спільними зусиллями... Або, якщо повнолітні розбещують неповнолітнього - звернутися із заявою до поліції... Потрібно бити у всі дзвони! Бо якщо втратите брата, назад, до нормального життя, навряд чи Ви його повернете!