Як поводитися з чоловіком?
Доброго вечора, у мене є проблема, хочу дізнатися думку спеціаліста, буду вдячна.
Вийшла заміж вже 3 роки, переїхала до чоловіка, тут друзів немаю, чоловік часто почав засиджуватися з друзями допізна по барах і приходити на підпитку, мене з собою взагалі не кличе, каже що там тільки хлопці... Мене це не влаштовує, казала йому про це неодноразово, він у відповідь мені що мені все недобре, я його тільки пиляю...... я вже не знаю що мені робити, як поводитися, пиляти не хочу, знаю що сама його цим віддаляю від себе, але і мовчати не можу. Як поступати в даній ситуації, підскажіть будь -ласка, дякую
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрий день. Чим ви займаєтесь по життю?
Чому у вас немає друзів?
Все інше вас влаштовує у вашому шлюбі?
Дополнение от автора
Так, влаштовує, взалом ми їздимо закордон разом, там все добре, він на роботі, я на роботі, бачимось мало часу, взагалі не сваримося, як приїзджаємо додому в Україну, він починає ходити з друзями в бари, затримуватися допізна, а я тим часом вдома, немаю з ким піти тут погуляти, всі подруги в іншому місті
Дополнение от автора
Взагалі надивилася психологів, всі кажуть кому щось не подобається, тому і потрібно змінюватися, а не змінювати когось... Як би я не старалася, сиджу, і із середини їсть якась обіда до він десь ходить до опівночіа я як покинута сама
психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, а на сколько Вы интересны друг другу? У него есть свои друзья и интересы, а что мешает Вам сделать тоже самое?
психолог онлайн
Так, можливо, вам треба якось знайти можливість бачитись із своїми подругами?
Як довго він гуляє з друзями - кожен день? Тиждень?
Не зовсім зрозуміло.
Чим ви займаєтесь, коли чоловік зустрічається з друзями?
Дополнение от автора
Як приїзджаємо додому, а це максимум на місяць, то тут взагалі ніякого зайняття, просто сиджу дома... Подруги всі за 200 км від мене, в місті де раніше жила, тут якось не знайшла подруг... Бо ніде впринципі й не ходжу... Чи цікаві ми один одному, аж задумалася, за кордоном скажу з впевненістю цікаві, а тут ми кожний день разом, він зависає в комп іграх, якщо це не ігри, то 3 рази на тиждень може вийти з друзями допізна, я кличу його гуляти, він не хоче, може раз у 2 тижні вийти зі мною, так тут живемо, каже що постійно пиляю його..... Замічає це за собою, замічаю що хочу все контролювати, він піде я назвонюю коли та коли прийде додому, розумумом я розумію що це відлякую і це не правильно..... Але емоції беруть верх
Дополнение от автора
У мене мама повністю контролює весь сімейний процес, у чоловіка його мама у їхній сімї все контролює, я так не хочу, але не получається...
Живемо у нього з батьками, то постійно ще чую від неї як то погано, чоловік має бути біля жінки, всюди разом, постійно вона ще все нагнітає
Дополнение от автора
А ще і у мене і у чоловіка тато любить випити, то тривожить ще цей момент, щоб він не брав дурний приклад і не думав що це так і має бути
психолог онлайн
цитата:
Чи цікаві ми один одному, аж задумалася, за кордоном скажу з впевненістю цікаві, а тут ми кожний день разом, він зависає в комп іграх, якщо це не ігри, то 3 рази на тиждень може вийти з друзями допізна, я кличу його гуляти, він не хоче, може раз у 2 тижні вийти зі мною, так тут живемо, каже що постійно пиляю його..... Замічає це за собою, замічаю що хочу все контролювати, він піде я назвонюю коли та коли прийде додому
Вы чего хотите от семейной жизни? Вижу, что очень включены в жизнь мужа. Но поэтому же, у Вас нет возможности и переключиться на что-то другое.
цитата:
тут якось не знайшла подруг... Бо ніде впринципі й не ходжу...
Почему так? Что Вам мешает заняться своей жизнью. Это очень тяжело, когда нет друзей и не с кем поделиться переживаниями. Я бы тоже завидовала мужу, в такой ситуации.
цитата:
И как Вы справляетесь с таким давлением?