Как начать хоть что-то чувствовать?
У меня РПП , сижу на таблетках время от времени занималась селфхармом, не умею доверять людям , ничего не рассказыватю абсолютно никому , не могу НЕ контролировать всё и всех , не могу потратить на себя и 50 грн без мысли , что я этого не достойна , бывают сильные перепады настроения: сейчас я веселая через секунду хочу всё и всех уничтожить , а потом будто морально умерла , но при этом нету никаких чувств , ничего настоящего все фальшивое. Личная жизнь тоже страдает из-за этого. Часто бывает пью , в основном крепкий алкоголь , мне кажется что это меня уносит своеобразно от проблем. За последние 2 года много людей покинули мою жизнь , но как по мне это к лучшему. Учусь не в желанном месте , потому что жалко потраченные деньги. Панически боюсь что не исполню свои мечты иначе я вообще не вижу смысла в существовании.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Ніна Андріївна Кіях
Анастасия Владимировна Тарадай
Доброго дня, Дора.
Дуже Вам співчуваю, помітно як Вам тяжко і дуже хочеться, щоб Ви взяли відповідальність за свій стан, звернувшись і співпрацюючи із психіатром + психологом-психотерапевтом. Ви цінна.
цитата:
не умею доверять людям , ничего не рассказыватю абсолютно никому
Мені здається, що якась частинка всередині Вас все-таки хоче довіряти людям, адже Ви звернулися сюди.
психолог онлайн
Здравствуйте, Дора.
Вы обращались к психиатру?
психолог онлайн
Доброго дня Дора! Дуже важко жити в такому стані, співчуваю. Розумію, що Ви намагаєтеся "втекти" від такого життя поринаючи в алкоголь. Але, на превеликий жаль, це тільки погіршить ситуацію - Ви станете залежною вже не тільки від свого психо-емоційного стану, а і від алкоголю. Окрім того, алкоголь знищить останні ресурси організму, які ще хоч якось опираються Вашій хворобі. РПП - це лише верхівка айсбергу. Насправді проблема полягає у неприйнятті себе такою, якою Ви є та абсолютно неправильному ставленні до життя. У Вас повністю відсутнє розуміння, для чого людина приходить у цей світ. Які у вас стосунки з батьками? І ще, стосовно того, що Ви нічого не відчуваєте - таблетки, як правило, впливають і на центральну нервову систему, приглушуючи емоції...