Мені 35, але я - маленька, а ще в мене нуль друзів.
Добрий день.
Мені 35, одружена, маю 2 дітей, працюю молодшим бухгалтером, але при цьому мені здається, що мені 17. Я соромлюсь, якщо починаю з кимось говорити червонію. В компанії завжди відмовчують, а коли щось говорю червонію і від того ще більше соромлюсь. А ще я зовсім не вмію спілкуватись з людьми, вести просто бесіди. Раніше була компанію друзів, потім вона якось я від них вдійшла і почала дружити з іншою компанією. Згодом відійшла і від тієї компанії, почала зустрічатись з чоловіком і остаточно лишилась сама, без подруг. Сімейної пари друзів в нас немає, чоловік дрижить переважно з розлученими або холостяками, спільного хоббі в нас теж немає. Була в декреті, весь час займалась дітьми, а тепер вони виросли і я їм вже не так портрібна. Влаштувалась на роботу. Там всі досвідченні працюють по 8 років, а я після декрету, в біхгалтерії багато змін відбулось, тому виконую елементарну роботу, хоча могла би трохи більше, але колега взяла все в свої руки і нічого не довіряє. На нову роботу з більшими обов'язками боюсь, а ще діти не такі вже дорослі (дана робота близько біля дому, школи - зручно). Пишу і розумію, можливо криза середнього віку??? маленька дівчинка в тілі не такої вже і молодої жінки, яка нічого не досягла у житті і скоріше за все не досягне. амбіції є (пройти курси підвищення кваліфікації, курси англійської), але на це траба час ( побут, уроки, чоловік не дуже підтримує у цьому), а ще хотіти і мріяти це одне, а чи я здатна на це під питанням.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Доброго дня Анно! Загалом сором'язливість та невпевненість для жінки - це абсолютно нормальне почуття... Особливо, якщо вона довго була відірвана від соціуму, як ото у Вас. Але, якщо не стало на стільки занадто, що перешкоджає нормальному життю... Ви пишете, що почуваєте сбе на психологічно на 17 років. Що відбувалося значимого у цьому віці для Вас? Як склалися стосунки з батьками?
Дополнение от автора
В 17 я навчалась в технікумі, потім поступила в університет на заочне, влаштувалась на робу, на якій я була сама молодша. Потім до нас прийшла співробітниця, якій було 30+ і я її вчила. Тоді думала, як я не хотіла би опинитись на її місці, вона тоді була така розгублена, невпевна , як я зараз.
А з батьками стосунки хороші, мене підтримують. Думка мами для мене має велике значення.
Я вчилась в технікумі, уніерситеті і в мене не залишилось подруг. Дивлюсь фото своїх однокурсниць, які до сих пір дружать і заздрю їм по-доброму. можливо діло в мені? я сором'язлива, скута, нецікава, не балакуча.
а ще можливо зневрилась у дружбі, по моїм спостереження люди спілкуються переважно про інших людей, а я так неможу
психолог онлайн
Дякую Вам за відвертість. Ви пишете "влаштувалась на робу, на якій я була сама молодша. Потім до нас прийшла співробітниця, якій було 30+ і я її вчила. Тоді думала, як я не хотіла би опинитись на її місці, вона тоді була така розгублена, невпевна , як я зараз". Як на мене, Ви "застрягли" на тій ситуації із співробітницею. По перше, тоді Ви хоча і були наймолодша, але соціально більш реалізована ніж та жінка у 30 років. І по-друге, чим більше ми чогось боїмося, когось засуджуємо чи ставимося несвідомо більш зверхньо, тим швидше опиняємося саме в такій ситуації. І ще, як на мене, те, що у Вас немє друзів - це проблема ідеалізації стосунків, перебільшеної вимогливості до оточуючих. За принципом "вони неправильні". Тобто невімння приймати людей з їх недоліками... Але цьому можна допомогти однозначно... Розібратися із ситуацією в 17 років та приділити увагу побудові правильного світогляду...
Дополнение от автора
Ідеалізація відносин є, а от зверхньості, вимогливості скоріше немає
а сором'язливість, те що червонію куди подіти?
психолог онлайн
Справа в тому, що ідеалізація однозначно провокує і внутрішню зверхність. Просто це помітити в самому собі аж занадто складно... Якщо я бачу світ тільки от таким, то все, що не співпадає, вже одразу нівелюється... І Ваша сором'язливість, окрім природьої жіночої властивості, може мати також причину. Ідеалізація оточуючого світу може бути відзеркаленням критичного ставлення і до себе. Звідси може бути і невпевненість... Ви пишете, що з батьками чудові стосунки... У кого з батьків така ж схильність ідеалізувати оточуючих?
Дополнение от автора
Мабудь, в тата, він дуже добрий і довірливий, мама більш критична. Але я не можу сказати, що вони сором'язливі. Тато як я, або я як тато малоговіркі, в тата теж довгий період не було його друзів, друзі
були лише чоловіки маминих подруг.
психолог онлайн
Судячи з того, що Ви пишете, у Вас є ще так звані "родові програми", які діють підсвідомо, бо "перейшли" у "спадок" від батьків... А їх поміняти лише бажанням щось змінити фактично неможливо...
психолог онлайн
Добрий день. Щоб ви хотіли вирішити? В вашій історії бачу, як мінімум, 4 напрямки роботи.
психолог онлайн
Добрый вечер, Анна. Прочитала ваш пост- как же много обесценивания себя как женщины и как мамы, очень грустно бывает это читать. Сочувствую вашей потере друзей, социальные контакты правда очень важны для человека. Вы правильно написали про кризис, похоже на то. Кризис , это тупик, когда как было не устраивает, а как хочу пока непонятно. Очень много мама, после декрета сталкиваются с подобным.Здесь мне хочется, вас поддержать и сказать, что как минимум вы родили и воспитываете 2х детей, и это ох какой труд, не всегда благодарный. Еще, интересно вы птшите , про то, что чувствуете себя не на свой возраст, здесь мне кажется было быполезным поисследовать, что это за девочка и сколько ей, лет. И, что с ней такого произошло, что она стала такой стеснительной, и что так себя обесценивает и называет женщиной, которая ничего не достигла?