Истерики
Здравствуйте. Я мама, моей девочке 3 года. Она постоянно когда ей что-то не понравится, а это бывает постоянно, через любые мелочи кричит очень сильно и плачет, бывает бьется, я не могу ее успокоить. Мы живем с мужем и его родителями, они очень балуют ее, никогда изначально не позволяли мне ей говорить нет, и очень указывали как мне ее воспитывать. Когда я ти противоречила было много проблем, потому что они не любят когда им противоречат, сразу ссоры. Поэтому я не могла ничего как молчать. Они учат ребенка что она принцесса и должна всем указывать. Я не знаю это может влиять на то сто она так кричит и плачет, я не знаю как ей помочь и очень за нее переживаю.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Здравствуйте, Вера!
Сочувствую Вам.
Обратитесь к
детскому психологу.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Ульяна Ивановна Казмирчук
Алла Григорівна Веленко
Доброго часу доби, Вера! Звичайно виховання впливає на поведінку дитини, а батьки Вашого чоловіка виховують вашу з ним дитину. Думаю, ситуація дуже складна, адже тут потрібно, в першу чергу Вам діяти спільно з чоловіком, відстоювати границі своєї сім'ї (дитина ваша і виховувати її маєте ви, дідусі/бабусі- це дуже цінно, але їхня роль, все ж, дещо інша). Судячи з віку і поведінки дитина переживає кризу 3 років (почитайте про це спеціальну літературу), а судячи з ситуації, яку Ви описуєте чудово пристосовується і маніпулює вами всіма! Радила б Вам індивідуально звернутися до психолога, для більш конструктивного вирішення проблеми.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрий день
Бачу три лінії роботи: стосунки в парі і кордони вашої сімї, ваші особисті кордони- ви не можете твердо показати батькам, що ваша дитина це ваше виховання і правила. Також криза трьох років, істерики в цьому віці. Якщо матимете бажання- ось стаття на тему дитячих істерик
https://upsihologa.com.ua/krizis-3-let--kak-roditeli-mogut-pomoch-40uliana40.html
психолог онлайн
Доброго дня Вера! Ви зробили дуже розумно, коли зайшли на сайт психологів. Адже відчуваєте, що щось з Вашою дитиною відбувається не так. На превеликий жаль, у Вашої донечки вже сформувалася певна модель поведінки. Вона звикла добиватися свого через крик та сльози "Она постоянно когда ей что-то не понравится, а это бывает постоянно, через любые мелочи кричит очень сильно и плачет, бывает бьется, я не могу ее успокоить". І справа не тільки в тому, щоб вміти дитині відмовляти, говорити їй "Ні"! Дитина поважає лише ту маму, яка з повагою ставиться до себе і має сили спокійно, без криків та істерик, пояснювати як потрібно робити і просити. "Когда я ти противоречила было много проблем, потому что они не любят когда им противоречат, сразу ссоры. Поэтому я не могла ничего как молчать". Які у Вас стосунки з Вашими батьками? Які стосунки з чоловіком? Справа в тому, що поведінка Вашої дитини, насамперед залежить від Вас. Якщо Ви навчитеся себе правильно поводити та навчитеся правильно ставитися до себе, зміниться і поведінка Вашої дитини. Та і свекри просто не зможуть більше так вагомо впливати ані на Вас, ані на Вашу дитину.