Відносини з сім‘єю та родичами
Майже вся моя сім‘я та родичі з села. Займаються як і більшість людей сільської місцевості в Україні, господарством. Вони майже ніколи нікуди не подорожують, бо не мають змоги покинути все. Родичі здебільшого мають якусь технічну освіту, говорять з діалектами. Мама весь час заклопотана тільки своїм господарством, на себе витрачає дуже мало часу. Як їм пояснити що крім їхнього маленького світу є ще дуже багато всього цікавого, що вони просто втрачають свій час. Як вплинути на них?
Мені трохи соромно знайомити їх з своїм хлопцем, що мені в цьому випадку думати і як себе поводити?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
цитата:
Як вплинути на них?
Леся, здравствуйте. А если никак? Каждый живёт так как ему хорошо и комфортно. Они не готовы замечать то, что для Вас очевидно просто потому, что им нужна именно эта жизнь.
цитата:
трохи соромно знайомити їх з своїм хлопцем, що мені в цьому випадку думати і як себе поводити?
Чего именно Вы стыдитесь? Какой реакции боитесь от парня?
психолог онлайн
цитата:
Як їм пояснити що крім їхнього маленького світу є ще дуже багато всього цікавого, що вони просто втрачають свій час. Як вплинути на них?
Здравствуйте, Леся. А для чего это Вашим родным?
цитата:
Что думать и как себя вести с кем? Когда? Чего боитесь?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, а чому Вам хочеться щось пояснити Вашій сім'ї? Щоб змінились як би Вам це вдалося?
І що Ви очікуєте від їх знайомства з Вашим хлопцем, як це вплине на Вас?
психолог онлайн
Доброго дня.
Навіщо когось змінювати.
Ваші батьки дорослі люди і живуть так як вважають за краще.
Що вас найбільше бентежить?
психолог онлайн
цитата:
Ви можете пояснити дією. Купити квитки на потяг /екскурсію,записати маму в салон. Але що це дасть? Вам особисто?
Вони є такі, як є. Їх вибір - жити у селі і займатися господарством.
Жити інакше вони не вміють.
цитата:
Про що ваш сором? В чому ваші батьки не такі?
Якщо Ви не приймаєте своїх батьків, і частково себе? То ваш хлопець як має ставитися до ваших батьків і до вас?
психолог онлайн
Наталія Геннадіїна Крилова
Добрий день
Якою вам хочеться бачити свою маму, пофантазуйте?
цитата:
Коли ми не довіряємо своїм емоціям і почуттям, ми шукаємо якоїсь авторитетної думки. Цим самим, вручаємо відповідальність за себе іншій людині.
Розібратися з соромом( тим самим з самооцінкою і самоцінністю) Така робота в форматі переписки неможлива, тут потрібна присутність іншого( психотерапевта)
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый день!
Вы стесняетесь, что Ваши родители из села? Если я правильно понимаю, то Вы тоже родом оттуда и Ваш парень выбрал именно Вас
психолог онлайн
Lesya, доброго времени суток!
цитата:
То есть Вы хотите, чтобы они жили так как считаете правильным Вы и как нравится Вам?
цитата:
Мені трохи соромно знайомити їх з своїм хлопцем
Вы не доверяете своему молодому человеку? Думаете Вы для него не настолько ценны и важны, что из-за образа жизни Ваших родителей он Вас бросит?